Browsing by Author "Levchenko, Nataliya M."
Now showing 1 - 20 of 55
Results Per Page
Sort Options
Item Digital-комунікації в адмініструванні урядової програми «Доступні ліки»(Видавництво Ліра-К, 2020) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: У статті акцентовано увагу на основних проблемах доступності лікарських засобів громадянам. Наголошено, що введення в дію з 1 квітня 2017 року урядової програми «Доступні ліки» потребує на детальне вивчення дієвості та соціально-економічної ефективності механізму реімбурсації вартості препаратів для лікування 3-х категорій захворювань (серцево-судинних, цукрового діабету II типу та бронхіальної астми). Акцентовано, що лікарські засоби, що підлягають реімбурсації за урядовою програмою «Доступні ліки» з 1 квітня 2019 р. відпускаються аптечними закладами виключно за електронними рецептами, виписаними через електронну систему охорони здоров’я, що потребує digital-комунікацій. Проаналізовано перші кроки запровадження digital-комунікацій в адмініструванні урядової програми «Доступні ліки» та встановлено їх вплив на рівень як фізичної, так і економічної доступності громадян до лікарських засобів, а також дієвість контролю ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на реімбурсацію вартості лікарських засобів. Наголошено на потребі активізації діалогу Національної служби здоров’я України з громадськістю з питань дії механізму реімбурсації. Констатовано, що тривалий час комунікативна взаємодія між НСЗУ та громадськістю із зазначених питань обмежувалась виключно зверненнями та скаргами. Акцентовано, що стейкхолдери потребують на більш досконалий комунікативний механізм взаємодії з НСЗУ, який би завдяки зворотному інформаційному зв’язку забезпечив досягнення позитивного комунікативного ефекту. Визначено групи пріоритетних стейкхолдерів, чиї інтереси із запровадженням digital-комунікацій в адмініструванні урядової програми «Доступні ліки» до тепер лишаються поза увагою. Встановлено існуючі недоліки в організації digital-комунікацій за урядовою програмою «Доступні ліки» та запропоновано практичні рекомендації з її удосконалення за стейкхолдер-підходом, реалізація яких на практиці дозволить у найближчій перспективі забезпечити як зростання рівня доступності громадян до лікарських засобів, так і зростання рівня соціально-економічної ефективності механізму реімбурсації. EN: The article focuses on the main problems of access to medicines for citizens. It is noted that the introduction with effect from 1 April 2017 the government program "Affordable medicine" requires a detailed study of the impacts and socio-economic efficiency of the mechanism of reimbursement of cost of drugs for the treatment of the 3 disease categories (cardiovascular, diabetes type II and bronchial asthma). Accented that medicines subject to reimbursement by the government program "Affordable medicine" from 1 April 2019 are dispensed in the pharmacies solely on electronic prescriptions using an electronic health system that needs digital communications. The first steps of the implementation of digital-communications in the administration of the government program "Affordable medicine" and their impact on the level of both physical and economic access of citizens to medicines, as well as the effectiveness of the control of efficiency of use of budgetary funds aimed at remboursera of the cost of medicines. Stressed the necessity of intensifying the dialogue of the National health service of Ukraine with the public on issues of the mechanism of reimbursement. Stated that long time communicative interaction between NCSU and the public on these issues be limited solely to inquiries and complaints. Accented that stakeholders require a better communicative mechanism of interaction with NCSU, which would reverse the information when provided to a positive communicative effect. Identified priority groups of stakeholders whose interests are with the introduction of digital communications in the administration of the government program "Affordable medicine" and now remain without attention. Installed existing shortcomings in the organization of digital communications on government program "Affordable medicine" and practical recommendations for its improvement at the stakeholder-approach, the implementation of which in practice will allow in the short term to ensure the growth of the level of accessibility of citizens to medicines and the increasing level of socio-economic efficiency of the mechanism of reimbursement. RU: В статье акцентировано внимание на основных проблемах доступности лекарственных средств гражданам. Отмечено, что введение в действие с 1 апреля 2017 года правительственной программы «Доступные лекарства» требует на детальное изучение действенности и социально-экономической эффективности механизма реимбурсации стоимости препаратов для лечения 3-х категорий заболеваний (сердечно-сосудистых, сахарного диабета II типа и бронхиальной астмы). Акцентировано, что лекарственные средства, подлежащие реимбурсации по правительственной программе «Доступные лекарства» с 1 апреля 2019 г. отпускаются аптечными учреждениями исключительно по электронным рецептам, выписанным через электронную систему охраны здоровья, что нуждается в digital-коммуникаций. Проанализированы первые шаги внедрения digital-коммуникаций в администрировании правительственной программы «Доступные лекарства» и установлено их влияние на уровень как физической, так и экономической доступности граждан к лекарственным средствам, а также действенность контроля эффективности использования бюджетных средств, направленных на реімбурсацію стоимости лекарственных средств. Подчеркнута необходимость активизации диалога Национальной службы здоровья Украины с общественностью по вопросам действия механизма реимбурсации. Констатировано, что длительное время коммуникативная взаимо-действие между НСЗУ и общественностью по указанным вопросам ограничивалась