Кочнова, Ірина ВалентинівнаЛадиженко, Н. С.Kochnova, I.V.Ladyzhenko, N. S.2024-09-232024-09-232024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/16712Кочнова І. В. Нативна реклама – новий формат ефективної реклами / І. В. Кочнова, Н. С. Ладиженко // Тиждень науки-2024. Факультет економіки та управління. Тези доповідей науково-практичної конференції, Запоріжжя, 15-19 квітня 2024 р. / Редкол. : Вадим Шаломєєв (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2024. – С. 167-169.ukнативна рекламасоціальні мережіконтент-маркетингnative advertisingsocial networkscontent marketingНативна реклама – новий формат ефективної рекламиNative advertising is a new format of effective advertisingThesis