Browsing by Author "Teslenok, Iryna M."
Now showing 1 - 20 of 58
Results Per Page
Sort Options
Item Алгоритм розробки стратегії розвитку малих підприємств(ДВНЗ Придніпровська державна академія будівництва та архітектури (ПДАБА), 2017) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Воровська, Катерина Андріївна; Vorovskaya, Kateryna A.; Воровская, Екатерина АндреевнаUK: Метою даної статті є обґрунтування алгоритму розробки стратегій розвитку для малих підприємств. У статті розглянуто основні принципи та існуючі підходи до процесу розробки стратегії розвитку, теоретичні основи розробки стратегії розвитку для малих підприємств. Виявлено основні недоліки та проблеми в управлінні малими підприємствами в Україні. Запропоновано загальний алгоритм розробки стратегії розвитку для малих підприємств та визначено найбільш підходящі для цього інструменти та методи з урахуванням актуальних проблем в сфері управління малим бізнесом в Україні. EN: The purpose of the article is to justify the algorithm of the development strategy formation for small enterprises. The basic principles and the existing approaches to the formation process of development strategies, theoretical bases for forming strategies of development for small enterprises are considered in the article.The paper identifies the main shortcomings and problems in the management of small enterprises in Ukraine. A general algorithm of development strategy formation for small enterprises is proposed and the most suitable tools and methods for it are determined, taking into account actual problems in the sphere of small business management in Ukraine. RU: Целью статьи является обоснование алгоритма разработки стратегий развития для малых предприятий. В статье рассмотрены основные принципы и существующие подходы к процессу разработки стратегии развития, теоретические основы разработки стратегии развития для малых предприятий. Выявлены основные недостатки и проблемы в управлении малыми предприятиями в Украине. Предложен общий алгоритм разработки стратегии развития для малых предприятий и определены наиболее подходящие для этого инструменты и методы с учетом актуальных проблем в сфере управления малым бизнесом в Украине.Item Аналіз підходів до оцінки впливу корпоративної культури на ефективність діяльності підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Поздняков, Геннадій; Poznyakov, G.; Поздняков, ГеннадийUK: В тезах проаналізовано що всі досліджувані підходи актуальні, і при грамотному їх використанні з подальшим внесенням коректив в корпоративну культуру підприємства ми можемо підвищити його ефективність в тій чи іншій мірі. EN: The thesis analyzes that all investigated approaches are relevant, and with their competent use, with subsequent adjustments in the corporate culture of the enterprise, we can increase its efficiency to one degree or another. RU: В тезисах проанализировано что все исследуемые подходы актуальны, и при грамотном их использовании с последующим внесением корректив в корпоративную культуру предприятия мы можем повысить его эффективность, в той или иной степени.Item Аналіз ринкової влади покупців на ринку менеджмент-освіти Запорізької області(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Кузьменко, Максим Васильович; Kuzmenko, Maksim V.; Кузьменко, Максим ВасильевичUK: У тезах проаналізовано конкуренцію в менеджмент-освіті. Визначено,що онлайн навчання набирає велику популярність і уже істотно починає конкурувати з вищими навчальними закладами, бізнес-школами та ін. Таким чином зменшується велика кількість офлайн здобувачів менеджмент-освіти і зменшується кількість студентів у вищих навчальних закладах. EN: The thesis analyzes the competition in management education. It is determined that online education is gaining popularity and is already essentially beginning to compete with higher educational institutions, business schools, etc. This reduces the large number of offline managers of education and reduces the number of students in higher education. RU: В тезисах проанализированы конкуренцию в менеджмент-образовании. Определено, что онлайн обучение набирает большую популярность и уже существенно начинает конкурировать с высшими учебными заведениями, бизнес-школами и др. Таким образом уменьшается большое количество оффлайн соискателей менеджмент-образования и уменьшается количество студентов в высших учебных заведениях.Item Аналіз стратегічного управління промисловим комплексом Запорізького регіону(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2020) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Коваль, Валерія Василівна; Koval, Valeriia V.; Коваль, Валерия ВасильевнаUK: У роботі було проаналізовано динаміку