исключительно обращениями и жалобами. Акцентировано, что стейкхолдеры требуют на более совершенный коммуникативный механизм взаимодействия с НСЗУ, который бы благодаря обратной информа-ционной связи обеспечил достижение положитель-ного коммуникативного эффекта. Определены группы приоритетных стейкхолдеров, чьи интересы с введением digital-коммуникаций в администриров-ании правительственной программы «Доступные лекарства» и теперь остаются без внимания. Установлено существующие недостатки в организации digital-коммуникаций по правительственной программе «Доступные лекарства» и предложены практические рекомендации по ее совершенствованию по стейкхолдерподходом, реализация которых на практике позволит в ближайшей перспективе обеспечить как рост уровня доступности граждан к лекарственных средств, так и рост уровня социально-экономической эффективности механизма реимбурсации.Item Efficiency forecasting for municipal solid waste recycling in the context on sustainable development of economy.(The International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, 2020) Ткаченко, Алла Михайлівна; Tkachenko, Alla M.; Ткаченко, Алла Михайловна; Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья Михайловна; Шишканова, Ганна; Shyshkanova, Ganna; Шишканова, Анна; Плинокос, Дмитро; Plynokos, Dmytro; Плинокос, Дмитрий; Коваленко, Маргарита; Kovalenko, Marharyta; Коваленко, МаргаритаUK: Подальше економічне зростання України має бути спрямоване урядовою стратегією сталого розвитку для гармонізації економіки, екологічного та соціального захисту. Проблемою є забруднення відходами. Доцільність впровадження екопроекту з переробки твердих речовин обґрунтовано в цьому дослідженні. Складна математична модель прогнозу прибутку показує вплив тарифів на прибутковість екопроекту на будівництві заводу для переробка твердих побутових відходів у Полтавській області України. Автори визначають та аналізують залежності очікуваного доходу від екопроекту від зміни тарифів на послуги з управління відходами для кожної з категорій споживачів. Є два сценарії економічного розвитку (інерційний та інноваційний). Обидва сценарії мають екологічний та економічний ефект, тому є привабливими інвестиціями. Акцент робиться на недоліки та прогалини існуючої тарифної політики. Стаття демонструє відсутність стимулів для розвитку переробки бізнесу за існуючої тарифної політики. Тому для встановлення єдиного тарифу пропонується об'єднати вартість послуг з вивезення, сортування, переробки та утилізації відходів без поділу на категорії споживачів. EN: Ukraine’s further economic growth should be directed by Government Sustainable Development Strategy for harmonization of economy, environmental and social protection. One of the important modern problems is pollution by waste. The feasibility of introducing an eco-project for the municipal solid waste recycling is substantiated at the present research. The complex mathematical model of profit forecast is developed, which shows the tariffs influence on profitability of eco-project on construction of the plant for municipal solid waste recycling in Poltava region of Ukraine. The authors determine and analyse the dependences of the expected eco-project revenue from the change in tariffs for waste management services for each of the consumer categories. Two scenarios of economic development (inertial and innovative) are compared and resulted that the both scenarios have environmental and economic effect, so they are investment attractive. Emphasis is placed on the shortcomings and gaps of the existing tariff policy. The paper demonstrates lack of incentives for the development of business recycling under the existing tariff policy, so to establish a single tariff is proposed uniting the services cost for the removal, sorting, processing and disposal of the waste and also without dividing by consumer categories. RU: Дальнейший экономический рост Украины должно быть направлено правительственной стратегией устойчивого развития для гармонизации экономики, экологического и социальной защиты. Проблема загрязнения отходами. Целесообразность внедрения экопроекта по переработке твердых веществ обосновано в этом исследовании. Сложная математическая модель прогноза прибыли показывает влияние тарифов на прибыльность экопроекта на строительстве завода для переработки твердых бытовых отходов в Полтавской области Украины. Авторы определяют и анализируют зависимости ожидаемого дохода от экопроекта от изменения тарифов на услуги по управлению отходами для каждой из категорий потребителей. Есть два сценария экономического развития (инерционный и инновационный). Оба сценария имеют экологический и экономический эффект, поэтому являются привлекательными инвестициями. Акцент делается на недостатки и пробелы существующей тарифной политики. Статья демонстрирует отсутствие стимулов для развития переработки бизнеса при существующей тарифной политики. Поэтому для установления единого тарифа предлагается объединить стоимость услуг по вывозу, сортировке, переработке и утилизации отходов без разделения на категории потребителей.Item Innovative Approach to Evaluation of the Decoupling Phenomena in Making Decision on Investment of Agro-Business(Blue Eyes Intelligence Engineering & Sciences Publication (BEIESP), 2019) Ткаченко, Алла Михайлівна; Tkachenko, Alla M.; Ткаченко, Алла Михайловна; Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: Викладено авторські пропозиції щодо вдосконалення методики оцінки ефективності реалізації державної екологічної політики країни шляхом доповнення системи показників результатівності екологічної діяльності, показниками явища декаплінгу. Реалізація цих пропозицій на практиці забезпечить прийняття урядом чітких і зважених рішень щодо збільшення сільськогосподарського виробни-цтва, збереження навколишнього середовища і використання природних ресурсів для задоволення сучасних потреб людства і інтересів майбутніх