Browsing by Author "Shyrokorad, Dmytro"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження розвитку рослини методами машинного навчання(Тези доповідей науково-технічної конференції, 2024) Широкорад, Дмитро Вікторович; Войтенко, О.Д.; Shyrokorad, Dmytro; Voitenko, O.D.Item Конспект лекцій з курсу «Цифровий маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 – «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Широкорад, Дмитро Вікторович; Shyrokorad, DmytroUK: В конспекті розглядаються найефективніші інструменти цифрового маркетингу, такі як пошукова оптимізація (SEO), контент-маркетинг, соціальні медіа, e-mail, чат-боти, контекстна реклама тощо. Розглянуто інструменти аналітики та вимірювання результативності, щоб забезпечити найкращий ефект від інвестицій у цифрову рекламу. Також показані можливості залучення інструментів на основі штучного інтелекту в якості асистентів при вирішенні широкого спектру маркетингових задач. EN: The outline covers the most effective digital marketing tools, such as search engine optimization (SEO), content marketing, social media, email, chatbots, contextual advertising, and more. Analytics and performance measurement tools are discussed to ensure the best possible return on investment in digital advertising. It also shows the possibilities of using artificial intelligence-based tools as assistants in solving a wide range of marketing tasks.Item Методичні вказівки до самостійної роботи та контрольної роботи з курсу «Цифровий маркетингі» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 – «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Широкорад, Дмитро Вікторович; Shyrokorad, Dmytro; Денисенко, Олександр Іванович; Denysenko, OlexandrUK: Методичні вказівки містять завдання до самостійної роботи та приклад виконання завдання, яке передбачає проведення RFM-аналізу за допомогою інструмента PowerQuery у складі MS Excel та побудову TreeMap за його результатами. Також надано перелік питань для контрольної роботи для студентів заочної форми навчання EN: The guidelines contain tasks for individual work and an example of a task that involves conducting an RFM analysis using the PowerQuery tool in MS Excel and building a TreeMap based on its results. A list of questions for the test for part-time students is also provided.Item Методичні вказівки та завдання до лабораторних робіт з курсу «Цифровий маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 – «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Широкорад, Дмитро Вікторович; Рябенко, Антон Євгенович; Shyrokorad, Dmytro; Ryabenko, AntonUK: Методичні вказівки призначені для навчання студентів основам цифрового маркетингу. Вони охоплюють широкий спектр тем, які охоплюють основі напрямки діяльності інтернет-маркетолога, а саме: пошуковий маркетинг, email-маркетинг, аналітику, контент-маркетинг, використання чат-ботів. Також розглядаються можливості використання сучасних досягнень у сфері штучного інтелекту для виконання задач, які постають перед інтернет-маркетологом. EN: The guidelines are designed to teach students the basics of digital marketing. They cover a wide range of topics that cover the main activities of an Internet marketer, namely: search engine marketing, email marketing, analytics, content marketing, and the use of chatbots. It also considers the possibilities of using modern achievements in the field of artificial intelligence to fulfill the tasks faced by an Internet marketer.Item Методичні вказівки та завдання до лабораторних робіт з курсу «Інформаційні системи і технології в маркетингу» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 – «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Широкорад, Дмитро Вікторович; Рябенко, Антон Євгенович; Shyrokorad, Dmytro; Ryabenko, AntonUK: Під час курсу студенти дізнаються про переваги та виклики, пов'язані з впровадженням інформаційних систем у маркетинг, а також про те, як ці системи можуть підвищити ефективність маркетингових стратегій і кампаній. Вони опанують навички роботи з різноманітними інструментами та платформами, такими як Excel, Tableau, PowerBI, а також з мовою програмування Python для аналізу та візуалізації даних. EN: During the course, students will learn about the benefits and challenges associated with implementing information systems in marketing, and how these systems can improve the effectiveness of marketing strategies and campaigns. They will learn to work with a variety of tools and platforms such as Excel, Tableau, PowerBI, and the Python programming language for data analysis and visualization.Item Розробка програмної бібліотеки для створення та візуалізації гіперграфів(Тези доповідей науково-технічної конференції, 2024) Широкорад, Дмитро Вікторович; Рябенко, Антон Євгенович; Єфанов, О.В.; Shyrokorad, Dmytro; Riabenko, Anton; Efanov, O.V.