Борнікова, Марія ВалеріївнаBornikova, Mariya V.Борникова, Мария Валерьевна2019-01-242019-01-242018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4028Борнікова М. В. «Удосконалення конкурентної стратегії підприємства харчової промисловості». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» 075 «Маркетинг» / М. В.Борнікова - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 118 c.UK: В роботі визначені методичні підходи до визначення сутності поняття «конкурентна стратегія», запропоновано нове змістовне наповнення цього поняття, розглянуто підходи до класифікації та алгоритм формування конкурентної стратегії, проведено дослідження конкуренції на ринку хлібобулочних виробів м. Запоріжжя, визначено поточну конкурентну стратегія ГК «Хлібодар», запропоновано рекомендації щодо удосконалення конкурентної стратегії ГК «Хлібодар» та пропозиції щодо формування товарного асортименту. EN: The work identifies methodological approaches to defining the essence of the notion “competitive strategy”, proposes a new substantive content of this concept, considers approaches to the classification and algorithm for forming a competitive strategy, studies competition at the market of bakery products in Zaporozhye, defines the current competitive strategy of Khlebodar Group , proposed recommendations for improving the competitive strategy of the GC "Khlebodar" and proposals for the formation of the product range. RU: В работе определены методические подходы к определению сущности понятия «конкурентная стратегия», предложено новое содержательное наполнение этого понятия, рассмотрены подходы к классификации и алгоритм формирования конкурентной стратегии, проведено исследование конкуренции на ринке хлебобулочных изделий г. Запорожья, определено текущею конкурентную стратегию ГК «Хлебодар», предложены рекомендации по усовершенствованию конкурентной стратегии ГК «Хлебодар» и предложения по формированию товарного ассортимента.ukмагістерська роботаконкурентна стратегіяхарчова промисловістьринокконкуренціяконкурентні силистратегічна позиціяmaster thesiscompetitive strategyfood industrymarketcompetitioncompetitive forcesstrategic positionмагистерская работаконкурентная стратегияпищевая промышленностьрынокконкуренцияконкурентные силистратегическая позицияУдосконалення конкурентної стратегії підприємства харчової промисловостіImprovement of the competitive strategy of the food industry enterpriseУсовершенствование конкурентной стратегии предприятия пищевой промішленностиMaster thesis