індексів промислової продукції за 2013-2019 роки в Запорізькій області, а також структуру промисловості регіонів України за обсягом реалізованої промислової продукції. Виявлено, що Запорізька область посідає перше місце серед ближчих конкурентних регіонів за обсягом реалізованої промислової продукції в переробній промисловості та в постачанні електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря. Це свідчить про ефективне стратегічне управління промисловим комплексом Запорізького регіону. Але органам державної та місцевої влади слід постійно моніторити зовнішні фактори, що впливають на розвиток промисловості та зміцнювати експортні стратегії підприємств та їх позиції на міжнародних ринках. Пріоритетними напрямками стратегічного управління промисловим комплексом Запорізького регіону повинні стати: створення нових галузевих та міжгалузевих кластерів та підтримка підприємств в кризових ситуаціях. EN: The paper analyzes the dynamics of indices of industrial products for 2013-2019 in the Zaporozhye region, as well as the structure of industry in the regions of Ukraine in terms of industrial output. It was found that Zaporizhzhia region ranks first among the nearest competitive regions in terms of sales of industrial products in the processing industry and in the supply of electricity, gas, steam and air conditioning. This testifies to the effective strategic management of the industrial complex of the Zaporozhye region. But state and local authorities should constantly monitor external factors that affect the development of industry and strengthen the export strategies of enterprises and their position in international markets. Priority areas of strategic management of the industrial complex of the Zaporozhye region should be: the creation of new sectoral and intersectoral clusters and support for enterprises in crisis situations. RU: В работе была проанализирована динамика индексов промышленной продукции за 2013-2019 годы в Запорожской области, а также структуру промышленности регионов Украины по объему реализованной промышленной продукции. Выявлено, что Запорожская область занимает первое место среди близких конкурентных регионов по объему реализованной промышленной продукции в перерабатывающей промышленности и поставке электроэнергии, газа и кондиционированного воздуха. Это свидетельствует об эффективном стратегическое управление промышленным комплексом Запорожского региона. Но органам государственной и местной власти следует постоянно мониторить внешние факторы, влияющие на развитие промышленности и укреплять экспортные стратегии предприятий и их позиции на международных рынках. Приоритетными направлениями стратегического управления промышленным комплексом Запорожского региона должны стать: создание новых отраслевых и межотраслевых кластеров и поддержка предприятий в кризисных ситуациях.Item Вибір бізнес-моделі соціального підприємництва при обґрунтуванні стратегії розвитку підприємства у сфері послуг(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Перетокіна-Пічхая, Наталія Вікторівна; Peretokina-Pichkhaia, Natalia V.; Перетокина-Пичхая, Наталья ВикторовнаUK: Проблеми та варіанти вибору бізнес–моделі соціального підприємництва для підприємства сфери послуг при обґрунтуванні стратегії розвитку підприємства EN: Problems and options for choosing a business model for social entrepreneurship for the service industry enterprise in substantiation of the enterprise development strategy RU: Проблемы и варианты выбора бизнес-модели социального предпринимательства для предприятия сферы услуг при обосновании стратегии развития предприятияItem Вибір конкурентної стратегії підприємства під час кризи(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Бузовєрова, Єлизавета Олегівна; Buzovierova, Yelyzaveta; Бузоверова, Елизавета ОлеговнаUK: Найбільш вигідна стратегія для підприємства під час кризи є стратегія диференціації. Ця стратегія створює у свідомості клієнтів сприйнятті того, що їхні продукти або послуги мають чудові характеристики, які є унікальні порівняно з їхніми конкурентами з точки зору образу, репутації, надійності та якості. EN: Тhe most profitable strategy for the company during the crisis is the strategy of differentiation. This strategy creates in the minds of customers the perception that their products or services have excellent characteristics that are unique compared to their competitors in terms of image, reputation, reliability and quality. RU: Наиболее выгодна стратегия для предприятия во время кризиса является стратегия диференциации. Эта стратегия создает в сознании клиентов восприятии их продукты или услуги имеют превосходные характеристики, которые являются уникальные срав