Дейнега, Марія ВадимівнаDeineha, Mariia2025-03-072025-03-072024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/19787Дейнега М.В. Психологічний аналіз копінг-стратегій працівників освітніх організацій: магістерська робота / М.В. Дейнега – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 107 c.UK: У магістерській роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття копінг-стратегії в психологічній науці; розкрито психологічний зміст факторів, що впливають на вибір копінг-стратегій; розкрито поняття «психологічний стрес» і його вплив на працівників освітніх організацій; зроблено порівняння копінг-стратегій до і під час війни: аналіз змін у стратегіях подолання; проведено емпіричне дослідження копінг-стратегій працівників освітніх організацій; зроблено аналіз результатів дослідження; розроблені практичні рекомендації для працівників освітніх організацій. EN: In the master's thesis, a theoretical and methodological analysis of the concept of coping strategy in psychological science was carried out; the psychological content of the factors affecting the choice of coping strategies is revealed; the concept of "psychological stress" and its impact on employees of educational organizations is revealed; a comparison of coping strategies before and during the war was made: analysis of changes in coping strategies; an empirical study of coping strategies of employees of educational organizations was conducted; an analysis of the research results was made; developed practical recommendations for employees of educational organizations.ukкопінг-стратегіяосвітні організаціїпсихологічний стресcoping strategyeducational organizationspsychological stressПсихологічний аналіз копінг-стартегій працівників освітніх організаційPsychological Аnalysis of Сoping Strategies Among Employees of Educational OrganizationsMaster thesis