Browsing by Author "Holovnenko, Rostislav"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення стратегії Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Головненко, Ростислав Ігорович; Holovnenko, RostislavUK: В роботі розглянуто вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства, визначено основні інструменти маркетингової діяльності в умовах цифровізації. Досліджено стан маркетингової діяльності IT-компаній України під впливом цифрової трансформації; та запропоновано напрями удосконалення маркетингової діяльності українськими IT компаніями. Запропоновано авторський підхід до використання інструментів лідогенерації при удосконаленні маркетингової діяльності ІТ-компанії. EN: The work examines the impact of digitalization on the marketing activity of the enterprise, defines the main tools of marketing activity in the conditions of digitalization. The state of marketing activity of Ukrainian IT companies under the influence of digital transformation has been studied; and directions for improvement of marketing activity by Ukrainian IT companies are proposed. An author's approach to the use of lead generation tools in improving the marketing activities of an IT company is proposed.