Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра електропостачання промислових підприємств (Кафедра ЕПП) by Author "Andrienko, Petro D."
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item The features of the problem of the control by the traction transmission rolling electrical complex in case of deviation from schedule(Національний університет «Львівська політехніка», 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Метою роботи є математичне опитування проблеми контролю сили тяги для подолання рухомого відхилення електротехнічного комплексу від графіка. Математичне опис алгоритму вирішує цю проблему сила контролю тяги. Опис проблемного питання базується на варіаціях одиниці. Об'єкт аналізу підтримує заданий критерій продуктивності вивченої системи, що розглядається як функція значущих параметрів системи та середовища. Оптимізація мети полягає в тому, щоб отримати мінімальну роботу, яку він виконує в рухомої одиниці комплексної електричної точки для заданих траєкторій значень. Оптимізація ресурсів - це величина керованих змінних тягового двигуна та параметри керуючого параметра тяги сили, що контролюють силову складову гальмування. EN: The aim of work is the mathematical description of the problem traction control power to overcome movable electrotechnical complex deviation from the schedule. The mathematical description of the algorithm solves this problem traction control power. Description problematic issue is based on unit variations. The object of analysis supports the specified performance criterion studied system, considered as a function of the significant parameters of the system and the environment. The aim optimization is to obtain the minimum work that it performs a moving unit complex electrical of points for given values trajectory. Resource optimization is the value of control variables traction motor and the control parameter pulling force complex parameters control the force component of inhibition. RU: Целью работы является математическое описание проблемы управления тяговым усилием для преодоления отклонения подвижного электротехнического комплекса от графика. Математическое описание алгоритма решает эту проблему. Описание проблематичной проблемы основано на единичных вариантах. Объект анализа поддерживает указанную систему критерия оценки эффективности, рассматриваемую как функцию значимых параметров системы и окружающей среды. Оптимизация цели заключается в том, чтобы получить минимальную работу, которая выполняет движущуюся единицу сложной электрической схемы точек для заданных траекторий значений. Оптимизация ресурсов - это значение управляющих переменных тягового двигателя, а параметры параметров тягового усилия управляющего параметра управляют силовой составляющей торможения.Item Автоматизация управления тяговой электропередачей моторвагонных поездов(Издательство « СибАК», 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Визначено загальні рекомендації по управлінню тяговим перетворювачем частоти моторвагонного електротранспорту, на підставі яких можлива побудова системи автоводіння поїзда по похилих профілів залізничної колії. Режим водіння моторвагонного поїзда вибирається відповідно до розкладу руху та умовами, які характеризують певні тягово-енергетичні показники. При цьому машиніст повинен обов'язково врахувати можливість використання кінетичної енергії, накопиченої на спусках для руху по наступним підйомів. Крім того, таку можливість необхідно закладати при побудові оптимальних режимних карт для системи автоводіння моторвагонного електротранспорту. На підставі проведеного дослідження можливе подальше побудова системи автоводіння моторвагонного поїзда для досягнення економії первинних енергоресурсів за рахунок використання кінетичної енергії поїзда. EN: The general recommendations for the management of traction converter of frequency electric motor transport are defined, on the basis of which it is possible to build a system of train driving on oblique railroad track profiles. The mode of driving of the motor-wagon train is selected in accordance with the timetable and conditions that characterize certain traction and energy indicators. In this case, the driver must necessarily take into account the possibility of using the kinetic energy accumulated on the slopes for movement along the following ascents. In addition, this possibility should be laid when building the optimal regime maps for the system of driving an electric motorcar freight. Based on the study, it is possible to further build a system for driving a motorcar train to achieve savings in primary energy resources through the use of the kinetic energy of the train. RU: Определены общие рекомендации по управлению тяговым преобразователем частоты моторвагонного электротранспорта, на основании которых возможно построение системы автовождения поезда по наклонным профилям железнодорожного пути. Режим вождения моторвагонного поезда выбирается в соответствии с расписанием движения и условиями, которые характеризуют определенные тягово-энергетические показатели. При этом машинист должен обязательно учесть возможность использования кинетической энергии, накопленной на спусках для движения по следующим подъемам. Кроме того, такую возможность необходимо закладывать при построении оптимальных режимных карт для системы автовождения моторвагонного электротранспорта. На основании проведенного исследования возможно дальнейшее построение системы автовождения моторвагонного поезда для достижения экономии первичных энергоресурсов за счет использования кинетической энергии поезда.Item Аналіз режимів роботи модернізованої тягової електропередачі автономного локомотива(Институт электромеханики, энергосбережения и систем управления, Кременчугский государственный университет имени Михаила Остроградского, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Андрієнко, Д. С.; Andrienko, D. S.; Андриенко, Д. С.UK: