Кафедра менеджменту та адміністрування (Кафедра М та А)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра менеджменту та адміністрування (Кафедра М та А) by Author "Bespalova, Nataliia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Бакалаврська робота на тему «Формування рекламноі стратегіі підприємства»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Беспалова, Наталія Сергіівна; Bespalova, NataliiaUK: Запропановано підхід до формування рекламноі стратегіі підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу та принципів омніканальності, що дозволяє максимально ефективно задіяти ресурси підприємства та підвищити його конкурентоздатність EN: An approach to the formation of the company`s advertising strategy based on the tools of Internet marketing and omnichannel principles is proposed,which allows to use the company`s resources as effectively as possible and increase its competitiveness