лишь с их конкурентами с точки зрения образа, репутации, надежности и качества.Item Дослідження конкурентного середовища підприємства машинобудівної галузі(Запорізький національний технічний університет, 2019) Широколобов, Євген В.; Shirocolobov, Ievgen; Широколобов, Евгений В.; Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина НиколаевнаUK: Дослідження конкурентного середовища машинобудівного підприємства з метою визначення позиції компанії на ринку для забезпечення її розвитку та використання наявних конкурентних переваг EN: Research of the competitive environment of a machine-building enterprise in order to determine the company's position in the market to ensure its development and use of existing competitive advantages RU: Исследования конкурентной среды машиностроительного предприятия с целью определения позиции компании на рынке для обеспечения ее развития и использования имеющихся конкурентных преимуществItem Дослідження конкурентного середовища підприємства інтер’єрного фотодруку(ЦФЕНД, 2020) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Бузовєрова, Єлизавета Олегівна; Buzovierova, Yelyzaveta; Бузоверова, Елизавета ОлеговнаUK: В даний час в умовах жорсткої конкурентної боротьби перед підприємством постає питання, як вижити в сучасних умовах зростаючої конкуренції. Ускладнює ситуацію економічна криза, що почалася внаслідок пандемії COVID-19 в усьому світі. Аналіз конкурентного середовища допомагає визначити інтенсивність і вираженість конкурентних сил в галузі, знайти таку позицію, в якій компанія буде максимально захищена від впливу конкурентних сил і зможе зі свого боку впливати на них. Це дозволить підприємству розробити ефективну конкурентну стратегію, що робить тему дослідження актуальною. EN: Currently, in the face of fierce competition, the company faces the question of how to survive in today's competitive environment. The situation is complicated by the economic crisis that began as a result of the COVID-19 pandemic around the world. Analysis of the competitive environment helps to determine the intensity and severity of competitive forces in the industry, to find a position in which the company will be maximally protected from the influence of competitive forces and will be able to influence them. This will allow the company to develop an effective competitive strategy, which makes the research topic relevant. RU: В настоящее время в условиях жесткой конкурентной борьбы перед предприятием встает вопрос, как выжить в современных условиях растущей конкуренции. Осложняет ситуацию экономический кризис, начавшийся в результате пандемии COVID-19 во всем мире. Анализ конкурентной среды помогает определить интенсивность и выраженность конкурентных сил в отрасли, найти такую позицию, в которой компания будет максимально защищена от воздействия конкурентных сил и сможет со своей стороны влиять на них. Это позволит предприятию разработать эффективную конкурентную стратегию, делает тему исследования актуальной.Item Зв'язки з громадськістю як основний інструмент формування іміджу Державної податкової служби(ТОВ ДСК Центр, 2020) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Соріна, Оксана Олексанрівна; Sorina, Oksana О.; Сорина, ОксанаАлександровна; Мишакова, Владлена Олександрівна; Mishakova, Vladlena O.; Мишакова, Владлена АлександровнаUK: У статті розглянуто сутність та роль зв'язків з громадськістю при формуванні іміджу Державної податкової служби. Теоретично обґрунтовано поняття «імідж організації». Висвітлено місію та цілі ДПС України, в яких розкривається важливість створення позитивного іміджу для успішного функціонування державної структури. Наведено правові інструменти, що регулюють діяльність посадових осіб під час проходження державної служби в розрізі професійної та етичної поведінки. Проведено аналіз існуючих комунікацій Державної податкової служби, визначено контрольовані та неконтрольовані засоби PR за допомогою яких організація створює позитивний імідж серед зацікавлених груп населення, особливо платників податків. Підтверджено необхідність залучення громадян до участі в управлінні державними справами шляхом створення та подальшої підтримки Громадської Ради при Державній податковій службі. Визначено рівень задоволення представників бізнесу від отриманих послуг, за даними якого розкрито роль прямого та зворотного зв'язку між платниками податків та посадовими особами територіального органу виконавчої влади. Охарактеризовано значення зв'язків з громадськістю при формуванні позитивного іміджу організації. Надано рекомендації щодо удосконалення PR Державної податкової служби. EN: The article examines the essence and role of public relations in shaping the image of the