поколінь в продовольчій безпеці, безпеці довкілля та здоров'я. EN: The author's suggestions for improving the method of assessing the effectiveness of the implementation of state environmental policy of the country by supplementing the list of common environmental performance indicators, indicators of the decoupling phenomenon, which are based on indicators of economic growth in both the country as a whole and individual industries are presented in the article. Implementation of these proposals in practice will ensure that the government makes clear and prudent decisions about increasing agricultural production, saving the environment and using natural resources to meet the modern needs of mankind and the interests of future generations in food security, safety and health. RU: Изложены авторские предложения по усовершенствованию методики оценки эффективности реализации государственной экологической политики страны путем дополнения системы показателей результатив-ности экологической деятельности, показате-лями явления декаплинга. Реализация этих предложений на практике обеспечит принятие правительством четких и взвешенных решений относительно увеличения сельскохозяйствен-ного производства, сохранения окружающей среды и использования природных ресурсов для удовлетворения современных потребностей человечества и интересов будущих поколений в продовольственной безопасности, безопасности окружающей среды и здоровья.Item Innovative Infrastructure And Economic Development In The AgroBusiness Investment(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: Визначено шляхи формування ефективної моделі розвитку аграрної науки, що вимагає визначення місця та ролі його академічного, освітнього та ринкового секторів, а також закордонних інтелектуальних центрів, представлених в Україні. EN: The ways of an effective model of development of agrarian science are defined, which requires determining the place and role of its academic, educational, market sectors, as well as foreign intellectual centres, which are represented in Ukraine. RU: Определены пути формирования эффективной модели развития аграрной науки, которые требует определения места и роли его академического, образовательного и рыночного секторов, а также иностранных интеллектуальных центров, представленных в Украине.Item Methodological aspects for management of compliance risks of companies(Державний вищий навчальний заклад “Український державний хіміко-технологічний університет»., 2020) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: Запропоновано Дорожню карту формування та запровадження системи комплаєнс-контролю. Охарактеризовано кожен з етапів формування та запровадження компаніями системи комплаєнс-контролю. Розроблено модель системи комплаєнс-контролю компанії. EN: The Roadmap for the formation and implementation of a compliance control system is proposed. Each of the stages of formation and implementation of a compliance control system by companies is described. The model of the company's compliance control system is recommended. RU: Предложено Дорожную карту формирования и внедрения системы комплаенс-контроля. Охарактеризованы каждый из этапов формирования и внедрения компаниями системы комплаенс-контроля. Разработано модель системы комплаенс-контроля компании.Item Modification of architectonics of project analysis by new european approaches(Державний вищий навчальний заклад «Український державний хіміко-технологічний університет», 2019) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: Розглянуто методологію аналізу збалан-сованості впдиву/інтересів зацікавлених сторін. Розроблено Дорожню карту аналізу збалансованості впдиву/інтересів зацікавлених сторін, застосування якої на практиці допоможе спростити вибір стратегії відносин із зацікавленими сторонами протягом всього життєвого циклу програми. EN: The methodology of stakeholder / stakeholder balance analysis is reviewed. A roadmap for stakeholder / stakeholder balance analysis has been developed, which in practice will help to simplify the choice of stakeholder relationship strategy throughout the program life cycle. RU: Рассмотрена методология анализа сбалансированности впдиву / интересов заинтересованным-ленных сторон. Разработан Дорожную карту анализа сбалансированности впдиву / др.-Тереса заинтересованных сторон, применение которой на практике поможет упростить выбор стратегии отношений с заинтересованными сторонами в течение всего жизненного цикла программы.Item The Impact of Digital Transformation on the Company's Financial Growth(Blue Eyes Intelligence Engineering & Sciences Publication, 2019) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: У статті обґрунтовано актуальність наукового розуміння тих змін у діяльності компаній, які спостерігаються під час розробки та застосування цифрових технологій. У статті висвітлюються позиції діалектичної логіки, пояснюються причини процесів трансформації в епоху цифрових технологій, відповідно до яких сьогодні сформовано умови діяльності компаній. Акцентовано, що цифрова трансформація включає покупки, продаж, управління логістикою, витрати, просування реклами, виробництва. Побудовано модель максимізації прибутку підприємства з використанням апарату нечітких множин, визначено параметри, що впливають на прибуток EN: The article substantiates the relevance of scientific understanding of those changes in the activities of companies that are observed during the development and application of digital technologies. The article highlights the positions of dialectical logic, explains the reasons for the transformation processes in the digital age, in accordance with which today the conditions for the activities of companies are changing. It is clear that the digital transformation includes purchases, sales, management of logistics, expenses, promotion of advertising, production. An model for maximizing profits for an enterprise using the apparatus