Browsing by Author "Bondarevych, Iryna M."
Now showing 1 - 20 of 54
Results Per Page
Sort Options
Item «Vita heroica – «vita minima»: полярні екзистенцій ні модуси українців(Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2013) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Полярні модуси екзистенційного відношення українців до життя «vita heroica» – «vita minima» мають своїм джерелом потужне індивідуальне начало українського характеру. Набуваючи найяскравіших виявів в ситуаціях загострення неузгодженості відносин «індивідуальне-колективне», вони відбивають процеси самопізнання і духовного зростання нашого народу. Наші пращури всі площини свого життя маркували за допомогою протилежних форматів. Але вони мали два фундаментальних принципи – Роду і Всесвітньої Любові, які виважували, спрямовували індивідуальні і колективні тенденції так, що перші складали собою зміст других, а ті, в свою чергу, оформлювали перші. Це стабілізувало стосунки «людина - людина», «людина -спільнота», «людина - світ». На старослов’янську гармонію індивідуального-колективного вплинуло християнство: якщо духовне спілкування людини старослов’янської традиції мало природно-світовий вимір, то християнство духовними стосунками з Богом сповнювало переважно внутрішньо -особистісний простір людини. Ще двома важливими історичними причинами зміцнення індивідуалізму українців стали: замалий досвід державних традицій та ідеали цілісності невеличких колективів. Психологічна нестабільність індивідуалізму обумовлює строкатий, небезпечний в своїх крайніх проявах (егоїзм) шлях самопізнання і духовного розвитку. Такі заходи як розвиток емпатії у наших дітей, виховання почуття любові до рідного краю і глибокої шани свого дохристиянського коріння, активна громадянська позиція, зміцнення громадських ініціатив в українському соціальному просторі, правове регулювання ролі приватного капіталу в українській економіці і державному будівництві здатні створити належні умови для розвитку колективних тенденцій, що стабілізує стосунки «індивідуальне - колективне». EN: The nature of paradoxical manifestations of the Ukrainian national character – «vita heroica» and «vita minima» are analyzed in the article. The paradoxical exzistential relations to life were born by individualizm of Ukrainians in situation of social antagonizms. «Vita heroica» and «vita minima» witness selfcognition and spiritual growth of our people. Our ancestors had two fundamental principles – Kin and World Love, which harmonized social relations. Christianity has had influence on slavic social harmony. Men’s spiritual contact in the past had natural-world character. Christian men’s spiritual contact with God filled up a personal space. Also, little experience of State system and ideals of integrity of small collectives were historical reasons of development of Ukrainian individualizm. Individualizm isn’t stable psychological feature, but developed collective relations promote revealing it’s best qualities. RU: Полярные экзистенциональные модусы «vita heroica» – «vita minima» берут свои истоки в индивидуальном начале украинского народа, наиболее ярко проявляются в ситуации антагонизма отношений «индивидуальное -коллективное», отражают процессы самопознания и духовного роста нашего народа. Наши предки все сферы своей жизни определяли с помощью противоположных форматов. Но у них было два фундаментальных принципа: Род и Всемирная Любовь, которые уравновешивали и направляли индивидуальные и коллективные тенденции так, что первые составляли содержание вторых, а те – оформляли первые. Это стабилизировало отношения «человек - человек», «человек - община», «человек - природа». На старославянскую гармонию «индивидуального - коллективного» оказало влияние христианство: если духовное общение человека старославянской традиции носило природно - мировой характер, то христианство духовными отношениями с Богом наполняло преимущественно внутриличностное пространство человека. Ещё двумя важными историческими причинами взращивания индивидуализма украинцев стали: небольшой опыт государственности и идеалы целостности малых коллективов. Психологическая нестабильность индивидуализма обуславливает непредсказуемый и небезопасный в своих крайних проявлениях (эгоизм) путь самопознания и духовного развития. Развитие эмпатии у наших детей, воспитание их в любви к родному краю и глубоком уважении к своим дохристианским истокам, активная гражданская позиция и укрепление гражданских инициатив в украинском социальном пространстве, правовое регулирование роли частного капитала в украинской экономике и в государственном строительстве способны создать необходимые условия для развития коллективных тенденций, что стабилизирует отношения «индивидуальное - коллективное».Item Антропологічний принцип як підґрунтя модернізації освіти(2016) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: В статті аналізується антропологічний принцип модернізації освіти у вузькому і широкому контекстах. Робиться висновок, що вузький сенс антропологічного принципу дозволяє визначати орієнтири освітньої діяльності в ситуації стабільного суспільного розвитку. Активні трансформаційні процеси в суспільстві об'єктивно потребують уточнення антропологiчного принципу в широкому контексті, який дозволяє конкретизувати напрямок змін парадигми буття шляхом з’ясування особливостей сучасного етапу антропосоціогенезу. Широкий сенс антропологічного принципу освітньої парадигми сформульовано наступним: кожна освітня ланка, і вища професійна освіта у тому числі, мають необхідно сприяти відкриттю індивідом психо-соціо-духовних обріїв. EN: In the article anthropological principle of modernisation of education is analysed in narrow and wide contexts. All in all, narrow sense of anthropological principle allows to determine the reference-points of educational activity in the situation of stable community development. In