State Tax Service. The article considers the essence and role of public relations in shaping the image of the State Tax Service. The concept of "image of the organization" is theoretically substantiated. The mission and goals of the State Tax Service of Ukraine are highlighted, which reveal the importance of creating a positive image for the successful functioning of the state structure. As during the dialogue with the civil servant the general impression concerning work of all power structure is created. Therefore, in forming the image of the state authority, an important element is the direct link between the State Tax Service and taxpayers. The legal instruments that regulate the activities of officials during the civil service in terms of professional and ethical behavior are presented. The analysis of the existing communications of the State Tax Service is carried out, the controlled and uncontrolled means of PR by means of which the organization creates a positive image among the interested groups of the population, especially taxpayers are defined. The need to involve citizens in the management of public affairs by establishing and further supporting the Public Council at the State Tax Service was confirmed. The main tasks of the Public Council have been identified, among which a significant role is played by assisting citizens in exercising their constitutional right to participate in the management of state affairs and conducting public monitoring of the activities of the executive body in accordance with the legislation. The level of business representatives' satisfaction with the received services was determined, according to which the role of direct and feedback between taxpayers and officials of the territorial executive body was revealed. The importance of public relations in the formation of a positive image of the organization is described. Recommendations for improving the PR of the State Tax Service are provided, which will help further maintain a positive image and create a "new face" of the civil service. RU: В статье рассмотрено сущность и роль связей с общественностью при формировании имиджа Государственной налоговой службы. Теоретически обосновано понятие «имидж организации». Освещено миссию и цели ГНС Украины, в которых раскрывается важность создания положительного имиджа для успешного функционирования государственной структуры. Приведены правовые инструменты, регулирующие деятельность должностных лиц при прохождении государственной службы в разрезе профессиональной и деловой этики. Проведен анализ существующих коммуникаций Государственной налоговой службы, определены контролируемые и неконтролируемые средства PR с помощью которых организация создает положительный имидж среди заинтересованных групп населения, особенно налогоплательщиков. Подтверждена необходимость привлечения граждан к участию в управлении государственными делами путем создания и дальнейшей поддержки Общественного Совета при Государственной налоговой службе. Определен уровень удовлетворения представителей бизнеса от полученных услуг, по данным которого раскрыта роль прямой и обратной связи между налогоплательщиками и должностными лицами территориального органа исполнительной власти. Охарактеризованы значение связей с общественностью при формировании положительного имиджа организации. Даны рекомендации по совершенствованию PR Государственной налоговой службы.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Електронне врядування»(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина НиколаевнаUK: Наведені методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з дисципліни «Електронне врядування» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» ОС «Магістр» EN: Methodical instructions before the practical classes from the discipline “Electronic governance” for the preparation of higher education graduates of the Master specialty 281 “Public Management and Administration"of the field of knowledge 28 “Public Management and Administration" RU: Приведены методические рекомендации для проведения практических занятий по дисциплине " Электронное управление " для соискателей высшего образования специальности 281 «Публичное управление и администрирование» ОС «Магистр»Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Управління діловими комунікаціями»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Тесленок Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок Ирина НиколаевнаUK: Наведені методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «Управління діловими комунікаціями» для здобувачів вищої освіти денної та заочної форми навчання за рівнем галузі знань «Регіональне