Домашенко, Єлизавета АндріївнаDomashenko, E.2023-12-212023-12-212023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/11090Домашенко Є. А. Маркетинг у соціальних мережах: інструменти комунікацій під час надання туристичних послуг / Є. А. Домашенко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 75 с.UK: У кваліфікаційній роботі розглянуто основні положення маркетингу у соціальних мережах під час надання туристичних послуг; проведено аналіз соціальних мереж як інструментів маркетингових комунікацій під час надання туристичних послуг підприємствами; визначено шляхи удосконалення комунікацій під час надання туристичних послуг засобами маркетингу у соціальних мережах. EN: The qualification work examines the main provisions of marketing in social networks during the provision of tourist services; the analysis of social networks as tools of marketing communications during the provision of tourist services by enterprises was carried out; ways of improving communications during the provision of tourist service by means of marketing in social networks are determined.ukмаркетинг у соціальних мережахсоціальні мережіінструменти комунікаціймаркетинг в туризміmarketing in social networkssocial networksсommunication toolsmarketing in tourismМаркетинг у соціальних мережах: інструменти комунікацій під час надання туристичних послугMarketing in social media: communication tools for providing tourism services.Master thesis