of fuzzy sets is constructed, parameters that affect profit are determined RU: В статье обоснована актуальность научного понимание тех изменений в деятельности компаний, которые наблюдаются при разработке и применении цифровых технологий. В статье освещаются позиции диалектической логики, объясняются причины трансформационных процессов в цифровую эпоху, в соответствии с которыми сегодня создаются условия деятель-ность компаний. Акцентировано, что цифровая трансформация включает в себя покупки, продажи, управление логистикой, расходами, продвижение рекламы, производство. Постро-ена модель максимизации прибыли предприятия с использованием аппарата нечетких множеств, определены параметры, влияющие на прибыль.Item Алгоритм визначення та зміни строку корисного використання основних засобів(ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», 2016) Левченко, Наталія Михайлівна; Левченко, Наталья Михайловна; Levchenko, Nataliya M.UK: Взаємозв’язок амортизаційної політики зі строком корисного використання основних засобів, що дозволило розробити алгоритм визначення та зміни строку корисного використання основних засобів,і таким чином забезпечити оптимізацію амортизаційної політики суб’єктів господарювання. EN: Depreciation policy with useful life of fixed assets was established, which allowed to develop an algorithm for determining and changing the useful life of fixed assets and thus ensure the optimization depreciation policy entities. RU: Взаимосвязь амортизационной политики со сроком полезного использования основных средств, что позволило разработать алгоритм определения и изменения срока полезного использования основных средств, и таким образом обеспечить оптимизацию амортизационной политики субъектов хозяйствования.Item Амортизаційна політика як складова стратегії діяльності підприємства(Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту кормів та сільського господарства Поділля НААН, 2014) Левченко, Наталія Михайлівна; Левченко, Наталья Михайловна; Levchenko, Nataliya M.UK: Результати дослідження полягають у встановленні взаємозв’язку амортизаційної політики зі стратегією діяльності підприємства, що дозволило розробити схему послідовності формування амортизаційної політики підприємства та здійснити пошук шляхів її оптимізації. EN: Results of the study are to identify the relationship of depreciation policy with the strategy of the enterprise, which allowed the development of a flow chart of the formation of the amortization policy of the enterprise and to search for ways to optimize it. RU: Результаты исследования состоят в определении взаимосвязи амортизационной политики со стратегией деятельности предприятия, что позволило разработать схему последовательности формирования амортизационной политики предприятия и осуществить поиск путей ее оптимизации.Item Варіативна частина освітньо-кваліфікаційної характеристики «магістра» зі спеціальності «Фінанси і кредит»(Запорізький національний технічний університет, 2014) Нестеренко, Жанна Кирилівна; Нестеренко, Жанна Кирилловна; Nesterenko, Zhanna K.; Левченко, Наталія Михайлівна; Левченко, Наталья Михайловна; Levchenko, Nataliya M.; Фатюха, Наталія Георгіївна; Фатюха, Наталия Георгиевна; Fatiukha, Nataliya G.; Олійник, Тетяна Олександрівна; Олейник, Татьяна Александровна; Oliynyk, Tetyana O.; Шарова, Світлана Василівна; Шарова, Светлана Васильевна; Sharova, Svitlana V.UK: Державний нормативний документ, в яких узагальнюється зміст освіти, тобто відображаються цілі освітньої та професійної підготовки, визначається місце фахівця в структурі національної та регіональної економіки і вимоги до його компетентності, інших соціально важливих властивостей та якостей. EN: State normative document, maintenance of education is summarized in that, id est the aims of educational and professional preparation are represented, the location of specialist is determined in the structure of national and regional economy and requirement to his competence, other socially important properties and internalss. RU: Государственный нормативный документ, в котором обобщается содержание образования, то есть отображаются цели образовательной и профессиональной подготовки, определяется место специалиста в структуре национальной и региональной экономики и требования к его компетентности, другим социально важным свойствам и качествам.Item Вдосконалення процедури банкрутства – запорука забезпечення поліпшення умов ведення малого бізнесу(ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва», 2019) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: Розроблено алгоритм процедури банкрутства фізичних осіб-підприємців, запровадження якого має стати фундаментальною основою при розробці Методичних рекомендацій зі звернення фізичних осіб – підприємців до господарського суду з питань відкриття провадження про їх неплатоспроможність. EN: An algorithm for bankruptcy proceedings of individual entrepreneurs has been developed, the introduction of which should become a fundamental basis for the development of guidelines for treatment natural persons - entrepreneurs to the commercial court on the opening of proceedings on their insolvency. RU: Разработан алгоритм процедуры банкротства физических лиц-предпринимателей, введение которого должно стать фундаментальной основой при разработке Методических рекомендаций по обращению физических лиц - предпринимателей в хозяйственный суд по вопросам открытия производства об их неплатежеспособности.Item Вдосконалення систем управління та обліку процесів відтворення основних засобів підприємства як складових стратегії розвитку діяльності(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2017) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: У статті системно дослідженні взаємозв'язки амортизаційної політики підприємства зі стратегією розвитку його діяльності. Обгрунтовано шляхи оптимізації положень амортизаційної політики держави з метою створення умов більш