292 «Міжнародні економічні відносини»
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 292 «Міжнародні економічні відносини» by Author "Экспертная комиссия по аккредитационной экспертизе подготовки магистров на кафедре "Международные экономические отношения""
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Експертні висновки за результатами проведення первинної акредитаційної експертизи підготовки магістрів за освітньо-професійною програмою «Міжнародний бізнес» зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» напряму 29 «Міжнародні відносини» у Запорізькому національному технічному університеті(Запорізький національний технічний університет, 2018-12-13) Експертна комісія з акредитаційної експертизи підготовки магістрів на кафедрі "Міжнародні економічні відносини"; Expert Commission on the accreditation examination of the preparation of masters at the department "International Economic Relations"; Экспертная комиссия по аккредитационной экспертизе подготовки магистров на кафедре "Международные экономические отношения"UK: ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК: На підставі вказаного вище експертна комісія МОН зробила висновок про можливість акредитації освітньо-професійної програми «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» напряму 29 «Міжнародні відносини» з ліцензованим обсягом 60 осіб денної форми навчання. EN: GENERAL CONCLUSION: Based on the above, the expert committee of the Ministry of Education and Science made a conclusion about the possibility of accreditation of the educational and professional program “International Business” of specialty 292 “International Economic Relations” of direction 29 “International Relations” with a licensed volume of 60 full-time students. RU: ОБЩИЙ ВЫВОД: На основании указанного выше экспертная комиссия МОН сделала вывод о возможности аккредитации образовательно-профессиональной программы «Международный бизнес» специальности 292 «Международные экономические отношения» направления 29 «Международные отношения» с лицензированным объемом 60 человек дневной форм обучения.