Browsing by Author "Kochnova, Iryna V."
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до виконання магістерської роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» (підготовка, написання, захист)(Запорізький національний технічний університет, 2017) Лифар, Владислава Віталіївна; Козицька, Галина Валентинівна; Соколова, Юлія Олександрівна; Павлішина, Ніна Михайлівна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Каравська, Інга Михайлівна; Lyfar, Vladyslava V.; Kozytska, Galyna V.; Pavlishyna, Nina M.; Sokolova, Yuliya O.; Kochnova, Iryna V.; Karavska, Inga M.; Лыфарь, Владислава Витальевна; Козицкая, Галина Валентиновна; Соколова, Юлия Александровна; Павлишина, Нина Михайловна; Кочнова, Ирина Валентиновна; Каравская, Инга МихайловнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо виконання магістерської дипломної роботи, її захисту, орієнтовну тематику дипломних робіт, рекомендовану літературу, зразки оформлення основних структурних частин. EN: The methodical recommendations for performance of the master's diploma paper, the focused theme of the diploma paper, recommended literature, samples of the main structural parts are given. RU: Приведены методические рекомендации по выполнению магистерской дипломной работы, ее защите, ориентированная тематика дипломных работ, рекомендованная литература, образцы оформления основных структурных частей.Item Методичні вказівки до виконання магістерської роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» (підготовка, написання, захист), №7305е(Запорізький національний технічний університет, 2018) Лифар, Владислава Віталіївна; Козицька, Галина Валентинівна; Соколова, Юлія Олександрівна; Тіховська, Тетяна Миколаївна; Павлішина, Ніна Михайлівна; Антонюк, Катерина Іванівна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Каравська, Інга Михайлівна; Lyfar, Vladyslava V.; Kozytska, Galyna V.; Sokolova, Yuliya O.; Tikhovska, Tetiana M.; Pavlishyna, Nina M.; Antoniuk, Kateryna I.; Kochnova, Iryna V.; Karavska, Inga M.; Лыфарь, Владислава Витальевна; Козицкая, Галина Валентиновна; Соколова, Юлия Александровна; Тиховская, Татьяна Николаевна; Павлишина, Нина Михайловна; Антонюк, Екатерина Ивановна; Кочнова, Ирина Валентиновна; Каравская, Инга МихайловнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо виконання магістерської дипломної роботи, її захисту, орієнтовну тематику дипломних робіт, рекомендовану літературу, зразки оформлення основних структурних частин. EN: The methodical recommendations for performance of the master's diploma paper, the focused theme of the diploma paper, recommended literature, samples of the main structural parts are given. RU: Приведены методические рекомендации по выполнению магистерской дипломной работы, ее защите, ориентированная тематика дипломных работ, рекомендованная литература, образцы оформления основных структурных частей.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма (спеціалізація) Маркетинг ОС «Бакалавр» денної форми навчання, №8809e(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Iryna V.; Кочнова, Ирина ВалентиновнаUK: Наведені вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Вступ до спеціальності» EN: Instructions for conducting seminars and practical classes in the discipline "Introduction to the specialty" RU: Приведенные указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Введение в специальность»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг у банках» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма (спеціалізація) Маркетинг ОС «Бакалавр» денної форми навчання, №8810e(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Iryna V.; Кочнова, Ирина ВалентиновнаUK: Наведені методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг у банках» EN: Methodical instructions for conducting seminars and practical classes in the discipline "Marketing in Banks" are given. RU: Приведенные методические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинг в банках»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Страхування» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної форми навчання, №6281е(Запорізький національний технічний університет, 2016) Павлішина, Ніна Михайлівна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Pavlishyna, Nina M.; Kochnova, Iryna V.; Павлишина, Нина Михайловна; Кочнова, Ирина Валентиновна; Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава ВитальевнаUK: Наведені методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Страхування» EN: Methodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Insurance» RU: Приведенные методические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Страхование»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Торговельне підприємництво» для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітня програма (спеціалізація) Організація торгівлі та комерційна логістика ОС «Бакалавр» денної форми навчання, №8811e(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Iryna V.; Кочнова, Ирина ВалентиновнаUK: Наведені методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Торговельне підприємництво» EN: Methodical instructions for conducting seminars and practical classes in the discipline "Trade Entrepreneurship" are given. RU: Приведенные методические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Торговое предпринимательство»Item Можливості інклюзивного розвитку регіону в контексті сучасної парадигми маркетингу(Класичний приватний університет, 2019) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Iryna V.; Кочнова, Ирина ВалентиновнаUK: У статті досліджено сутність категорій «регіон», «економічне зростання», «інклюзивний розвиток» та умови їх розвитку. Проведено огляд розвитку парадигм маркетингу у періоді. Надано визначення парадигмі холістичного маркетингу та обгрунтовано приналежність відомих концепцій маркетингу до певної парадигми. Виявлено відповідність типів економічного розвитку етапам розвитку парадигм маркетингу. Обгрунтовано взаємозв’язок парадигм, концепцій маркетингу та типів економічного зростання. Виділено комплекс причин, що зумовлюють актуальність проблематики дослідження можливості інклюзивного розвитку регіону маркетинговим інструментарієм. Зроблено висновки, що в контексті парадигми холістичного маркетингу можливо реалізувати гармонійний тип інклюзивного розвитку. Ця можливість забезпечуєтся доцільним використанням інструментарію територіального маркетингу та має стати одним зі стратегічних завданнь розвитку регіону. EN: The article explores the