повної реалізації відтворювальної функції амортизації та забезпечення ефективного та сталого функціонування підприємства в цілому. Доведено доцільність формування системи платіжно-розрахункових відношень, що базується на виокремленні з виручки від реалізації готової продукції частини надходження амортизаційних відрахувань. EN: The article systematically studies the relationship between the company's depreciation policy and its development strategy. The ways of optimization of the amortization policy of the state are grounded in order to create conditions for more complete realization of the reproduction function of depreciation and to ensure efficient and sustainable functioning of the enterprise as a whole. The expediency of forming a system of payment and settlement relations, based on the separation from the proceeds from the sale of finished products particle receipts of depreciation deductions is proved. RU: В статье системно исследовании взаимосвязи амортизационной политики предприятия со стратегией развития его деятельности. Обоснованы пути оптимизации положений амортизационной политики государства с целью создания условий более полной реализации воспроизводственной функции амортизации и обеспечения эффективного и устойчивого функционирования предприятия в целом. Доказана целесообразность формирования системы платежно-расчетных отношений, основанной на выделении из выручки от реализации готовой продукции части поступления амортизационных отчислений.Item Виконання автореферату до магістерської роботи за спеціальностями “магістр з фінансів”, “магістр з обліку і аудиту”(Запорізький національний технічний університет, 2011) Нестеренко, Жанна Кирилівна; Нестеренко, Жанна Кирилловна; Nesterenko, Zhanna K.; Фатюха, Наталія Георгіївна; Фатюха, Наталия Георгиевна; Fatiukha, Nataliya G.; Левченко, Наталія Михайлівна; Левченко, Наталья Михайловна; Levchenko, Nataliya M.UK: Наведені методичні вказівки з підготовки та написання автореферату до магістерської роботи за спеціальностями “магістр з фінансів”, „магістр з обліку і аудиту”. EN: The brought methodical pointing over from preparation and writing of abstract of thesis to master's degree work after specialities master's "degree from finances", master's "degree from an account and audit". RU: Приведены методические указания для подготовки и написания автореферата к магистерской работе по специальностям "магистр с финансов", "магистр с учета и аудита".Item Вплив кодування на формування митної вартості автотранспортних засобів(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2013) Левченко, Наталія Михайлівна; Левченко, Наталья Михайловна; Levchenko, Nataliya M.UK: Процедуру проходження митного контролю на кордоні країни традиційно сприймають як громіздку за часом та розумінням ресурсного забезпечення і документального оформлення. Саме тому з ініціативи ЄС у її країнах-членах й асоційованих членах реалізують програму "Електронна митниця", суть якої проявляється в упровадженні електронної форми декларування та митного оформлення. У європейських країнах формується так зване "електронне митне середовище" — шляхом упровадження електронних систем контролю за імпортом та експортом товарів, функціонування Митного інформаційного порталу ЄС. EN: The procedure of customs control on the border of the country are traditionally perceived as cumbersome and resource support understanding and documenting. That is why on the initiative of the EU in its member countries and associate members are implementing a program "Electronic customs", the essence of which is manifested in the implementation of the electronic form of Declaration and customs clearance. In European countries formed the so-called "electronic customs environment" by implementing electronic systems to control the import and export of goods, Customs information portal EU. RU: Процедуру прохождения таможенного контроля на границе страны традиционно воспринимают как громоздкую по времени и пониманию ресурсного обеспечения и документального оформления. Именно поэтому по инициативе ЕС в его странах-членах и ассоциированных членах реализуют программу "Электронная таможня", суть которой проявляется во внедрении электронной формы декларирования и таможенного оформления. В европейских странах формируется так называемая "электронная таможенная среда" — путем внедрения электронных систем контроля за импортом и экспортом товаров, функционирования Таможенного информационного портала ЕС.Item Державне регулювання розвитку рециклінгу побутових відходів в умовах екологізації економіки(Чорноморський національний університет імені Петра Могили, 2020) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: Доведено необхідність виокремлення рециклінгу відходів в окрему галузь економіки, що забезпечить дотримання, взятих Україною зобов’язань щодо екологізації економіки. Розроблено практичні рекомендації щодо розробки об’єднаними територіальними громадами Концепції взаємодії об’єднаних територіальних громад з учасниками процесу рециклінгу побутових відходів. EN: The need to separate waste recycling into a separate sector of the economy has been proved, which will ensure compliance with Ukraine’s commitments to green the economy. Practical recommendations for the development of the Concept of interaction of the united territorial communities with the participants of the household waste recycling process have been developed by the united territorial communities. RU: Доказана необходимость выделения рециклинга отходов в отдельную отрасль экономики, обеспечит соблюдение взятых Украиной обязательств по экологизации экономики. Разработаны практические рекомендации по разработке объединенными территориальными общинами Концепции взаимодействия объединенных территориальных общин с участниками процесса рециклинга бытовых отходов.Item Децентралізація освіти як дієвий сервісний інструмент впливу на розвиток регіонів(Дніпровський державний