Шостак, Аліна СергіївнаShostak, Alina Serhiivna2024-09-042024-09-042024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/16100Шостак А.С. Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства: бакалаврська робота / А.С. Шостак – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 126 с.UK: Розглянуто теоретичні основи конкурентної стратегії, проведено аналіз передумов формування конкурентної стратегії АТ «Мотор Січ», сформовано конкуренту стратегію АТ “Мотор Січ”. EN: The article considers the theoretical foundations of competitive strategy, analyzes the prerequisites for the formation of the competitive strategy of Motor Sich JSC, and forms a competitive strategy of Motor Sich JSC.ukконкурентоспроможністьконкурентна стратегіямодель портераcompetitivenesscompetitiveporter's modelФормування конкурентної стратегії машинобудівного підприємстваFormation of a competitive strategy of an engineering companyMaster thesis