Бородулькіна, Тетяна ОлександрівнаБородулькина, Татьяна АлександровнаBorodulkina, Tetyana O.2017-02-232017-02-232012http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1625Бородулькіна Т.О. Психосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників / Т.О. Бородулькіна // Психолінгвістика: зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький: ПП «СКД», 2012. – Вип.9. – С. 25-31.UK: У статті наводяться основні результати психосемантичного аналізу емоційних та смислових характеристик ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівників. EN: The article is presented the basic results of the psychosemantic analysis of emotional and semantic characteristics of the attitude to lecturers of future psychologists and social workers. RU: В статье рассматриваются основные результаты психосемантического анализа эмоциональных и смысловых характеристик отношения к преподавателям у будущих психологов и социальных работников.ukвикладачіставлення до викладачівпсихосемантичний аналізсемантичний простірстуденти-психологимайбутні соціальні працівникиlecturersthe attitude to lecturerspsychosemantic analysisa semantic spacestudents-psychologistsa future social workersпреподавателиотношение к преподавателямпсихосемантический анализсемантическое пространствостуденты-психологибудущие социальные работникиПсихосемантичний аналіз ставлення до викладачів у майбутніх психологів та соціальних працівниківПсихосемантический анализ отношения к преподавателям у будущих психологов и социальных работниковPsychosemantic analysis of the attitude to lecturers of future psychologists and social workersArticle