Бородулькіна, Тетяна ОлександрівнаБородулькина, Татьяна АлександровнаBorodulkina, Tetyana O.2017-02-222017-02-222012http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1623Бородулькіна Т.О. Метафоричний тренінг як інноваційна психотехнологія навчання студентів-психологів / Т.О.Бородулькіна // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип.27, Том VI (39): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2012. – С. 81-90.UK: У статті представлено метафоричний тренінг як інноваційну психотехнологію навчання студентів; описано технологію і особливості його застосування в професійній підготовці студентів-психологів. EN: Metaphorical training as innovative psychotechnology of training of the students is presented; the technology and features of its use in professional preparation of the future psychologists is described. RU: В статье представлен метафорический тренинг как инновационная психотехнология обучения студентов; описана технология и особенности его применения в профессиональной подготовке студентов-психологов.ukінноваційні методи навчанняметафоравикладанняметодика викладаннявикладання психологіїстуденти-психологиіnnovative teaching methodsmetaphorteaching techniqueteaching of psychologystudents-psychologistsинновационные методы обученияпреподаваниеметодика преподаванияпреподавание психологиистуденты-психологиМетафоричний тренінг як інноваційна психотехнологія навчання студентів-психологівМетафорический тренинг как инновационная психотехнология обучения будущих психологовMetaphorical training as innovative psychotechnology of training of the students- psychologistsArticle