Browsing by Author "Bobrakov, Anatoliy A."
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до виконання «Кваліфікаційної роботи магістра»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Доненко, Ірина Володимирівна; Доненко, Ирина Владимировна; Donenko, Irina V.; Бобраков, Анатолій Анатолійович; Бобраков, Анатолий Анатольевич; Bobrakov, Anatoliy A.; Щербина, Лариса Володимирівна; Shcherbyna, Larysa V.; Щербина, Лариса ВладимировнаДипломний проект (або магістерська робота) являє собою результат самостійної роботи над рішенням комплексу взаємопогоджених технічних і економічних питань. Дипломант відповідає за слушність усіх запропонованих їм розрахунків.Item Методичні вказівки до проходження переддипломної практики для магістрів всіх форм навчання спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Доненко, Ірина Володимирівна; Доненко, Ирина Владимировна; Donenko, Irina V.; Бобраков, Анатолій Анатолійович; Бобраков, Анатолий Анатольевич; Bobrakov, Anatoliy A.; Щербина, Лариса Володимирівна; Щербина, Лариса Владимировна; Shcherbyna, Larysa V.Переддипломна практика є складовою частиною загального навчального процесу i служить логічним завершенням ycix навчальних дисциплін перед початком дипломного проектування. У магістрів на цей час виробляються основні якості професійної підготовки, що включають нестандартне мислення, вміння правильно оцінювати загальну задачу будівельного напрямку, здатність аналітичного підходу при обґрунтуванні проектного рішення, використання варіантного проектування, вміння стисло подати та аргументовано захистити свою точку зору, самостійно розвинути на базі цього дослідницьку роботу. Під час проходження переддипломної практики у магістра з'являється можливість вільного вибору теми кваліфікаційної праці з урахуванням його інтересів, місця наступної роботи, профілю спеціалізації, прийнятої на кафедрі БВУП або на інших кафедрах, застосування прогресивних оригінальних рішень та науково-дослідних розробок. Як правило, практика організується на базі промислових підприємств, проектних інститутах та їxніх підрозділах, будівельних організаціях, інших підрозділах будівельного профілю, включаючи закордонні організації. Змістовною частиною переддипломної практики є всебічне знайомство з організацією, де магістр її проходить, з ii структурою i роботою для засвоєння всього процесу випуску проектно-конструкторської документації. При проходженні практики магістри виявляють свої творчі здібності, збирають необхідний матеріал для дипломного проекту, показують соціальну зрілість у виробничому колективі, виявляють критичний підхід до зібраного матеріалу i діяльності проектної чи iншої організації, де проводиться практика. На цьому етапі магістри мають змогу аналізувати й узагальнювати здобуті дані, розвивати навички самостійного розв'язання комплексу технічних i економічних питань з обраної теми дипломного проекту, проводити варіантне порівняння. Вони можуть спільно працювати з керівником дипломного проекту i з кёрівником практики від організації. Ці методичні вказівки, зокрема, склaдeнi з метою допомогти магістрам найраціональніше підібрати та затвердити тему дипломного проекту, засвоїти основні вимоги та завдання переддипломної практики, узагальнити порядок ii проходження, подання матеріалів i звітності. Термін проходження практики визначається графіком освітнього процесу та навчальним планом і складає в загальному випадку 4 тижні.Item Методичні вказіки до комплексного курсового проекту для студентів спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Доненко, Ірина Володимирівна; Доненко, Ирина Владимировна; Donenko, Irina V.; Бобраков, Анатолій Анатолійович; Бобраков, Анатолий Анатольевич; Bobrakov, Anatoliy A.; Щербина, Лариса Володимирівна; Щербина, Лариса Владимировна; Shcherbyna, Larysa V.