Досліджено роботу тягової електропередачі на основі модернізованої системи автоматичного керування для режимів розгону, усталеного руху та гальмування дизель-поїзда за момента опору, залежного від швидкості руху та обмеженні за коефіцієнтом зчеплення колісної пари з рейками. Проведено математичне моделювання та проаналізовано отримані перехідні процеси. EN: The operation of the traction power transfer on the basis of a modernized system of automatic control mode for acceleration, deceleration and steady motion of diesel trains at the moment of resistance, depending on the speed of movement and restriction on the coefficient of adhesion wheelset with rails. Mathematical modeling and analyze the transients. RU: Исследована работа тяговой электропередачи на основе модернизированной системы автоматического управления для режимов разгона, установившегося движения и торможения дизель-поезда при моменте сопротивления, зависящем от скорости движения и ограничении по коэффициенту сцепления колесной пары с рельсами. Проведено математическое моделирование и проанализированы полученные переходные процессы.Item Визначення рівняння маршрутної карти руху для керування поїздом(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: У звіті пропонується використовувати нахилені елементи профілю залізничної колії при русі моторизованих приміських поїздів з автономною тяговою електричною передачею змінного струму з метою первинного енергозбереження за рахунок використання кінетичної енергії поїзда. EN: The report suggests using the inclined elements of the profile of the railway track at the movement of motorized suburban trains with autonomous traction electric transmission of AC with the aim of primary energy saving due to the use of the kinetic energy of the train. RU: В докладе предлагается использовать наклонные элементы профиля железнодорожного пути при движении моторизованных пригородных поездов с автономной тяговой электрической передачей переменного тока с целью первичной экономии энергии за счет использования кинетической энергии поезда.Item Врахування дії пружних зв’язків та частин на роботу тягової електропередачі автономного локомотива(Одеський національний політехнічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Наведено результати синтезу регулятора частоти системи автоматичного керування тяговим інвертором дизель-поїзда ДЕЛ-02 з врахуванням дії пружних зв’язків та частин на основі методу поліномів. EN: Given the results of the synthesis of frequency regulator of the system of automatic control of traction inverter diesel-train DEL-02 with taking into account action of the elastic ties and parts on the basis of the method of polynomials. RU: Приведены результаты синтеза регулятора частоты системы автоматического управления тяговым инвертором дизель-поезда ДЕЛ-02 с учетом действия упругих связей и частей на основе метода полиномов.Item Двозонне квазівекторне регулювання швидкості обертання тягового двигуна дизель-поїзда ДЕЛ-02(Институт электромеханики, энергосбережения и систем управления, Кременчугский государственный университет имени Михаила Остроградского, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Качур, Олександр Сергійович; Kachur, Olexandr S.; Качур, Александр СергеевичUK: Обговорюються особливості побудови та двозонної роботи квазівекторної системи керування тяговим електроприводом дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням внутрішнього контуру регулювання активної складової струму ланки керований випрямляч-автономний інвертор напруги. EN: Two-region kvazivector control system traction’s electric drive of diesel engines-trains DEL-02, features of construction and works are discussed, wich use of an internal contour of regulation of an active component of a current in a link the operated rectifier-independent the pressure inverter. RU: Обсуждаются особенности построения и двухзонной работы квазивектроной системы управления тяговым електроприводом дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием внутреннего контура регулирования активной составляющей тока звена управляемый выпрямитель-автономный инвертор напряжения.Item Дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 при збуреннях в електричних колах(Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Андриенко, Петр Дмитриевич; Andrienko, Petro D.UK: Проведено дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 при появі збурень в електричних колах тягового інвертора. Отримано, що вмикання системи опалення, компресорів і т.п. збурюючі чинники не призводять до значних коливань в колах тягового автономного інвертора напруги чи втрати стійкості. EN: Conducted a study of the traction power of diesel-trains DEL-02 when there are the disturbances in electric circuits of traction inverter. It is obtained that the inclusion of heating systems, compressors, etc. the perturbing factors does not lead to considerable fluctuations in the circuits of traction autonomous inverter voltage or loss of stability. RU: Проведено исследование работы тяговой электропередачи дизель-поезда ДЕЛ-02 при появлении возмущений в электрических цепях тягового инвертора. Получено, что включение системы отопления, компрессоров и т.п. возмущающие факторы не приводят к значительным колебаниям в цепях тягового автономного инвертора напряжения или потери устойчивости.Item Концепція вибору структури тягового електроприводу рухомого електротехнічного комплексу(Національна металургіїна академія України, 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Чернецький, Богдан Сергійович; Chernetsk, Bogdan S.; Чернецкий, Богдан СергеевичUK: 1 етап. Визначення основних параметрів руху електротехнічного комплексу. 2 етап. Вибір силової установки електротехнічного комплексу. 