Browsing by Author "Ivakhnenko, Anna A."
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до виконання та захисту дипломних робіт(Запорізький національний технічний університет, 2016) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna A.; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Методичні вказівки, підготовлені на підставі Положення про організацію виконання та захисту дипломних (випускних) робіт, є нормативним документом університету, який визначає вимоги до організації виконання та змісту дипломних (випускних) робіт випускників усіх освітньо-кваліфікаційних рівнів, форм навчання та структурних підрозділів. EN: Methodological instructions prepared on the basis of the Regulations on the organization of the implementation and protection of diploma (final) works, is the normative document of the university, which defines the requirements for the organization of the implementation and content of diploma (graduation) graduate work for all educational qualification levels, forms of training and structural units. RU: Методические указания, подготовленные на основании Положения об организации выполнения и защиты дипломных (выпускных) работ, являются нормативным документом университета, определяющий требования к организации выполнения и содержания дипломных (выпускных) работ выпускников всех образовательно-квалификационных уровней, форм обучения и структурных подразделений.Item Методичні вказівки з проходження переддипломної практики(Запорізький національний технічний університет, 2016) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna A.; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Переддипломна практика є поєднанням теоретичної і практичної підготовки студентів другого (магістерського) рівня, що забезпечує їх підготовку за освітньо-професійною програмою «Корекційна освіта» спеціальності – 016 «Спеціальна освіта», професійної кваліфікації – (2340) вчитель корекційної освіти, вчитель-логопед. EN: Pre-diploma practice is a combination of theoretical and practical training of students of the second (master's) level, which ensures their training in the educational-professional program "Correctional Education" specialty - 016 "Special Education", professional qualification - (2340) teacher of correctional education, teacher-speech therapist. RU: Преддипломная практика является сочетанием теоретической и практической подготовки студентов второго (магистерского) уровня, обеспечивающего их подготовку по образовательно-профессиональной программе «Коррекционное образование» специальности - 016 «Специальное образование», профессиональной квалификации - (2340) учитель коррекционного образования, учитель-логопед.Item Методичні рекомендації щодо написання та оформлення курсової роботи з дисципліни «Логопедія»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Зайцева, Ольга Леонидівна; Zaitseva, Olga L.; Зайцева, Ольга Леонидовна; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna A.; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Одним з основних видів навчальних занять та науково-дослідницької роботи студентів в умовах впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу є курсова робота як дієвий засіб підвищення якості підготовки спеціалістів та надбання ними професійних компетентностей. Виконання курсової роботи спрямовано на активізацію творчого мислення студентів, їх ініціативності, самостійності та формування всебічно розвиненої особистості з інноваційним мисленням. EN: Coursework is one of the main types of educational activities and research work of students in the conditions of implementation of the credit-module system of organization of the educational process as an effective tool for improving the quality of training of specialists and gaining their professional competencies. Execution of Academic year papers is aimed at activating students' creative thinking, their initiative, autonomy and the formation of a fully developed personality with innovative thinking. RU: Одним из основных видов учебных занятий и научно-исследовательской работы студентов в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса является курсовая работа как действенное средство повышения качества подготовки специалистов и приобретения ими профессиональных компетенций. Выполнение курсовой работы направлено на активизацию творческого мышления студентов, их инициативности, самостоятельности и формирования всесторонне развитой личности с инновационным мышлением.Item Програма виробничої (науково-педагогічної) практики(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna A.; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: Науково-педагогічна практика магістрантів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» – це невід'ємний вид науково-дослідної роботи магістранта, який націлений на формування й розвиток професійних навичок викладача вищої школи, оволодіння основами педагогічної майстерності, уміннями й навичками самостійного проведення навчально-виховної й викладацької роботи. EN: The scientific and pedagogical practice of masters of specialty 016 "Special Education" is an inalienable type of research work of a graduate student who is aimed at the formation and development of professional skills of a teacher of higher education, mastering the basics of pedagogical skills, skills and skills of independent conducting of educational and teaching and teaching work RU: Научно-педагогическая практика магистрантов специальности 016 «Специальное образование» - это неотъемлемый вид научно-исследовательской работы магистранта, который нацелен на формирование и развитие профессиональных навыков преподавателя высшей школы, овладение основами педагогического мастерства, умениями и навыками самостоятельного проведения учебно-воспитательной и преподавательской работы.