Левченко, Владислав СергіїовичLevchenko, Vladislav S.2024-09-092024-09-092024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/16166Левченко В.С. Оцінка маркетингової стратегії суб’єкта господарювання: бакалаврська робота / В.С. Левченко. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 78 c.UK: У роботі було досліджено комплекс довгострокових рішень і дій, спрямованих на досягнення конкурентних переваг; проведено аналіз діяльності ТОВ «Компанія Спорттехніка» є великим підприємством у своїй галузі, яке демонструє стійкі показники розвитку. EN: The work explored a complex of long-term solutions and actions, aimed at achieving competitive advantages; an analysis of the activities of LLC "Company" was carried out Sporttechnika" is a large enterprise in its field, which demonstrates sustainable development indicatorsukinvestment activitymanagementefficiencyінвестиційна діяльністьуправлінняефективністьОцінка маркетингової стратегії суб’єкта господарюванняAssessment of the marketing strategy of the subject of governmentMaster thesis