Browsing by Author "Kochnova, Irina"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item PR-стратегія промислового підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Irina; Шаповалов, Юрій; Shapovalov, YuriiUK: У статті розглянуто місце Public Relations у комунікаційній політиці промислового підприємства. Відмічено недостатній рівень уваги до цієї складової комунікаційного міксу з боку науковців, які зазвичай більше уваги приділяють рекламі та особистим продажам. Враховано, що PR відносно новий спосіб просування підприємства як на промисловому ринку так і на ринку індивідуальних споживачів, тому не існує єдиного визначення цього поняття, яке б у найбільшій мірі розкривало його сутність. Розглянуто визначення різних науковців та запропоновано авторське визначення. Окреслено задачі та інструменти Public Relations. Наведено класифікацію PR-технологій за двома, найбільш уживаними класифікаційними ознаками. Запропоновано покроковий алгоритм формування PR-стратегії для промислового підприємства. Деталізовано такі заходи в області PR як робота з засобами масової інформації, внутрішній та зовнішній в області PR. EN: The article examines the place of Public Relations in the communication policy of an industrial enterprise. An insufficient level of attention to this component of the communication mix has been noted by academics, who usually pay more attention to advertising and personal selling. Given that PR is a relatively new way of promoting an enterprise both in the industrial market and in the market of individual consumers, therefore there is no single definition of this concept that would reveal its essence to the greatest extent. The definitions of various scientists were considered and the author's definition was proposed. The tasks and tools of Public Relations are outlined. The classification of PR technologies according to the two most used classification features is given. A step-by-step algorithm for forming a PR strategy for an industrial enterprise is proposed. Such activities in the field of PR as work with mass media, internal and external in the field of PR are detailedItem Офлайн та онлайн сегментація споживачів на прикладі товару життєвого циклу «спалах»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2018) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, IrinaUK: Вивчаються підходи до сегментації споживачів товару з коротким життєвим циклом, розглядаються його особливості на прикладі розважальної послуги quest room, аналізуються методи сегментації в офлайн та онлайн середовищі. Виявлено, що товар з коротким життєвим циклом вимагає доброго знання цільової аудиторії та побудови відмінної коммунікації, бажано ініційованої самим споживачем. У ході сегментації з поєднанням трьох методик було складено профіль споживача послуги, та виявлено, що цільовою аудиторією quest room є не тільки молоді люди. Сьогодні коло потенційних споживачів значно ширше та включає в себе як приватного так і организаційного споживача. Подальші дослідження у цьому напрямку мають передбачати більш детальне вивчення методик онлайн сегментування, зважаючи на збільшення присутності мережі Інтернет у житті пересічного споживача та використання нових перспективних технологій просування з метою скорочення шляху від розробки товару до його виходу на ринок, зокрема технологій крауд-маркетингу EN: The approaches to segmentation of consumers of goods with a short life cycle are studied, its features are considered on the example of the entertaining quest room service, analyzes methods of segmentation in an offline and online environment. It is revealed that a product with a short life cycle requires good knowledge of the target audience and the construction of excellent communication, preferably initiated by the consumer himself. During the segmentation with the combination of the three techniques, a customer service profile was drawn up, and it was found that the target audience of the quest room is not only young people. Today, the range of potential consumers is much broader and includes both a private and institutional consumer. Further research in this direction should provide for a more detailed study of the techniques of online segmentation, in view of the increased presence of the Internet in the life of the average consumer and the use of new promising advancement technologies to reduce the path from product development to its launch, in particular couture marketing technologies