Browsing by Author "Bondarenko, Mykyta Yu."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування стратегії сімейного бізнесу в умовах поглиблення інтеграційних процесів(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Бондаренко, Микита Юрійович; Bondarenko, Mykyta Yu.; Бондаренко, Никита ЮриевичUK: У магістерській роботі досліджено поняття «сімейний бізнес» та визначено його роль, розглянуто особливості функціонування сімейних підприємств: переваги і недоліки, визначено складові моделі сімейного підприємства, здійснено аналіз розвитку сімейних підприємств на світовому рівні, виокремлено сучасні тенденції сімейного бізнесу: виживання та збереження цінностей, охарактеризовано проблеми розвитку сімейних підприємств в України, розглянуто зарубіжний досвіду організації сімейного бізнесу, запропоновано стратегію розвитку сімейного бізнесу в національній економіці. EN: Master thesis the concept of "family business" is investigated and its role is defined. Features of functioning of family businesses: advantages and disadvantages are considered, the components of the family business model have been identified, the analysis of the development of family businesses at the global level, the modern tendencies of family business are distinguished: survival and preservation of values, the problems of development of family-owned enterprises in Ukraine are described, the foreign experience of organization of family business is considered, the strategy of family business development in the national economy is proposed. RU: В магистерской работе исследовано понятие «семейный бизнес» и определена его роль, рассмотрены особенности функционирования семейных предприятий: преимущества и недостатки, определены составляющие модели семейного предприятия, осуществлен анализ развития семейных предприятий на мировом уровне, выделены современные тенденции семейного бизнеса: выживание и сохранение ценностей, охарактеризованы проблемы развития семейных предприятий в Украине. рассмотрен зарубежный опыт организации семейного бизнеса, предложена стратегия развития семейного бизнеса в национальной экономике.