Пугач, Анастасія ВадимівнаPuhach, Anastasiia V.Пугач, Анастасия Вадимовна2021-04-122021-04-122020http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7354Пугач А.В. Дослідження ефективності 4-циліндрового бензинового ДВЗ від кута випередження запалювання: магістерська робота / А.В. Пугач. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020 – 103 с.UK: Розраховані значення ефективної потужності, крутного моменту, питомої ефективної витрати палива при кутах випередження запалювання вип = 10…30 ° ПКВ. Визначено значення оптимального кута випередження запалювання з урахуванням міцності деталей шатунно-поршневої групи. EN: The values of effective power, torque, specific effective fuel consumption at the ignition advance angles adv = 10… 30 ° PKV are calculated. The value of the optimal ignition advance angle is determined taking into account the strength of the parts of the connecting rod-piston group. RU: Рассчитанные значения эффективной мощности, крутящего момента, удельного эффективного расхода топлива при углах опережения зажигания оп = 10 ... 30 ° ПКВ. Определено значение оптимального угла опережения зажигания с учетом прочности деталей шатунно-поршневой группы.ukдвигун внутрішнього згораннязапас міцностікут випередження запалюванняinternal combustion engineinternal combustion engineignition advance angleдвигатель внутреннего сгораниязапас прочностиугол опережения зажиганияДослідження ефективності 4-циліндрового бензинового ДВЗ від кута випередження запалюванняInvestigation of the efficiency of a 4-cylinder gasoline internal combustion engine from the ignition advance angleИсследование эффективности 4-цилиндрового бензинового ДВС от угла опережения зажиганияMaster thesis