Наукові статті кафедри ТТ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ТТ by Author "Trushevsky, Vyacheslav E."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення ефективності експлуатації транспортного засобу та його екологічності у межах регульованих переходів(Transport problems, 2021) Турпак, Сергій Миколайович;; Turpak, Serhii M.; Турпак, Сергей Николаевич; Трушевський, Вячеслав Едуардович; Trushevsky, Vyacheslav E.; Трушевский, Вячеслав ЭдуардовичUK: Ця стаття присвячена підвищенню ефективності та ефективності екологічність дорожніх транспортних засобів під час їх роботи шляхом оптимізації тривалості фази руху в межах контрольованих переходів. Новий критерій оптимізації пропонується тривалість фази руху в межах контрольованого переходу. Запропонований критерій передбачає інімальні загальні затримки всіх учасників дорожнього руху, які чекають дозволеного сигналу дорожнього руху на переході і враховує як щільність пішоходів, так і кількість пасажирів у транспортних засобах. EN: This paper is devoted to improving both the efficiency and the environmental friendliness of road vehicles during their operations through optimization of traffic phase duration within the controlled crossings. A novel criterion to optimize traffic phase duration within a controlled crossing is proposed. The proposed criterion supposes the minimal total delays of all road users waiting for a permissive traffic signal at the crossing and takes into consideration both pedestrian density and the number of passengers in vehicles. RU: Эта статья посвящена повышению как эффективности, так и экологичность автотранспортных средств при эксплуатации за счет оптимизации продолжительности дорожного движения в пределах контролируемых переходов. Новый критерий оптимизации Предлагается продолжительность фазы движения в пределах контролируемого перехода. Предлагаемый критерий предполагает минимальные суммарные задержки всех участников дорожного движения в ожидании разрешающего светофора на переходе и учитывает как плотность пешеходов, так и количество пассажиры в транспортных средствах.