Browsing by Author "Riasna, Galyna V."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходу(Запорізький національний технічний університет, 2017) Рясна, Галина Володимирівна; Riasna, Galyna V.; Рясна, Галина ВладимировнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності маркетингової стратегії. А також з особливостями впровадження клієнтоорієнтованого підходу при удосконаленні стратегії маркетингу. Обгрунтовано необхідність сегментації клієнтів як передумови впровадження клієнтоорієнтованого підходу та окреслено конкретні заходи з удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства з орієнтацією на потреби клієнтів. EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of the marketing strategy. And also with the peculiarities of implementing a client-oriented approach in improving the marketing strategy. The necessity of segmentation of clients as a precondition of the introduction of a client-oriented approach is substantiated and concrete measures on improvement of marketing strategy of an advertising agency oriented to the needs of clients are outlined. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности маркетинговой стратегии. А также с особенностями внедрения клиентоориентированного подхода при совершенствовании стратегии маркетинга. Обоснована необходимость сегментации клиентов, как предпосылка внедрения клиентоориентированного подхода и намечены конкретные меры по совершенствованию стратегии маркетинга рекламного агентства с ориентацией на потребности клиентов.