аграрно-економічний університет,, 2019) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: Обґрунтовано, що глибинне розуміння можливостей впровадження децентралізації освіти за нині сформованого інституційного середовища має бути вихідним пунктом прийняття рішень щодо подальшого реформування освіти, ведення моніторингу його впровадження, адекватного й без затримок реагування на перешкоди та неочікувані наслідки освітньої політики. Проаналізовано інституційне середовище децентралізації освіти й існуючі потенційні можливості її впровадження. Встановлено причини гальмування децентралізації освіти та доведено потребу на їх негайне реагування. Визначено вектори прискорення децентралізації освіти та модернізації механізмів державного управління системою освіти задля забезпечення виконання освітою своєї місії щодо розвитку людського потенціалу країни EN: It is substantiated that a thorough understanding of the possibilities of implementing decentralization of education in the current institutional environment should be the starting point for deciding on the further reform of education, monitoring its implementation, adequate and without delay responding to obstacles and unexpected policy consequences. The institutional environment for decentralization of education and the existing potentials for its implementation are analyzed. The reasons for slowing down the decentralization of education were identified and the need for their immediate response was proved. The vectors of acceleration of decentralization of education and modernization of the mechanisms of public administration of the educational system are determined in order to ensure the fulfillment of its mission to develop the human potential of the country. RU: Обосновано, что глубинное понимание возможностей внедрения децентрализации образования в ныне сложившейся институци-ональной среде должно быть исходным пунктом принятия решений по дальнейшему реформированию образования, ведении мониторинга его внедрения, адекватного и без задержек реагирования на препятствия и неожиданные последствия образовательной политики. Проанализирована институциональ-ная среда децентрализации образования и существующие потенциальные возможности ее внедрения. Установлены причины торможения децентрализации образования и обоснована потребность на их немедленное реагирование. Определены векторы ускорения децентрали-зации образования и модернизации механизмов государственного управления системой образования, необходимых для обеспечения выполнения образованием своей миссии по развитию человеческого потенциала страныItem Еvaluation of impact of stakeholders on the economic security of business(Економічний вісник ДВНЗ УДХТУ, 2019) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья Михайловна; Дацько, Наталія Миколаївна; Dats’ko, Natalia M.; Дацько, Наталья НиколаевнаUK: У статті зазначено, що інтеграція України в європейський та світовий бізнес-простір потребує адаптації вітчизняних реалій до європейських правил управління та впрова¬дження основних принципів діяльності у практиці українського підприємництва. Підкреслено необхідність прийняття рішень у бізнесі за стейкхолдерським підходом. Здійснено експрес-аналіз походження поняття «стейкхолдери». Розглянуто тлумачення поняття «стейкхолдери» у вузькому та широкому розумінні. Запропоновано авторське визначення терміну «стейкхолдер- аналіз», як процесу дослідження кількісної та якісної інформації інтересів /впливу пріоритетних груп стейкхолдерів задля виявлення можливих протиріч між підприємством і зацікавленими сторонами, їх сили та вагомості впливу на успішність реалізації бізнесу, тож як передумови ведення діалогу з зацікавленими сторонами. Констатовано, що бізнес навчився цінувати відносини з клієнтами вже давно, однак відносини зі стейкхолдерами не сприймаються як такі, що вимагають окремої стратегії або окремого підходу. Наголошено на значимості стейкхолдер-аналізу у виборі стратегії відносин зі стейк¬холдерами. Розглянуто арсенал інструментів для визначення та оцінювання рівноваги інтересів /впливу зацікавлених сторін, які використовуються в процесі стейкхолдер-аналізу. Акцентовано увагу на відсутності єдиних підходів до методики та послідовності стейкхолдер-аналізу, що є однією з перешкод його поширення у вітчизняній практиці. Запропоновано алгоритм стейкхолдер-аналізу з чітко виокремленими його етапами та послідовністю. Доведено, що запровадження на практиці запропонованого алгоритму стейкхолдер-аналізу спростить вибір бізнесом стратегії взаємовідносин зі стейкхолдерами, створить необхідне інформаційне забезпечення для прийняття управлінських рішень, а отже, стане фундаментальною основою побудови надійного механізму забезпечення економічної безпеки бізнесу. EN: The article points out that the integration of Ukraine into the European and world business space requires the adaptation of national realities to the European rules of management and implementation of the basic principles of activity in the practice of Ukrainian entrepreneurship. The necessity to take decisions in business on a stakeholder approach is emphasized. Express analysis of the origin of the concept of “stakeholders” is carried out. The interpretation of the term “stakeholders” in a narrow and broad sense is considered. The author’s definition of the term “stakeholder analysis” as a process of exploring quantitative and qualitative information of interests / influence of priority stakeholder groups in order to identify possible contradictions between the company and stakeholders, their strength and importance of influencing the success of business implementation, as well as the preconditions for dialogue with stakeholders is suggested in the article. It has been stated that business has learned to value customer relationships a long time ago, but relationships with stakeholders are not perceived as requiring a separate strategy or a separate approach. The importance