Трушевський, В’ячеслав ЕдуардовичTrushevskyi, Viacheslav E.Трушевский, Вячеслав ЭдуардовичТурпак, Сергій МиколайовичГрицай, Сергій ВасильовичTurpak, Serhii M.Gritsay, Sergey V.Турпак, Сергей НиколаевичГрицай, Сергей Васильевич2021-10-042021-10-042018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7930Трушевський, В.Е. Розрахунок режимів світлофорного регулювання з урахуванням емпіричних характеристик руху транспорту / В.Е. Трушевський, С.М. Турпак, С.В. Грицай // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – №1, 2018. – С.139-144.UK: Досліджено процес руху транспорту на під’їздах до регульованих перехресть. Встановлено фактичні параметри гальмування транспортних засобів під час зміни світлофорного сигналу із дозволяючого на заборонний. Уточнено розрахункові формули основного та додаткового тактів світлофорного регулювання. EN: The process of traffic at the entrances to regulated intersections is studied. The actual parameters of vehicle braking during the change of the traffic light signal from the permitting to the prohibitory one are established. The calculation formulas of the main and additional cycles of traffic light regulation are specified. RU: Исследован процесс движения транспорта на подъездах к регулируемым перекресткам. Установлено фактические параметры торможения транспортных средств при смене светофорного сигнала с разрешающего на запрещающий. Уточнение расчетные формулы основного и дополнительного тактов светофорного регулирования.ukмінімальний часовий проміжоксвітлофорне регулюванняфази регулюванняосновний тактminimum time intervaltraffic light regulationphase of regulationmain measureминимальный временной промежутоксветофорное регулированиефазы регулированияосновной тактРозрахунок режимів світлофорного регулювання з урахуванням емпіричних характеристик руху транспортуCalculation of traffic light control modes taking into account the empirical characteristics of trafficРасчет режимов светофорного регулирования с учетом эмпирических характеристик движения транспортаArticle