Browsing by Author "Sereda, Natalia V."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості застосування маркетингового аудиту в діяльності фітнес-клубів(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Бабійчук, Інна Володимирівна; Babiychuk, Inna V.; Середа, Наталія Віталіївна; Sereda, Natalia V.UK: У статті наведені результати проведеного дослідження визначення організаційних аспектів використання маркетингового аудиту при розробці стратегії фітнес-клубів. Розкрито зміст передумов проведення маркетингового аудиту в діяльності фітнес-клубу. На основі отриманих результатів дослідження визначено основні напрямки маркетингового аудиту: надання кваліфікованих спортивно-тренувальних послуг; розширення рекламно-інформаційної діяльності; раціоналізація критеріїв, що регулюють заповнюваність секцій фітнес-клубів. EN: The article presents the results of the research conducted to determine the organizational aspects of the use of marketing audit in the development of the strategy of fitness clubs. The content of the prerequisites for conducting a marketing audit in the activity of a fitness club is disclosed. Based on the research results, the main directions of the marketing audit were determined: provision of qualified sports and training services; expansion of advertising and information activities; rationalization of the criteria regulating the occupancy of sections of fitness clubs.