управління» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» EN: Methodological recommendations for conducting practical classes on the discipline "Management of business communications" for applicants of higher education of day and correspondence form of training on the level of the branch of knowledge "Regional management" of specialty 281 "Public administration and administration" are given RU: Приведены методические рекомендации к проведению практических занятий по дисциплине «Управление деловыми коммуникациями» для соискателей высшего образования дневной и заочной формы обучения по уровню отрасли знаний «Региональное управление» специальности 281 «Публичное управление и администрирование»Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Комунікації в публічному адмініструванні»(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина НиколаевнаUK: Наведені методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Комунікації в публічному адмініструванні» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» ОС «Магістр» EN: Methodical instructions before the seminars and practical classes from the discipline “Communication in public administration” for the preparation of higher education graduates of the Master specialty 281 “Public Management and Administration"of the field of knowledge 28 “Public Management and Administration" RU: Приведенны методические рекомендации для проведения семинарских и практических занятий по дисциплине " Коммуникации в публичном администрировании " для соискателей высшего образования специальности 281 «Публичное управление и администрирование» ОС «Магистр»Item Монографія «Стратегічний аналіз зовнішнього середовища в системі управління промисловим підприємством»(Запорізький національний технічний університет, 2012) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Кримська, Любов Олександрівна; Krymskaya, Lyubov O.; Крымская, Любовь АлександровнаUK: Монографія присвячена одному з найважливіших наукових напрямів сучасного управління – стратегічному та інноваційному розвитку промислових підприємств. Розглянуто питання теорії та практики стратегічного аналізу зовнішнього середовища промислового підприємства. Здійснено стратегічний аналіз конкурентного та бізнес середовища підприємства з виробництва первинного алюмінію, обґрунтовано механізм адаптації підприємства до змін. Запропоновано методичний підхід до підвищення ефективності стратегічного управління підприємством шляхом використання інструментів збалансованої системи показників та економічної доданої вартості. Монографію рекомендовано студентам, магістрантам, фахівцям та науковцям, що займаються дослідженням сучасних форм управлінської діяльності. EN: The monograph is devoted to one of the most important scientific directions modern management - strategic and innovative development of industrial enterprises. The questions of the theory and practice of strategic analysis of the external environment of the industrial enterprise are considered. Strategic is implemented the analysis of the competitive and business environment of the enterprise for the production of primary aluminum, the mechanism of adaptation of the enterprise to changes is substantiated. The methodical approach to increasing the efficiency of strategic management of an enterprise through the use of instruments of a balanced system of indicators and economic value added is offered. The monograph is recommended for students, graduate students, and specialists scholars engaged in the research of modern forms of management activity. RU: Монография посвящена одному из важнейших научных направлений современного управления - стратегическом и инновационном развитии промышленных предприятий. Рассмотрены вопросы теории и практики стратегического анализа внешней среды промышленного предприятия. осуществлен стратегический анализ конкурентной и бизнес среды предприятия по производству первичного алюминия, обоснованно механизм адаптации предприятия к изменениям. Предложен методический подход к повышению эффективности стратегического управления предприятием путем использования инструментов сбалансированной системы показателей и экономической добавленной стоимости. Монография рекомендуется студентам, магистрантам, специалистам и ученым, занимающихся исследованием современных форм управленческой деятельности.Item Огляд сучасних методів оцінки іміджу промислового підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Павлова, Анастасія О.; Pavlova, Anastasia O.; Павлова, Анастасия А.UK: У тезах проаналізовано, що для аналізу і вимірювання іміджу промислового підприємства необхідно досліджувати всі його елементи, застосовуючи різні методи. Вибір методу для оцінки визначається в залежності