Кафедра бізнесу та управління (Кафедра Б та У)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра бізнесу та управління (Кафедра Б та У) by Subject "advertising"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив світової кризи на розвиток рекламно-поліграфічної галузі в Україні(Запорізька державна інженерна академія, 2010) Ткаченко, Алла Михайлівна; Tkachenko, Alla M.; Ткаченко, Алла Михайловна; Телін, С.В; Telin, S.V; Телин, С.В.UK: Ринок рекламно-поліграфічної продукції знаходиться на перетині двох ринків – рекламного і поліграфічного, кожний з яких відноситься до зростаючих. У статті досліджуються проблеми і можливості виробників рекламно-поліграфічної продукції в епоху глобалізації і розвитку інформаційних технологій, а також складності в розвиненні в умовах світової економічної кризи. EN: The market of advertising-printing products is on the crossing of the two markets – these are advertising and printing, each of them belonging to growing ones. The article investigates the problems and possibilities of advertising-printing products in the epoch of globalization and information technologies development as well as the complications with developing under the conditions of the world economic crisis. RU: Рынок рекламно-полиграфической продукции находится на рубеже двух рынков – рекламного и полиграфического, каждый из которых относится к увеличивающимся. В статье исследуются проблемы и возможности производителей рекламнополиграфической продукции в епоху тглобализации и развития информационных технологий, а также сложности в развитости в условиях мирового экономического кризисна.