Browsing by Author "Sokolova, Yu"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль ринкових сил в закупівельній діяльності підприємства державної форми власності в умовах цифровізації економіки(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, YuUK: У статті висвітлюються питання, пов’язані з підвищенням ефективності закупівельної діяльності підприємства з державною формою власності, що виникають через особливості процесу закупівель, стану ринку, процеси цифровізації економіки та необхідність зміцнювати конкурентоспроможність позицій вітчизняних підприємств як на національному, так і на міжнародному ринках. Охарактеризовано проблеми з якими зіштовхуються підприємства державної форми власності під час здійснення закупівельної діяльності. Показано, що на процес закупівель на всіх його етапах впливають ринкові сили, які вимагають відповідного реагування. Здійснено оцінку впливу ринкових сил на закупівельну діяльність підприємства за моделлю М. Портера. Розглянуто методи та інструменти, що дозволять проаналізувати закупівельну діяльність підприємства з урахуванням впливу ринкових сил, розробити напрями її удосконалення та підвищити ефективність. EN: The article highlights issues related to increasing the efficiency of procurement activities of state-owned enterprises, which arise due to the peculiarities of the procurement process, the state of the market, the processes of digitalization of the economy, and the need to strengthen the competitiveness of the positions of domestic enterprises both on the national and international markets. The problems faced by state-owned enterprises during procurement activities are characterized. It is shown that the procurement process at all its stages is influenced by market forces, which require an appropriate response. An assessment of the influence of market forces on the purchasing activity of the enterprise was carried out according to M. Porter's model. The methods and tools that will allow to analyze the purchasing activity of the enterprise taking into account the influence of market forces, to develop directions for its improvement and to increase efficiency are considered.