3 етап. Визначення можливих конструкцій тягового електроприводу, який може забезпечити встановлені параметри руху електротехнічного комплексу. 4 етап. Уточнення і зменшення параметрів. Вибір остаточної топології тягового електроприводу. 5 етап. Визначення оптимальних керуючих впливів для забезпечення встановленого рівня роботи тягового електроприводу та визначення режимів роботи. 6 етап. Остаточний вибір агрегатного наповнення тягового електроприводу. EN: 1st stage Determination of the basic parameters of the movement of the electrotechnical complex. Stage 2 Selection of the power plant of the electrotechnical complex. Stage 3 Determination of possible designs of the traction electric drive, which can provide the set parameters of the movement of the electrical complex. Stage 4 Refine and reduce the parameters. Selection of the final topology of the traction electric drive. Stage 5 Determination of optimal control effects to ensure the required level of traction electric drive performance and determination of operating modes. Stage 6 The final choice of the aggregate filling of the traction electric drive. RU: 1 этап. Определение основных параметров движения электротехнического комплекса. 2 этап. Выбор силовой установки электротехнического комплекса. 3 этап. Определение возможных конструкций тягового электропривода, который может обеспечить установленные параметры движения электротехнического комплекса. 4 этап. Уточнение и уменьшение параметров. Выбор окончательной топологии тягового электропривода. 5 этап. Определение оптимальных управляющих воздействий для обеспечения установленного уровня работы тягового электропривода и определение режимов работы. 6 этап. Окончательный выбор агрегатного наполнения тягового электропривода.Item Критерій керування переміщенням автономних рухомих електротехнічних комплексів(Таврійський державний агротехнологічний університет, 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: В даній роботі проаналізовано критерій мінімізації площі під траєкторією руху електротехнічного рухомого комплексу, що фактично зводиться до критерію мінімуму витрат на рух певною ділянкою, проте за своїм математичним описом є зручним при побудові оптимальної траєкторії руху на основі інтелектуальних керуючих систем. Описання проблемного питання здійснено на основі апарату варіаційного числення, теорії інтегралів та фізичного і геометричного змісту визначеного інтегралу. EN: The author analyses the criterion of minimizing the area under the trajectory of movement of a train, which in fact boils down to the criterion of minimum cost of traffic on a particular site, but on their mathematical description is convenient when constructing optimal trajectories of movement of trains on the basis of neural network systems with the ability of self-learning outside of training. Description of the problem issue carried out on the base of the variational calculus, theory of integrals, physical and geometric content of the definite integral. RU: В данной работе проанализирован критерий минимизации площади под траекторией движения электротехнического подвижного комплекса, что фактически сводится к критерию минимума затрат на движение по определенному участку, однако по своему математическому описанию является удобным при построении оптимальной траектории движения на основе интеллектуальных управляющих систем. Описание проблемного вопроса осуществлено на основе аппарата вариационного исчисления, теории интегралов, физического и геометрического содержания определенного интеграла.Item Математичне моделювання задачі раціонального керування тяговим процесом(Брянський університет менеджменту і бізнесу, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Проведено математичну постановку задачі раціонального керування тягою, відповідно до якої визначено умови пов’язаної ізопериметричної задачі з додатковими функціоналами. Описані етапи вирішення поставленої задачі, згідно з якими спочатку необхідно знаходити рішення задачі на умовний екстремум у вигляді зв’язку з якимись параметрами роботи тягової електропередачі поїзда або параметрами її елементів, а потому, використовуючи отримане співвідношення і в залежності від обраного функціоналу, визначати закон зміни одного з параметрів в умові оптимальності. Вирішення вказаної задачі дозволяє отримати технологію раціонального керування тягою, яка дозволить збільшити коефіцієнт корисної дії тягової електропередачі поїзда. EN: The mathematical formulation of the problem of rational thrust control was carried out, in accordance with which the conditions of the connected isoperimetric problem with additional functionals were determined. The described stages of the solution of the set task, according to which it is necessary first to find a solution to the conditional extremum in the form of connection with some parameters of the traction power train or the parameters of its elements, and therefore, using the obtained ratio and depending on the selected functional, determine the law of change one of the parameters in terms of optimality. Solving this problem allows us to obtain the technology of rational thrust management, which will increase the coefficient of efficiency of traction power train. RU: Проведено математическая постановка задачи рационального управления тягой, согласно которой определены условия связанной Изопериметрические задачи с дополнительным функционалом. Описаны этапы решения поставленной задачи, согласно которым сначала необходимо находить решение задачи на условный экстремум в виде связи с какими параметрами работы тяговой электропередачи поезда или параметрами ее элементов, а потом, используя полученное соотношение и в зависимости от выбранного функционала, определять закон изменения одного из параметров в условии оптимальности. Решение указанной задачи позволяет получить технологию рационального управления тягой, которая позволит увеличить коэффициент