Browsing by Author "Izotov, Danylo O."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Зв’язок видів підготовки для досягнення спортивного результату команди ФК Рига-2 у Чемпіонаті Першої Ліги Латвії(НУ "Запорізька політехніка", 2024) Пархоменко, Максим Максимович; Parkhomenko, Maksym М.; Ізотов, Данило Олексійович; Izotov, Danylo O.; Чередниченко, Інна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.Item Зв’язок фізичної підготовленості та підходів щодо організації занять фізичною культурою в ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Чередниченко, Іна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.; Ізотова, Тетяна Анатоліївна; Izotova, Tetiana A.; Ізотов, Данило Олексійович; Izotov, Danylo O.UK: Освітній процес у ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою спрямований на військово-патріотичне виховання, формування дисципліни, відповідальності, фізичної підготовки та навичок військової справи. Фізична підготовка в системі фізичного виховання ліцеїв займає особливе місце. Її зміст впливає на рівень фізичної підготовленості юнаків-ліцеїстів. Визначення показників розвитку фізичних якостей і розподіл учнів за рівнями фізичної підготовленості є підставою для застосування диференційного підходу на заняттях з фізичної культури ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою з урахуванням особистості кожного учня. EN: The educational process in lyceums with enhanced military-physical training is aimed at military-patriotic education, formation of discipline, responsibility, physical training and military skills. Physical training occupies a special place in the system of physical education of lyceums. Its content affects the level of physical fitness of young lyceum students. Determination of the indicators of the development of physical qualities and the distribution of students according to levels of physical fitness is the basis for applying a differential approach in physical education classes of lyceums with enhanced military physical training, taking into account the personality of each student.