Лифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.Лыфарь, Владислава Витальевна2018-10-232018-10-232016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3483Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» / уклад. д.е.н., проф. В. В. Лифар. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. – 22 с.UK: Наведено плани семінарських та практичних занять, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Shows plans for seminars and workshops, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены планы семинарских и практических занятий, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.ukдослідженняметодологіямаркетингresearchmethodologymarketingисследованияметодологиямаркетингМетодичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Methodical reference for seminar and practical planning, self-work on the discipline «Methodology of applied research in marketing» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing»Методические указания по проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Методология прикладных исследований в маркетинге» для соискателей высшего образования специальности 075 «Маркетинг» ОС «Магистр»Methodological guidelines