society active transformation processes objectively need clarification of anthropological principle in a wide context, that allows to specify the direction of changes in the paradigm of existence by finding out features of the modern stage of anthroposociogenez. Wide sense of anthropological principle of educational paradigm is set forth by the following: every educational element, including higher professional education, have its necessary to assist opening the individual psycho-socio-spiritual horizons. RU: В статье анализируется антропологический принцип модернизации образования в узком и широком контекстах. Делается вывод, что узкий смысл антропологического принципа позволяет обозначить ориентиры образовательной деятельности в ситуации стабильного общественного развития. Активные трансформационные процессы в обществе объективно требуют уточнения антропологического принципа в широком контексте, который позволяет конкретизировать направление изменения парадигмы бытия посредством уточнения особенностей современного этапа антропосоциогенеза. Широкий контекст антропологического принципа сформулирован следующим: каждое образовательное звено и высшая профессиональное образование в том числе должны необходимо способствовать раскрытию индивидом психо-социо-духовных горизонтов.Item Архаїчні слов’янські міфи і українська «філософія серця»(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2010) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: На порозі нового етапу розвитку української філософії нагальною потребою є звернення до її витоків, усвідомлення логіки її розгортання. В статті досліджується зв’язок між архаїчними слов’янськими міфами і феноменом «філософії серця». EN: At the beginning of a new stage of development of Ukrainian philosophy becomes necessary an referencing to its origins and understanding the logic of its development. The article investigates the connection between archaic Slavic myths and the phenomenon «philosophy of the heart». RU: На пороге нового этапа развития украинской философии возникает необходимость осмысления её истоков, логики её становления. В статье исследуется связь между архаическими славянскими мифами и «философией сердца».Item Колізії позитивізму і некласичної філософії в епоху кризи раціоналізму(Запорізька державна інженерна академія, 2010) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: В статті подано історико-філософський аналіз позитивізму і некласичної філософії; обгрунтовано їх неспроможність подолання кризи класичної парадигми; пропонується застосування психології сприйняття в історико-філософських дослідженнях. EN: The article presents the historical and philosophical analysis of positivism and non-classic philosophy; justified their inability to overcome the crisis of classic paradigm; proposes using the psychology of perception in a historical and philosophical researches. RU: В статье проводится историко-философский анализ позитивизма и неклассической философии; обосновывается их несостоятельность в преодолении кризиса классической парадигмы; предлагается использование психологии восприятия в историко-философских исследованиях.Item Конспект лекцій з дисципліни «Філософія»: Навчальний посібник(Запорізький національний технічний університет, 2015) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Бондаренко, Олена Миколаївна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Володін,Петро Володимирович; Головко, Любов Василівна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Повзло, Олександр Миколайович; Тарадайко, Сергій Миколайович; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Arsentjeva, Galyna O.; Bondarenko, Olena M.; Bondarevych, Iryna M.; Volodyn, Petro V.; Holovko, Lyubov V.; Devochkina, Nataliya M.; Yemelyanenko, Ye.O.; Povzlo, Oleksandr M.; Taradajko, Sergiy M.; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаренко, Елена Николаевна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Володин, Петр Владимирович; Головко, Любовь Васильевна; Девочкина, Наталья Николаевна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Повзло, Александр Николаевич; Тарадайко, Сергей НиколаевичUK: Конспект лекцій з курсу «Філософія» дозволить студентам мати цілісну і логічно-послідовну систему теоретичних знань з філософії, розширить їх світоглядні уявлення про відносини «людина-світ» і «людина-людина». Сформує навички оперування теоретичним і фактичним матеріалом; допоможе в розумінні процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві в різних його проявах; навчить інтерпретувати і використовувати в професійній діяльності і в повсякденному житті знання з філософії. EN: The lectures notes on the course «Philosophy» will allow the students to have a whole and logically-consistent system of theoretical knowledge on philosophy, will expand their worldview views on relations «man-world» and «man-man». It will develop the skills of operation with theoretical and factual material; will help in the understanding of the processes taking place in modern society in its various manifestations; will interpret and use in professional activities and in everyday life the knowledge of Philosophy. RU: Конспект лекций по курсу «Философия» позволит студентам иметь целостную и логически-последовательную систему теоретических знаний по философии, расширит их мировоззренческие представления об отношениях «человек-мир» и «человек-человек». Сформирует навыки оперирования теоретическим и фактическим материалом; поможет в понимании процессов, происходящих в современном обществе в различных его проявлениях; научит интерпретировать и использовать в профессиональной деятельности и в повседневной жизни знания по философии.Item Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Зміст дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» за темами Плани практичних занять з дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» за