від виду досліджуваного фактора; так, для дослідження внутрішнього іміджу промислового підприємства використовуються бальні методи, а для дослідження зовнішнього-грошові. EN: The thesis analyzes it was investigated that for the analysis and measurement of the image of an industrial enterprise it is necessary to investigate all its elements, using different methods. The choice of the method for evaluation is determined depending on the type of investigated factor; yes, for research the internal image of the industrial enterprise is used in ball methods, but for the study of external-money. RU: В тезисах проанализировано, что для анализа и измерения имиджа промышленного предприятия необходимо исследовать все его элементы, применяя различные методы. Выбор метода для оценки определяется в зависимости от вида исследуемого фактора; так, для исследования внутреннего имиджа промышленного предприятия используются балльные методы, а для исследования внешнего-денежные.Item Огляд сучасних моделей управління стратегічними змінами на підприємстві(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Косенко, Юлія Вікторівна; Kosenko, Julia V.; Косенко, Юлия ВикторовнаUK: У тезах проаналізовано основні моделі управління стратегічними змінами, що можуть бути застосовані на сучасних підприємствах. Розглянуто наступні моделі управління стратегічними змінами: триступенева модель К. Левіна, модель «дослідження – дії» та модель планування змін. Визначено, що кожна з вище розглянутих моделей управління змінами має свої переваги та недоліки, що проявляються в процесі їх застосування. Кожна модель має свою управлінську цінність і головне завдання менеджерів – це вміти орієнтуватися і розуміти, в якій ситуації потрібно застосувати ту чи іншу модель. EN: The thesis analyzes the main models of management of strategic changes that can be applied at modern enterprises. The following models of strategic change management are considered: the three-step model of K. Lewin, the model "research - actions" and the model of change planning. It has been determined that each of the above discussed change management models has its advantages and disadvantages, which are manifested in the process of their application. Each model has its managerial value and the main task of managers is to be able to navigate and understand the situation in which one or another model needs to be applied. RU: В тезисах проанализированы основные модели управления стратегическими изменениями, которые могут быть применены на современных предприятиях. Рассмотрены следующие модели управления стратегическими изменениями: трехступенчатая модель К.Левина, модель «исследования - действия» и модель планирования изменений. Определено, что каждая из выше рассмотренных моделей управления изменениями имеет свои преимущества и недостатки, проявляющиеся в процессе их применения. Каждая модель имеет свою управленческую ценность и главная задача менеджеров - это уметь ориентироваться и понимать, в какой ситуации нужно применить ту или иную модель.Item Особливості прийняття управлінських рішень керівниками територіальних громад в умовах військового стану(Національний університет "Запорізька політехніка", 2022) Третякова, Мирослава Олександрівна; Tretiakova, Myroslava; Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.UK: Актуальність визначеної теми у сьогоднішніх реаліях не викликає сумніву, адже вторгнення на територію нашої країни ворожої армії Російської Федерації призвело до руйнівних наслідків в Україні та введення воєнного стану. На сьогодні ми маємо багато регіонів, які досі знаходяться або під окупацією ворожої армії, або в яких ведуться активні бойові дії, або в яких Після деокупації здійснюються дії щодо стабілізації життя на цих територіях (рятувальні операції, розмінування, відновлення роботи інфраструктури тощо). Все це, безумовно, викликає у будь-якої людини стрес та напруження, а у керівників територіальних громад, які повинні забезпечувати на максимально можливому рівні життєдіяльність своєї громади в екстремальних умовах, рівень стресу ще вищій. EN: The relevance of the specified topic in today's realities does not cause doubt, because the invasion of the territory of our country by the enemy Russian army Federation led to devastating consequences in Ukraine and the introduction of military state Today we have many regions that are still at or under occupation by the enemy army, or in which active hostilities are being conducted, or in which after de-occupation, actions are taken to stabilize life in these territories (rescue operations, demining, restoration of infrastructure, etc.). All this, of course, causes stress and tension in any person, and heads