of stakeholder analysis in the choice of stakeholder relationship strategy is emphasized. An arsenal of tools for identifying and assessing balance of interests / influence of stakeholders used in the process of stakeholder analysis is considered. Attention is drawn to the lack of uniform approaches to the methodology and sequence of stakeholder analysis, which is one of the obstacles to its dissemination in domestic practice. The algorithm of Stakeholder analysis with clearly distinguished stages and consistency is proposed. It is proved that putting into practice the proposed stakeholder analysis algorithm will simplify the choice of business strategy for relations with stakeholders, will create the necessary information support for managerial making decision, and therefore, will become a fundamental basis for building a reliable mechanism for ensuring economic security of business. RU: В статье указано, что интеграция Украины в европей¬ское и мировое бизнес-пространство нуждается в адаптации отечественных реалий к европейским правилам управления и внедрении основных принципов деятельности в практике украинского предпринимательства. Подчеркнута необходимость принятия решений в бизнесе по стейкхолдерскому подходу. Осуществлен экспресс-анализ происхождения понятия «стейкхолдеры». Рассмотрено толкование понятия «стейкхолдеры» в узком и широком смысле. Предложено авторское определение термина «стейкхолдеры-анализ», как процесса исследования количественной и качественной информации о интересах/ влиянии приоритетных групп стейкхолдеров для выявления возможных противоречий между предприятием и заинтересованными сторонами, их силы и возможности влияния на успешность реализации бизнеса, то есть как предпосылки ведения диалога с заинтересованными сторонами. Констатировано, что бизнес научился ценить отношения с клиентами уже давно, однако отношения со стейкхолдерами не воспринимаются как требующие отдельной стратегии или отдельного подхода. Отмечено значимости стейкхолдер-анализа у выборе стратегии отношений со стейкхолдерами. Рассмотрены арсенал ин¬струментов для определения и оценки равновесия интересов / влияния заинтересованных сторон, которые используются вItem Економічна дипломатія як запорука національної безпеки держави(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2020) Левченко, Наталія Михайлівна; Левченко, Наталья Михайловна; Levchenko, Nataliya M.; Антонова, Л. В.; Antonova, L.V.UK: Визначено вектори модифікації інструментарію економічної дипломатії в умовах постійних трансформаційних змін у світовій економіці. EN:The vectors of modification of the tools of economic diplomacy in the conditions of constant transformational changes in the world economy are determined. RU: Определены векторы модификации инструментария экономической дипломатии в условиях постоянных трансформационных изменениях в мировой экономике.Item Забезпечення виконання гарантійних зобо-в’язань торговельними підприємствами(Одеський національний політехнічний університет, 2019) Левченко, Наталія Михайлівна; Левченко, Наталья Михайловна; Levchenko, Nataliya M.Розглянуто питання післяпродажного обслу-говування технічно складних побутових товарів завдяки створенню гарантійного забезпечення. Доведено необхідність при прийнятті рішень щодо створення гарантійного забезпечення виходити з: терміну гарантійного забезпечення, його розміру, деталізації гарантійних забезпе-чень; порядку контролю гарантійного забезпе-чення; коригуванням залишку гарантійного забезпечення на дату складання фінансової звітності підприємства. The issues of after-sales service of technically complex household goods due to the creation of guarantee support are considered. The necessity is proved when making decisions on the creation of guarantee security to go beyond: the term of the guarantee guarantee, its size, the details of the guarantee provision; guarantee control procedure; adjustments to the balance of the guarantee at the date of preparation of the financial statements of the enterprise. Рассмотрены вопросы послепродажного обслу-живания технически сложных бытовых товаров благодаря созданию гарантийного обеспечения. Доказана необходимость при принятии решений о создании гарантийного обеспечения выходить из: срока гарантийного обеспечения, его размера, детализации гарантийного обеспече-ния; порядке контроля гарантийного обеспече-ния; корректировки остатка гарантийного обеспечения на дату составления финансовой отчетности предприятия.Item Комунікаційна стратегія взаємодії органів місцевого самоврядування та громадськості у вирішенні питань поводження з муніципальними відходами(Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова, 2019) Левченко, Наталія Михайлівна; Levchenko, Nataliya M.; Левченко, Наталья МихайловнаUK: У статті констатовано, що перевантаження сміттєвих полігонів стало великою екологічною загрозою довкіллю та суспільному життю, масштаби якої невпинно зростають. Вказано, що принцип «розширеної відповідальності виробника» в Україні так і не спрацював. Підкреслено, що з адміністративно-територіальним реформуванням весь тягар поводження з муніципальними відходами покладено на органи місцевого самоврядування. Наголошено на потребі активізації діалогу органів місцевого самоврядування та громадськості з питань поводження з муніципальними відходами. Встановлено, що тривалий час комунікативна взаємодія між органами державної влади та громадськістю із зазначених питань обмежувалась виключно зверненнями та скаргами. Акцентовано, що нині громадськість потребує на більш досконалий комунікативний механізм взаємодії з органами місцевої влади, який би завдяки зворотному інформаційному зв’язку забезпечив досягнення позитивного комунікативного ефекту та сприяв перетворенню інформації на рішення, а рішень – на дії. Обгрунтовано, що вирішення даного питання є можливим за розробки комунікативної стратегії взаємодії органів місцевого самоврядування та