Коваль, Вікторія МиколаївнаKoval, Viktoriya M.Коваль, Виктория НиколаевнаДєвочкіна, Наталія МиколаївнаDevochkina, Nataliya M.Девочкина, Наталья Николаевна2018-08-272018-08-272018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3264Методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психологія торгівлі» для бакалаврів денної форми навчання за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (освітня програма) «Організація торгівлі та комерційна логістика» [Текст]: навчально-методичне видання / укладачі: В. М. Коваль, Н. М. Дєвочкіна – Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 34 с.UK: Вивчення курсу Дисципліна «Психологія торгівлі» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія торгівлі» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної психологічної адаптації; виховання смаку до організаційної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації та особистісному зростанню. EN: Studying the course The discipline "Psychology of trade" is included in the cycle of general training disciplines, which ensure the formation of cognitive, social, health saving, general cultural competencies of bachelors of marketers. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the educational discipline "Trade Psychology" is the development of students' cognitive competencies, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability for successful psychological adaptation; education of taste for organizational, research, management activities, taking into account the needs of its participants in self-realization and personal growth. RU: Изучение курса Дисциплина «Психология торговли» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, социальной, здоровье сберегающей, общекультурной компетенций бакалавров маркетологов. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания учебной дисциплины «Психология торговли» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной психологической адаптации; воспитание вкуса к организационной, исследовательской, управленческой деятельности с учетом потребностей ее участников в самореализации и личностному росту.ukіндивідуально-психологічні особливості особистості продавцяпсихологічні аспекти процесу реалізації товарпроцес продажу, етапи процесу продажумотивація вибору покупкипрофесійна поведінка продавцяпсихологічний клімат процесу обслуговуванняоснови психології праці у торгівліпрофесійна мораль і професійна етикаindividual psychological characteristics of the personality of the sellerpsychological aspects of the process of selling goodssales process, stages of the sales processpurchase motivationprofessional behavior of the sellerthe psychological climate of the service processbasis of labor psychology in tradeprofessional ethics and professional ethicsиндивидуально-психологические особенности личности продавцапсихологические аспекты процесса реализации товарапроцесс продажи, этапы процесса продажимотивация выбора покупкипрофессиональное поведение продавцапсихологический климат процесса обслуживанияосновы психологии труда в торговлепрофессиональная мораль и профессиональная этикаМетодичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психологія торгівлі» (для студентів-бакалаврів спеціальності - підприємництво, торгівля та біржова діяльність, денної форми навчання)Methodical Seminars of the course «Social responsibility» (for master’s students of specialties FEU correspondence forms of training)Методические рекомендации по подготовке семинарских занятий дисциплине «Психология торговли» (для студентов-бакалавров по специальности – предпринимательство, торговля и биржевая деятельность, дневной формы обучения)Methodological guidelines