Монографії кафедри О та Ф
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Монографії кафедри О та Ф by Author "Androsova, Olena F."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Проблематика та сучасні тенденції впливу податкової реформи на зміни фінансово-кредитних відносин(Запорізький національний технічний університет, 2018) Шарова, Світлана Василівна; Sharova, Svitlana V.; Шарова, Светлана Васильевна; Андросова, Олена Федорівна; Androsova, Olena F.; Андросова, Елена Федоровна; Андрющенко, Ірина Євгеніївна; Andryushchenko, Iryna E.; Андрющенко, Ирина Евгеньевна; Бабенко-Левада, Вікторія Геннадіївна; Babenko-Levada, Victoria G.; Бабенко-Левада, Виктория Геннадьевна; Гараба, Сергій Семенович; Garaba, Sergey S.; Гараба, Сергей Семенович; Набатова, Юлія Олександрівна; Nabatova, Yulia O.; Набатова, Юлия Александровна; Коваль, Олександр Анатолійович; Koval, Oleksandr A.; Коваль, Александр Анатольевич; Олійник, Тетяна Олександрівна; Oliynyk, Tetyana O.; Олейник, Татьяна Александровна; Пахомова, Ірина Георгієвна; Pakhomova, Iryna G.; Пахомова, Ирина Георгиевна; Чередниченко, Наталія Олександрівна; Cherednychenko, Nataliya O.; Чередниченко, Наталья АлександровнаUK: Стратегічною метою реформування економічного сектору України є створення соціально орієнтованої ринкової економіки, яка на основі розвитку національного конкурентоспроможного виробництва забезпечила би гідний рівень життя населення та добробут нації в цілому EN: The strategic goal of reforming Ukraine's economic sector is to create a socially oriented market economy that, based on the development of national competitive production, would ensure a decent standard of living for the population and the well-being of the nation as a whole RU: Стратегической целью реформирования экономического сектора Украины является создание социально ориентированной рыночной экономики, на основе развития национального конкурентоспособного производства обеспечила бы достойный уровень жизни населения и благосостояние нации в целомItem Стратегія формування ефективної корпоративної культури підприємств машинобудування: теорія і практика в умовах мінливого середовища(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Андросова, Олена Федорівна; Androsova, Olena F.; Андросова, Елена ФедоровнаUK: Монографія включає питання стратегії формування ефективної корпоративної культури підприємств машинобудування на основі існуючого світового досвіду та вітчизняного в умовах мінливого середовища. Роз¬глянуто матеріали, які відображають методичні підходи до вибору стратегії і тактики корпоративної культури, формування та підтримки корпоративної культури. Особливу увагу приділено методологічним підходам до оцінки ефективності діючих стратегій підприємств машинобудування. Розглядається впровадження української стратегії індустрії 4.0 на підприємствах машинобудування та напрямки її розвитку. Наведено модель корпоративної культури в розрізі стратегічних ініціатив підприємств машинобудування. Для студентів економічних спеціальностей – бакалаврів, магістрів, аспірантів, викладачів вузів, керівників-практиків, підприємців EN: The monograph includes the strategy of forming an effective corporate culture of machine-building enterprises on the basis of existing world experience and domestic in a changing environment. Materials reflecting methodological approaches to the choice of strategy and tactics of corporate culture, formation and support of corporate culture are considered. Particular attention is paid to methodological approaches to evaluating the effectiveness of existing strategies of machine-building enterprises. The introduction of the Ukrainian strategy of industry 4.0 at machine-building enterprises and directions of its development are considered. The model of corporate culture in the context of strategic initiatives of machine-building enterprises is presented. For students of economics - bachelors, masters, graduate students, university teachers, practitioners, entrepreneurs RU: Монография включает вопросы стратегии формирования эффективной корпоративной культуры предприятий машиностроения на основе существующего мирового опыта и отечественного в условиях меняющейся среды. Роз¬глянуто материалы, отражающие методические подходы к выбору стратегии и тактики корпоративной культуры, формирования и поддержания корпоративной культуры. Особое внимание уделено методологическим подходам к оценке эффективности действующих стратегий предприятий машиностроения. Рассматривается внедрение украинской стратегии индустрии 4.0 на предприятиях машиностроения и направления ее развития. Представлена модель корпоративной культуры в разрезе стратегических инициатив предприятий машиностроения. Для студентов экономических специальностей - бакалавров, магистров, аспирантов, преподавателей вузов, руководителей-практиков, предпринимателейItem Трансфер технологій як інструмент реалізації інноваційної діяльності(Видавництво «Кондор», 2007) Андросова, Олена Федорівна; Андросова, Елена Федоровна; Androsova, Olena F.; Череп, Алла Василівна; Череп, Алла Васильевна; Cherep, Alla V.UK: Монографія включає питання трансфера технологій на базі існуючого світового досвіду та вітчизняного в авіаційній промисловості України . Розглянуто матеріали, які відображають державну політику іноземних держав та промислову політику України й українських підприємств в ринкових умовах. Особливу увагу приділено механізму трансферу технологій в зарубіжних державах та становлення й впровадження його на авіаційних підприємствах вітчизняного ринку. Розглядаються особливості організаційних форм інноваційних підприємств, компаній, їхня політика й тактика на різних рівнях життєвого циклу інноваційного продукту, виробу. Наведено підходи до організації менеджменту інноваціями на основі вибору ефективних рішень в умовах конкуренції. EN: The monograph includes the transfer of technology based on the existing world experience and domestic in the aviation industry of Ukraine. The materials, which reflect the state policy of foreign countries and the industrial policy of Ukraine and Ukrainian enterprises in market conditions, are considered. Particular attention is paid to the mechanism of technology transfer in foreign countries and the formation and introduction of it at aviation enterprises of the domestic market. The peculiarities of organizational forms of innovative enterprises, companies, their policies and tactics at different levels of the life cycle of innovative product, product are considered. The approaches to organization of management of innovations on the basis of the choice of effective decisions in the conditions of competition are presented. RU: Монография включает вопросы трансфера технологий на базе существующего мирового опыта и отечественного в авиационной промышленности Украины. Рассмотрены материалы, отражающие государственную политику иностранных государств и промышленную политику Украины и украинских предприятий в рыночных условиях. Особое внимание уделено механизму трансфера технологий в зарубежных государствах и становления и внедрения его на авиационных предприятиях отечественного рынка. Рассматриваются особенности организационных форм инновационных предприятий, компаний, их политика и тактика на разных уровнях жизненного цикла инновационного продукта, изделия. Приведены подходы к организации менеджмента инновациями на основе выбора эффективных решений в условиях конкуренции.