громадськості, здатної забезпечити сталий розвиток територій завдяки поліпшенню стану полігонів й сміттєзвалищ, організації роздільного збирання сміття та його рециклінгу. Запропоновано етапологію розробки комунікаційної стратегії взаємодії органів місцевого самоврядування та громадськості у вирішенні питань поводження з муніципальними відходами з урахуванням її сумісності з іншими концепціями, стратегіями та планами розвитку територій. Деталізовано кожен з етапів розробки комунікаційна стратегія взаємодії органів місцевого самоврядування та громадськості. Обгрунтовано, що запровадження на практиці запропонованої етапології розробки комунікаційної стратегії взаємодії органів місцевого самоврядування та громадськості у вирішенні питань поводження з муніципальними відходами дозволить спростити процес її розробки та забезпечить чіткість визначення найбільш доречних каналів комунікації з кожною з пріоритетних груп стейкхолдерів, зацікавлених у зростанні відсотка охоплення територій наданням послуг з поводження з твердими побутовими відходами, поліпшенні стану полігонів та сміттєзвалищ, що нині стали загрозою навколишньому середовищу та суспільному життю. EN: The article States that overload landfills has become a big environmental threat to the environment and public life, the extent of which is steadily increasing. Provided that the principle of "extended producer responsibility" in Ukraine did not work. Stressed that the administrative-territorial reform the whole burden of the management of municipal waste is vested in the local authorities. Stressed the necessity of intensifying the dialogue of local authorities and the public on the treatment of municipal waste. It is established that a long time communicative interaction between public authorities and the public on these issues be limited solely to inquiries and complaints. Accentuated that at present the public needs a better communication vehicle for engagement with local authorities, which would reverse the information when provided to a positive communicative effect and contributed to the transformation of information into a decision, and decisions on action. It is proved that the solution of this issue possible in the development of the communicative strategy of interaction of local governments and the public, able to ensure sustainable development of territories thanks to improve the condition of landfills and dumps, the organization of separate waste collection and recycling. The proposed etiology develop a communication strategy of interaction of local governments and the public in addressing issues of treatment of municipal waste, taking into account its compatibility with other concepts, strategies and development plans of the territories. In detail each of the stages of development of the communication strategy of interaction of local governments and the public. It is proved that the introduction in practice of the proposed topolog develop a communication strategy of interaction of local governments and the public in addressing issues of treatment of municipal waste will simplify the development process and provide clarity to determine the most appropriate channels of communication with each of the priority stakeholder groups interested in the growth of the percentage of coverage, the provision of municipal solid waste management, improvement of landfills and dumps, which have become a threat to the environment and public life. RU: В статье констатируется, что перегрузки мусорных полигонов стало большой экологической угрозой окружающей среде и общественной жизни, масштабы которой неуклонно растут. Указано, что принцип «расширенной ответственности призво-дителя» в Украине так и не сработал. Подчеркнуто, что с административно-территориальным реформи-рованием весь груз обращению с муниципальными отходами возложена на органы местного самоуправления. Подчеркнута необходимость активизации диалога органов местного самоуправ-ления и общественности по вопросам обращения с муниципальными отходами. Установлено, что длительное время коммуникативная взаимодействие между органами государственной власти и общественностью по указанным вопросам ограни-чивалась исключительно обращениями и жалобами. Акцентировано, что в настоящее время обществен-ность нуждается в более совершенный коммуникативный механизм взаимодействия с органами местной власти, который бы благодаря обратной информационной связи обеспечил достижение положительного коммуникативного эффекта и способствовал превращению информации на решение, а решений – на действия. Обосновано, что решение данного вопроса возможно при разработке коммуникативной стратегии взаимодействия органов местного самоуправления и общественности, способной обеспечить устойчивое развитие территорий благодаря улучшению состояния полигонов и свалок, организации раздельного сбора мусора и его рециклинга. Предложено етапологію разработки коммуника-ционной стратегии взаимодействия органов местного самоуправления и общественности в решении вопросов обращения с муниципальными отходами с учетом ее совместимости с другими концепциями, стратегиями и планами развития территорий. Подробно каждый из этапов разработки коммуникационная стратегия взаимодействия органов местного самоуправления и обществен-ности. Обосновано, что внедрение на практике предложенной етапології разработки коммуника-ционной стратегии взаимодействия органов местного самоуправления и общественности в решении вопросов обращения с муниципальными отходами позволит упростить процесс ее разработки и обеспечит четкость определения наиболее подходящих каналов коммуникации с каждой из приоритетных групп стейкхолдеров, заинтересован-ных в росте процента охвата территорий предоставлением услуг по обращению с твердыми бытовыми отходами, улучшении состояния полигонов и свалок, которые стали угрозой окружающей среде и общественной жизни.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »