Browsing by Author "Tretiakova, K. O."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Основи розвитку новітніх форм міжнародного бізнесу в умовах глобалізації(Економічний вісник Національного гірничого університету, 2018) Прушківська, Емілія Василівна; Prushkivska, Emilia V.; Прушковская, Эмилия Васильевна; Третьякова, К. О.; Tretiakova, K. O.; Третьякова, К. А.UK: Стаття присвячена дослідженню теоретичних основ розвитку новітніх форм міжнародного бізнесу в умовах глобалізації економіки. Розкрито сутність та функції міжнародного бізнесу в умовах глобальної економіки. Здійснено критичний аналіз поглядів вчених щодо визначення критеріїв віднесення форм міжнародного бізнесу до традиційних (міжнародна торгівля, ліцензування, франчайзинг, управлінські контракти, контракти під ключ, спільні підприємства, зарубіжні інвестиції) та нових (міжнародний франчайзинг, нетчайзинг, інжиніринг, аутсорсинг, субконтрактинг, офшоринг). Виявлено, що основними критеріями віднесення традиційних форм до нових є наявність «квазіінвестицій», Е-присутності, збільшення ролі науки, знань, інформації, дифузії інновацій. EN: The development of new international business forms in the conditions of global economy is studied. The essence and functions of international business in the conditions of the global economy are revealed. Critical analysis of scientists' views on determining the criteria for assigning forms of international business to traditional ones (international trade, licensing, franchising, management contracts, turnkey contracts, joint ventures, foreign investments) and new ones (international franchising, netchising, engineering, outsourcing, subcontracting, offshoring). It was revealed that the main criteria for assigning traditional forms to new ones are the presence of «quasi-investments», E-presence, increasing the role of science, knowledge, information, diffusion of innovations. RU: В статье исследуются теоретические основы развития новых форм международного бизнеса в условиях глобализации экономики. Раскрыта сущность и функции международного бизнеса в условиях глобальной экономики. Осуществлен критический анализ взглядов ученых на определение критериев отнесения форм международного бизнеса к традиционным (международная торговля, лицензирование, франчайзинг, управленческие контракты, контракты под ключ, совместные предприятия, зарубежные инвестиции) и новых (международный франчайзинг, нетчайзинг, инжиниринг, аутсорсинг, субконтрактинг, офшоринг). Выявлено, что основными критериями отнесения традиционных форм к новым является наличие «квазиинвестиций», Е-присутствия, увеличение роли науки, знаний, информации, диффузии инноваций.