Чеховська, Анжеліка ВеліївнаChekhovska, Angelica V.Чеховская, Анжелика Велиивна2019-01-242019-01-242018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4031Чеховська А. В. «Удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» 075 «Маркетинг»/ А. В.Чеховська - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 123 c.UK: В роботі визначено сучасні підходи до визначення стратегії маркетингу, її змісту, видів та складових, показано особливості розробки та удосконалення стратегії маркетингу для телекомпанії. На основі проведеного дослідження передумов удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії ЗНТРК «ТВ-5» визначено основні напрями та запропоновано заходи з її удосконалення та підвищення ефективності. EN: The paper shows the modern approaches to the definition of marketing strategy, its content, types and components, shows the features of the development and improvement of marketing strategies for telebroadcast company. On the basis of the conducted study of the prerequisites for improving the marketing strategy of the regional TV company ZNTRK TV-5, the main directions were identified and measures were proposed for its improvement and efficiency EN: В работе показаны современные подходы к определению стратегии маркетинга, ее содержанию, видов и составляющих, показано особенности разработки и усовершенствования стратегии маркетинга для телекомпании. На основе проведеного исследования предпосылок усовершенствования стратегии маркетинга региональной телекомпании ЗНТРК «ТВ-5» определены основные направления и предложены мероприятия по ее совершенствованию и повышению эффективности.ukмагістерська роботастратегія маркетингурегіональна телекомпаніямедіакомерційна аудиторіярейтингрекламаmaster thesismarketing strategyregional telebroadcast companymediacommercial audienceratingadvertisingмагистерская работастратегия маркетингарегиональная телекомпаниямедиакоммерческая аудиториярейтингрекламаУдосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпаніїImprovement of marketing strategy of the regional telebroadcast companyУсовершенствование стратегии маркетинга региональной телекомпанииMaster thesis