Browsing by Author "Pytlyak, Mykola F."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження впливу параметрів паливоподачі на техніко-економічні показники двигуна ЯМЗ-238(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Питляк, Микола Федорович; Pytlyak, Mykola F.; Питляк, Николай ФедоровичUK: Проведено теплові розрахунки із змінюваними дослідницькими факторами, коефіцієнтом надлишку повітря і цикловим масовим зарядом палива. Коефіцієнт надлишку повітря змінювався від 1,5 до 2.3. Зростання з 1,7 до 1,9 призводить до наступних змін ефективних показників двигуна ЯМЗ-238Д: ефективна потужність Ne зменшується на 23,8 кВт (9,6 %); середній ефективний тиск рe зростає на 91,5 кПа (9,6 %); ефективна питома витрата палива ge скорочується на 1,0 %; ефективний ККД збільшується на 1,1 %. Розглянуто питання безпечних умов праці при виконанні магістерської роботи, проведено економічний розрахунок витрат на проведення магістерської роботи дослідницького характеру. EN: Thermal calculations with variable research factors, coefficient of excess air and cyclic mass charge of fuel are carried out. The coefficient of excess air varied from 1.5 to 2.3. The increase from 1.7 to 1.9 leads to the following changes in the effective performance of the engine YaMZ-238D: the effective power of Ne decreases by 23.8 kW (9.6%); the average effective pressure pe increases by 91.5 kPa (9.6%); effective specific fuel consumption ge is reduced by 1.0%; effective efficiency increases by 1.1%. The issue of safe working conditions during the master's thesis is considered, the economic calculation of the costs for the master's thesis of research nature is carried out. RU: Проведены тепловые расчеты с изменяемыми исследовательскими факторами, коэффициентом избытка воздуха и цикловым массовым зарядом топлива. Коэффициент избытка воздуха изменялся от 1,5 до 2.3. Рост с 1,7 до 1,9 приводит к следующим изменениям эффективных показателей двигателя ЯМЗ-238Д: эффективная мощность Ne уменьшается на 23,8 кВт (9,6%); средний эффективное давление рe возрастает на 91,5 кПа (9,6%); эффективная удельный расход топлива ge сокращается на 1,0%; эффективный КПД увеличивается на 1,1%. Рассмотрены вопросы безопасных условий труда при выполнении магистерской работы, проведен экономический расчет затрат на проведение магистерской работы исследовательского характера.