полезного действия тяговой электропередачи поезда.Item Моделювання квазівекторної системи частотно-регульованого електроприводу асинхронного двигуна без давача швидкості(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2008) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Качур, Олександр Сергійович; Kachur, Olexandr S.; Качур, Александр СергеевичUK: Розглянуті принципи регулювання АЕП без зворотного зв’язку за частотою обертання ротора АД та при понижених опорних частотах перемикання силових ключів АІН підтверджено результатами імітаційного моделювання та підготовлено до втілення у практичне використання на серійних АЕП, що випускаються ТОВ НДІ «Перетворювач». EN: The principles of regulation of the AES without feedback on the rotational speed of the rotor of the AD and at reduced reference frequencies of the switching of the AIN power keys are confirmed by the simulation results and prepared for implementation in practical use on the serial AEs produced by the LLC Research Institute "Convertor". RU: Рассмотрены принципы регулирования АЭП без обратной связи по частоте вращения ротора АД и при пониженных опорных частотах переключения силовых ключей АИН подтверждено результатами имитационного моделирования и подготовлено к воплощению в практическое использование на серийных АЭП, выпускаемых ООО НИИ «Преобразователь».Item Порівняльний аналіз регуляторів системи керування струмом тягового частотно-керованого електропривода дизель-поїзда ДЕЛ-02(Одеський національний політехнічний університет, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Наведено результати імітаційного моделювання роботи тягового електроприводу дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням модернізованої системи керування автономним інвертором напруги при керуванні з цифровим модальним регулятором активної складової струму. EN: The results of imitation design working of hauling electromechanic drive of diesel-train DEL-02 are resulted with the use of modernized control system by the autonomous negator of tension at a management with the digital modal regulator of active constituent of current. RU: Приведены результаты имитационного моделирования работы тягового электропривода дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием модернизированной системы управления автономным инвертором напряжения при управлении с цифровым модальным регулятором активной составляющей тока.Item Построение топологической структуры тягового преобразователя частоты(Уфимский государственный нефтяной технический университет, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Таким чином отримана загальна топологічна структура тягового ПЧ змінного струму, придатна для використання в автономних і не автономних одиницях рухомого складу залізниць. На підставі даної структури можлива побудова моделі тягової електропередачі і системи автоведения рухомого складу. EN: Thus, a general topological structure of an AC alternating current traction drive was obtained, suitable for use in autonomous and non-autonomous units of railway rolling stock. On the basis of this structure, it is possible to build a model of traction power transmission and a rolling stock automation system. RU: Таким образом получена общая топологическая структура тягового ПЧ переменного тока, пригодная для использования в автономных и не автономных единицах подвижного состава железных дорог. На основании данной структуры возможно построение модели тяговой электропередачи и системы автоведения подвижного состава.Item Розробка моделі модернізованого частотно-керованого тягового електроприводу зі змінним алгоритмом керування дизель-потяга ДЕЛ-02(Запорізький національний технічний університет, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Качур, Олександр Сергійович; Kachur, Olexandr S.; Качур, Александр СергеевичUK: Розроблено модель системи асинхронного електропривода дизель-потяга з додатковим внутрішнім зворотнім зв’язком за частотою поля двигуна. EN: The model of system for diesel- locomotive asinhronical drive with additional internal back connection on motor field frequency is elaborated. RU: Разработана модель системы асинхронного електропривода дизель-поезда с дополнительной внутренней обратной связью по частоте поля двигателя.Item Синтез інформаційно-керуючої системи для здійснення енергоощадної експлуатації рухомих електротехнічних комплексів(Видавництво ПП « АРТ СИНТЕЗ-Т», 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр ДмитриевичUK: Значення відповідає режиму тяги і повинно бути не більшим від питомого значення граничної сили тяги. Значення відповідає режиму вибігу значення повинно бути замінено на (величину питомого основного опору руху для режиму вибігу). Значення відповідає режиму гальмування і повинно бути не більшим від питомого значення граничної гальмівної сили рухомого електротехнічного комплексу, що може бути реалізована при даній швидкості руху. EN: The value corresponds to the traction mode and should not be greater than the specific value of the limiting traction force. The value corresponding to the runoff mode value should be replaced by (the value of the specific main propagation resistance for the run-off mode). The value corresponds to the braking mode and should not be greater than the specific value of the limiting braking force of the rolling electrotechnical system, which can be realized at a given speed of motion. RU: Значение соответствует режиму тяги и должно быть не больше удельного значения предельной силы тяги. Значение соответствует режиму выбега значение должно быть заменено на (величину удельного основного сопротивления движению для режима выбега). Значение соответствует режиму торможения и должно быть не больше удельного значения предельной тормозной силы подвижного электротехнического комплекса, которая может быть реализована при данной скорости движения.