Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Павлишина, Нина Михайловна2019-07-092019-07-092017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4690Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів всіх форм навчання другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини / уклад.: Н. М. Павлішина – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. − 14 с.UK: Конспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Summary of lectures (reference) on discipline "International marketing" RU: Конспект лекций (опорный) по дисциплине «Международный маркетинг»ukміжнародний маркетингмаркетинове середовищесегментація ринкукомплекс маркетингупросування в міжнародному маркетингуinternational marketingmarketing environmentmarket segmentationmarketing complexpromotion in international marketingмеждународный маркетингмаркетинговая средасегментация рынкакомплекс маркетингапродвижение в межнародном маркетингеКонспект лекцій (опорний) з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів всіх форм навчання другого магістерського рівня освіти галузі знань: 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносиниSummary of lectures (reference) from the discipline "International Marketing" for students of all forms of education of the second master's level of education in the field of knowledge: 29 international relations, specialty 292 international economic relationsКонспект лекций (опорный) по дисциплине «Международный маркетинг» для студентов всех форм обучения второго магистерского уровня образования области знаний: 29 международные отношения, специальности 292 международные экономические отношенияMethodological guidelines