Соколова, Юлія ОлександрівнаSokolova, Yuliya O.Соколова, Юлия Александровна2018-10-192018-10-192017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3459Робоча програма з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 14 с.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.ukрекламний менеджментрекламадослідження ринкупланування рекламипсихологіямедіаплануваннярекламний бюджетadvertising managementadvertisingmarket researchadvertising planningpsychologymedia planningadvertising budgetрекламный менеджментРобоча програма навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Work program for «Advertising Managament» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing»Рабочая программа по учебной дисциплине «Рекламный менеджмент» для соискателей высшего образования специальности 075 «Маркетинг» ОС «Магистр»Methodological guidelines