Browsing by Author "Gnatenko, Snizhana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості інноваційної політики міжнародних компаній через інструментарій інтернет-маркетингу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Гнатенко, Сніжана Олексіївна; Gnatenko, Snizhana; Гнатенко, Снежана АлексеевнаUK: В дипломній магістерській роботі проаналізовано використання інструментів інтернет-маркетингу в межах реалізації інноваційної політики міжнародних компаній. Розглянуто питання сутності інтернет-маркетингу як складової комплексу ефективного інтернет-просування продукції. Розглянуто класифікацію сучасних інструментів маркетингу. Проаналізовано методи та функції впливу мережі Інтернет на продаж продукції. Досліджено процес формування інтернет-маркетингу на українських промислових підприємствах. Було досліджено досвід деяких країн світу щодо особливостей застосування інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано напрямки підвищення ефективності просування продукції на основі вдосконалення інструментарію інтернет-маркетингу. EN: The master's thesis analyzes the use of Internet marketing tools in the implementation of innovation policy of international companies. The issues of the essence of Internet marketing as a component of a complex of effective Internet product promotion are considered. The classification of modern marketing tools is considered. The methods and functions of the influence of the Internet on the sale of products are analyzed. The process of formation of Internet marketing at the Ukrainian industrial enterprises is investigated. The experience of some countries around the world regarding the peculiarities of the use of Internet marketing tools was studied. The directions of increase of efficiency of promotion of production on the basis of perfection of tools of Internet marketing are offered. RU: В дипломной магистерской работе проанализировано использование инструментов интернет-маркетинга в рамках реализации инновационной политики международных компаний. Рассмотрены вопросы сущности интернет-маркетинга как составляющей комплекса эффективного интернет-продвижения продукции. Рассмотрена классификация современных инструментов маркетинга. Проанализированы методы и функции влияния сети Интернет на продажу продукции. Исследован процесс формирования интернет-маркетинга на украинских промышленных предприятиях. Был исследован опыт некоторых стран мира относительно особенностей применения инструментов интернет-маркетинга. Предложены направления повышения эффективности продвижения продукции на основе совершенствования инструментария интернет-маркетинга.