Бородулькіна, Тетяна ОлександрівнаБородулькина, Татьяна АлександровнаBorodulkina, Tetyana O.2017-02-232017-02-232011http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1624Бородулькіна Т.О. Психолог та клієнт в психосемантичному просторі образу професії майбутніх психологів / Т.О. Бородулькіна // Психолінгвістика: зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ПП «СКД», 2011. – Вип.7. – С.10-18.UK: У статті наводяться результати емпіричного дослідження значень «психолог» та «клієнт» в психосемантичному просторі образу професії майбутніх психологів; звертається увага на проблему маніпулятивного підходу психолога до іншої людини (клієнта). EN: In article results of empirical research of senses "psychologist" and "client" in psychosemantic space of an image of a trade of the future psychologists are considered; the attention to a problem of exploitative treatment of the psychologist to other person (client) is paid. RU: В статье рассматриваются результаты эмпирического исследования значений «психолог» и «клиент» в психосемантическом пространстве образа профессии будущих психологов; обращается внимание на проблему манипулятивного подхода психолога к другому человеку (клиенту).ukобраз професіїзначеннясмислпсихосемантичний простірпсихосемантичний аналізпсихологклієнтimage of professionvaluessensea psychosemantic spacea psychosemantic analysispsychologistclientобраз профессиизначениясмыслпсихосемантическое пространствопсихосемантический анализпсихологклиентПсихолог та клієнт в психосемантичному просторі образу професії майбутніх психологівПсихолог и клиент в психосемантическом пространстве образа профессии будущих психологовPsychologist and client in psychosemantic space of an image of of profession of the future psychologistsArticle