Навчальним планом спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія передбачено виконання комплексного курсового проекту. Під час написання даних методичних вказівок були враховані існуючі методичні вказівки до написання курсових проектів. Метою виконання ККП є розв’язання задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії, приймаючи науково обґрунтовані проектні рішення або використовуючи удосконалені методи розрахунків конструкцій і будівель в цілому чи зведення будівель та споруд за новітніми технологіями. Комплексний курсовий проект складається із пояснювальної записки, графічної частини та додатків (за необхідності). Отримані теоретичні знання студент закріплює курсової роботою. Результатом якої є науковий звіт методологічного, або оглядового характеру за визначеною лектором темою, що оформлюється у вигляді курсової роботи. Комплексний курсовий проект студентів полягає в науковому огляді з обраного напрямку наукового дослідження, пошуку, набуванні й опрацюванні наукової інформації, роботі з науковою літературою. Розкриваючи обрану тему, студент під керівництвом викладача ставить мету й завдання подальшої роботи, виявляє предмет, методи обстеження й дослідження. Студент повинен вміти: • здійснювати інформаційний пошук; • виконувати аналіз, узагальнювати результати вивчення літературних, відомчих, статистичних даних, проектних розробок; • ставити мету й завдання подальших досліджень й обстежень; • складати оглядовий науковий звіт (реферат); • складати доповідь й рецензії за оглядовими рефератами для виступу на семінарі (конференції). Комплексний курсовий проект є обов'язковим елементом навчального процесу та формою звітності про виконану роботу. Комплексний курсовий проект – наукове опрацювання певної теми в процесі навчання за спеціальністю. Виконання роботи передбачає формулювання теми роботи, визначення об'єкта та предмета дослідження, опрацювання літератури, організацію та проведення емпіричного дослідження, аналіз отриманих результатів, самостійне формулювання висновків, оформлення результатів згідно з існуючими критеріями та вимогами, набуття навичок техніки й етики наукової роботи. Усі ці елементи курсової як форми наукової та навчальної роботи є безумовними складовими практичної роботи кожного інженера-будівельника, тому до написання курсового висувають особливо високі вимоги, а рівень її виконання розглядається як вияв спроможності студента до самостійної роботи. Комплексний курсовий проект повинен відповідати кваліфікаційним вимогам стосовно змісту та оформлення. Структура курсової демонструє логіку зв'язків між явищами та процесами, які описуються. Комплексний курсовий проект має творчий характер і потенційно передбачає авторське бачення проблеми, можливостей її дослідження та розв'язання. Виконання курсової роботи потребує певних умінь і навичок організації її виконання та оформлення. Методичні рекомендації, які містяться у наступному пункті, до організації самостійної роботи з написання курсового проекту (вибір теми, опрацювання літератури з досліджуваної проблеми, організація досліджень та аналіз результатів досліджень), оформлення її згідно з нормативними вимогами, підготовки до захисту спрямовані дати відповіді на запитання, які найчастіше виникають у студентів у процесі написання курсового проекту, допомогти їм ефективніше організувати власне дослідження, уникнути зайвих проблем і помилок, отримати позитивний результат процесу наукового дослідження.Item Освітньо-професійна програма (ОПП) «Промислове та цивільне будівництво» підготовки магістра зі спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія»(Національний університет "Запорізька політехніка", 2021) Доненко, Василь Іванович; Назаренко, Олексій Миколайович; Щербина, Лариса Володимирівна; Бобраков, Анатолій Анатолійович; Іщенко, Олена Леонідівна; Доненко, Василий Иванович; Назаренко, Алексей Николаевич; Щербина, Лариса Владимировна; Бобраков, Анатолий Анатольевич; Ищенко, Елена Леонидовна; Donenko, Vasyl I.; Nazarenko, Oleksii M.; Shcherbyna, Larysa V.; Bobrakov, Anatoliy A.; Ishchenko, Olena L.Освітньо-професійна програма (ОПП) «Промислове та цивільне будівництво» підготовки магістра зі спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» випускника НУ «Запорізька політехніка» є нормативним документом, в якому узагальнюється зміст освіти, тобто, відображаються цілі освітньої та професійної підготовки, визначається місце фахівця в структурі господарства держави і вимоги до його компетентностей та інших соціально важливих властивостей і якостей.Item Силабус навчальної дисципліни «Управління ланцюгами поставок»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бобраков, Анатолій Анатолійович; Бобраков, Анатолий Анатольевич; Bobrakov, Anatoliy A.Предметом вивчення навчальної дисципліни є процес формування у студентів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії та практики сучасного управління будівництвом.