essence of the categories "region", "economic growth", "inclusive development" and the conditions of their development. A review of the development of marketing paradigms in the period was conducted. The definition of the paradigm of holistic marketing is given and the affiliation of well-known marketing concepts to a particular paradigm is substantiated. The correspondence of types of economic development to the stages of development of marketing paradigms is revealed. The interrelation of paradigms, marketing concepts and types of economic growth is substantiated. The complex of reasons, which determine the relevance of the study of the possibility of inclusive development of the region by marketing tools, is highlighted. It is concluded that in the context of the paradigm of holistic marketing it is possible to realize the harmonious type of inclusive development. This opportunity is provided by the expedient use of territorial marketing tools and should become one of the strategic tasks of the region's development. RU: В статье исследована сущность категорий «регион», «экономический рост», «инклюзивный развитие» и условия их развития. Проведен обзор развития парадигм маркетинга в периоде. Дано определение парадигме холистического маркетинга и обоснованно принадлежность известных концепций маркетинга к определенной парадигме. Выявлено соответствие типов экономического развития этапам развития парадигм маркетинга. Обоснованна взаимосвязь парадигм, концепций маркетинга и типов экономического роста. Выделен комплекс причин, обусловливающих актуальность проблематики исследования возможности инклюзивного развития региона маркетинговым инструментарием. Сделаны выводы, что в контексте парадигмы холистического маркетинга возможно реализовать гармоничный тип инклюзивного развития. Эта возможность обеспечивается целесообразным использованием инструментария территориального маркетинга и должна стать одной из стратегических задач развития региона.Item Науково-практичне вирішення соціально-економічних проблем розвитку промислового регіону в умовах економічної кризи(Запорізький національний технічний університет, 2019) Лифар, Владислава Віталіївна; Козицька, Галина Валентинівна; Соколова, Юлія Олександрівна; Антонюк, Катерина Іванівна; Павлішина, Ніна Михайлівна; Тіховська, Тетяна Миколаївна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Lyfar, Vladyslava V.; Kozytska, Galyna V.; Sokolova, Yuliya O.; Antoniuk, Kateryna I.; Pavlishyna, Nina M.; Tikhovska, Tetiana M.; Kochnova, Iryna V.; Лыфарь, Владислава Витальевна; Козицкая, Галина Валентиновна; Соколова, Юлия Александровна; Антонюк, Екатерина Ивановна; Павлишина, Нина Михайловна; Тиховская, Татьяна Николаевна; Кочнова, Ирина ВалентиновнаUK: У монографії висвітлено наукові та методичні підходи щодо вирішення соціально-економічних проблем розвитку промислового регіону в умовах економічної кризи. Обґрунтовано та розроблено пропозиції щодо забезпечення поступального вирішення соціально-економічних проблем розвитку промислового регіону у вигляді удосконалення маркетингового забезпечення інноваційного розвитку та використання соціально-економічного потенціалу регіону; посилення інвестиційно-інноваційної діяльності наукоємних підприємств; розвитку споживчого ринку, галузі зеленого туризму, агропромислового комплексу; створення транспортно-логістичного центру. Для фахівців у галузі маркетингу та логістики, підприємців, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. EN: The monograph covers scientific and methodological approaches to the solution of socio-economic problems of the industrial region development in the conditions of the economic crisis. The suggestions on ensuring the progressive solution of socio-economic problems of the industrial region development in the form of improving marketing support of innovative development and use of the socio-economic potential of the region are substantiated and developed; strengthening of investment and innovation activity of science-intensive enterprises; development of the consumer market, green tourism industry, agro-industrial complex; creation of a transport and logistics center. For specialists in the field of marketing and logistics, entrepreneurs, lecturers, postgraduates and students of economic specialties of higher educational institutions. RU: В монографии освещены научные и методические подходи к решению социально-экономических проблем развития промышленного региона в условиях экономического кризиса. Обоснованы и разработаны предложения по обеспечению поступательного решения социально-экономических проблем развития промышленного региона в виде усовершенствования маркетингового обеспечения инновационного развития и использования социально-экономического потенциала региона; усиления инвестиционно-инновационной деятельности наукоёмких производств; развития потребительского рынка, отрасли зеленого туризма, агропромышленного комплекса; создания транспортно-логистического центра. Для специалистов в отрасли маркетинга и логистики, предпринимателей, преподавателей, аспирантов и студентов экономических специальностейItem Пошук шляхів забезпечення інклюзивного розвитку промислового регіону з використанням сучасних інструментів маркетингу і логістики(Національний університет "Запорізька політехніка", 2021) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.; Лыфарь, Владислава Витальевна; Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия Александровна; Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Павлишина, Нина Михайловна; Борисенко, Олена Євгенівна; Borisenko, Olena E.; Борисенко, Елена Евгеньевна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, Iryna V.; Кочнова, Ирина Валентиновна; Онуфрієнко, Наталія Леонідівна; Onufrienko, Nataliya L.; Онуфриенко, Наталья Леонидовна; Тіховська, Тетяна Миколаївна; Tikhovska, Tetiana M.; Тиховская, Татьяна НиколаевнаUK: В роботі проаналізовано теоретичне підґрунтя та розроблено комплекс способів, методів та прийомів для забезпечення інклюзивного розвитку промислового регіону з використанням сучасних інструментів маркетингу і логістики EN: The paper analyzes the theoretical basis and develops a set of methods and techniques to ensure the inclusive development of the industrial region using modern marketing and logistics tools. RU: В работе проанализирован теоретический базис и разработан комплекс способов, методов и приемов для обеспечения инклюзивного развития промышленного региона с использованием современных инструментов маркетинга и логистики