темами Перелік питань до іспиту з дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні», Література для вивчення дисципліни «Професійна етика в обліку, аудиті та оподаткуванні» EN: The content of the discipline "Professional ethics in accounting, auditing and taxation" by topic Plans for practical classes in the discipline Professional ethics in accounting, auditing and taxation" on the topics List of questions for the exam in the discipline "Professional ethics in accounting, auditing and taxation", Literature for the study of the discipline "Professional ethics in accounting, auditing and taxation" RU: Содержание дисциплины «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении» по темам Планы практических занятий по дисциплине «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении» по темам Перечень вопросов к экзамену по дисциплине «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении», Литература для изучения дисциплины «Профессиональная этика в учете, аудите и налогообложении»Item Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності» для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності»,перелік тем семінарських занять, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури, основні поняття дисципліни, критерій оцінювання знань студентів. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» subjects abstracts / papers; seminar plans to take, subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности», планы семинарских занятий, вопросы для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, критерии оценивания знанийItem Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Інтелектуальна безпека» для бакалаврів денної форми навчання за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.UK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.Item Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Інтелектуальна безпека» для бакалаврів денної форми навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.Item Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності» для магістрів, що навчаються за освітньою програмою 022 Дизайн(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності», стислий план самостійної роботи по кожній темі, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Psychological and pedagogical bases of teaching activity» subjects abstracts / papers; subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Психолого-педагогические основы преподавательской деятельности», вопросы для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, критерии оценивания знанийItem Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Філософія» для бакалаврів усіх спеціальностей ЗНТУ усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2019) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Методична розробка містить загальні положення щодо опанування дисципліни «Філософія», стислий план самостійної роботи по кожній темі, питання для підготовки до заліку. Наведено перелік базової і допоміжної літератури. EN: Methodical development contains general provisions on the organization of independent work on discipline «Philosophy» subjects abstracts / papers; subject examinations for students of correspondence courses and guidelines for their preparation and execution . The list of basic and auxiliary literature and criteria for assessment of student learning. RU: Методическая разработка содержит общие положения по изучению дисциплины «Философия», вопросы для подготовки к зачету. Наведен перечень базовой и вспомогательной литературы, критерии оценивания знанийItem Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Інтелектуальна безпека» для бакалаврів заочної форми навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Збільшення уваги до питання інтелектуальної безпеки в сучасному світі пояснюється зростаючою роллю інтелектуальної праці та необхідністю захисту інтелектуального потенціалу, у тому числі інтелектуального розвитку людини. Дисципліна «Інтелектуальна безпека» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. EN: The increase of attention to the question of intellectual safety in the modern world is explained by the growing role of intellectual labour and the necessity of defence of intellectual potential, including intellectual development of man. Discipline «Intellectual safety» is included in the cycle of disciplines of general preparation, that provide forming of cognitive, social, healthsaving, general cultural competenses of bachelors of marketing specialists. Discipline will assist to development of thinking flexibility, aspiration of students to permanent professional improvement, personal growth and self-realization. RU: Внимание к вопросам интеллектуальной безопасности в современном мире поясняется возрастающей ролью интеллектуального труда и необходимостью защиты интеллектуального потенциала, в том числе интеллектуального развития человека. Дисциплина «Интеллектуальная безопасность» входит в цикл дисциплин общей подготовки, которые обеспечивают формирование познавательной, социальной, здоровьесберегающей, общекультурной компетенции бакалавров маркетологов. Дисциплина способствует развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному самосовершенствованию, личностному росту и самореализации.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістовних модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні рекомендації для семінарських занять з курсу «Філософія» для бакалаврів Факультету соціальних наук і Юридичного факультету денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» редусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.Item Методичні рекомендації для семінарських занять з курсу «Філософія» для усіх форм навчання (творчі завдання та вправи)(Запорізький національний технічний університет, 2011) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »