Browsing by Author "Timoshchuk, O.V."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організація контролінгу на промисловому підприємстві(Запорізька державна інженерна академія, 2006) Ткаченко, Алла Михайлівна; Tkachenko, Alla M.; Ткаченко, Алла Михайловна; Тимощук, О.В.; Timoshchuk, O.V.; Тимощук, О.В.UK: Маркетинговий підхід до визначення стратегії розвитку бізнесу, формування економічної політики зумовлює високу ступінь інформованості, досягнення якої неможливо без налагодженої обліковоаналітичної системи (внутрішньогосподарського обліку – контролінгу). Така система здатна створити основу управління „за відхиленнями”. EN: Marketing approach to defining business development strategy, the formation of economic policy determines a high degree awareness, the achievement of which is impossible without a well-established accounting and analytical system (internal accounting - controlling). Such a system is able to create a basis for management "for deviations”. RU: Маркетинговый подход к определению стратегии развития бизнеса, формирование экономической политики обуславливает высокую степень информированности, достижение которой невозможно без налаженной обликовоаналитичнои системы (внутрихозяйственного учета - контроллинга). Такая система способна создать основу управления "по отклонениям".