of territorial communities, who must provide as much as possible the possible level of life activities of their community in extreme conditions, level stress is even higher.Item Особливості розробки комплексу маркетингу для приватного підприємця – фізичної особи(Запорізький національний технічний університет, 2019) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Перетокіна-Пічхая, Наталія Вікторівна; Peretokina-Pichkhaia, Natalia V.; Перетокина-Пичхая, Наталья ВикторовнаUK: Метою роботи є пошук оптимальних підходів до розробки системи маркетингу для фізичної особи - підприємця, з їх перевагами та недоліками. EN: The purpose of this work is to find the best approaches to developing a marketing system for an individual entrepreneur, with their advantages and disadvantages. RU: Целью работы является поиск оптимальных подходов к разработке системы маркетинга для физического лица - предпринимателя, с их преимуществами и недостатками.Item Особливості розробки стратегії розвитку підприємства сфери послуг(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина НиколаевнаUK: У тезах проаналізовано значення стратегії розвиту підприємства. Було виявлено, що навіть сама вдала стратегія, якщо вона не підкріплена організаційними засобами для її гідного застосування, не буде ефективною, тому що вона не здатна забезпечити високий рівень задоволення клієнтів і високу продуктивність. Так само і грамотне втілення невдалої стратегії не дає потрібного результату. Тільки першокласна стратегія і її адекватна реалізація можуть привести до того, що підприємство займе міцне становище на ринку. EN: The theses analyzed the value of the strategy developed by the company. It was found that even the most successful strategy, if it is not supported by organizational means for its worthy use, will not be effective, because it is not capable of providing a high level of customer satisfaction and high productivity. Similarly, the competent embodiment of an unsuccessful strategy does not give the desired result. Only a first-class strategy and its adequate implementation can lead to the fact that the company will take a strong position in the market. RU: В тезисах проанализировано значение стратегии развитую предприятия. Было обнаружено, что даже самая удачная стратегия, если она не подкреплена организационными средствами для ее достойного применения, не будет эффективной, потому что она не способна обеспечить высокий уровень удовлетворенности клиентов и высокую производительность. Так же и грамотное воплощение неудачной стратегии не дает нужного результата. Только первоклассная стратегия и ее адекватная реализация могут привести к тому, что предприятие займет прочное положение на рынке.Item Особливості формування і реалізації регіональних проектів.(Класичний приватний університет, 2013) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Замаєнко, Марина; Zamaenko, M.; Замаенко, МаринаUK: У статті розглянуто питання щодо процесів розробки та реалізації регіональних проектів. Показано використання організаційно-управлінських методів розробки, реалізації і супро-водження регіональних проектів. Визначено проблеми проектного менеджменту в адмініструванні проектів регіонального значення. EN: The article deals with issues related to the processes of development and implementation of regional projects. The use of organizational and managerial methods for developing, implementing and supporting regional projects is shown. The problems of project management in the administration of projects of regional importance are defined. RU: В статье рассмотрены вопросы, связанные с процессами разработки и реализации реги¬ональных проектов. Показано использование организационно-управленческих методов раз¬работки, реализации и сопровождения региональных проектов. Определены проблемы прое¬ктного менеджмента в администрировании проектов регионального значения.Item Особливості формування іміджу промислового підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2018) Тесленок, Ірина Миколаївна; Teslenok, Iryna M.; Тесленок, Ирина Николаевна; Павлова, Анастасія О.; Pavlova, Anastasia О.; Павлова, Анастасия А.UK: В тезах виявлено, що особливостями формування іміджу промислового підприємства є: соціальна відповідальність, екологічна ефективність, законослухняність. EN: In the theses it was revealed that the peculiarities of forming an image of an industrial enterprise are: social responsibility, ecological efficiency, law-abidingness. RU: В тезисах выявлено, что особенностями формирования имиджа промышленного предприятия являются: социальная ответственность, экологическая эффективность, законопослушность.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »