Browsing by Author "Riezantseva, Valeriia"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Магістерська робота на тему «маркетингова діяльність підприємства малого бізнесу сфери послуг в умовах цифровізації»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Рєзанцева, Валерія Сергіївна; Riezantseva, Valeriia; Резанцева, Валерия СергеевнаUK: В роботі проаналізовано сутність і особливості реалізації маркетингової діяльності на підприємствах малого бізнесу. Окреслено вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства малого бізнесу. На основі проведеного дослідження зовнішнього маркетингового середовища салону краси «Woman» та сегментації відвідувачів складено аватар клієнту. Запропоновано заходи із адаптації маркетингової політики просування до можливостей цифрового простору. EN: The essence and features of realization of marketing activity at the enterprises of small business are analyzed in the work. The influence of digitalization on the marketing activities of small businesses is outlined. Based on the study of the external marketing environment of the beauty salon «Woman» and the segmentation of visitors, an avatar of the client was made. Measures to adapt the marketing policy of promotion to the possibilities of the digital space are proposed. RU: В работе проанализированы сущность и особенности реализации маркетинговой деятельности на предприятиях малого бизнеса. Обозначено влияние цифровизации на маркетинговую деятельность предприятия малого бизнеса. На основе проведенного исследования внешней маркетинговой среды салона красоты «Woman» и сегментации посетителей составлен аватар клиенту. Предложены меры по адаптации маркетинговой политики к продвижению возможностей цифрового пространства.Item Маркетингова стратегія на підприємствах малого бізнесу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Рєзанцева, Валерія; Riezantseva, ValeriiaUK: У статті проаналізовано особливості маркетингової діяльності малих підприємств. Зауважено, що мале підприємство – це специфічний суб’єкт ринкових відносин, якому притаманні такі характеристики як: поєднання в одній особі власника та підприємця, інноваційність, спрощеність комунікацій, робота в умовах конкуренції. Визначено риси, притаманні всім маркетинговим стратегія та наведено специфічні риси притаманні виключно стратегіям підприємств малого бізнесу. Узагальнено маркетингові стратегії, які можуть бути використані підприємствами малого бізнесу. Окреслено низку перешкод, які заважають повноцінному впровадженню маркетингової стратегії у діяльність малого підприємства. Окреслено перспективи подальших досліджень EN: The article analyzes the peculiarities of marketing activities of small enterprises. It is noted that a small enterprise is a specific subject of market relations, which is characterized by such characteristics as: a combination of owner and entrepreneur in one person, innovativeness, simplified communications, work in competitive conditions. Features inherent in all marketing strategies are defined and specific features unique to strategies of small business enterprises are given. Marketing strategies that can be used by small businesses are summarized. A number of obstacles that prevent the full implementation of a marketing strategy in the activities of a small enterprise are outlined. Prospects for further research are outlined