Наукові статті кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри М та Л by Author "Saher, (Sager) Liudmyla"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Чат-бот – імітація двосторонньої комунікації у маркетингу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, (Sager) Liudmyla; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, (Sygyda ) LiubovUK: В статті аналізується вплив діджиталізації на маркетингові комунікації та доцільність застосування нових підходів до їх організації. Зокрема розглянуто впровадження безособових комунікацій, у т.ч. messenger marketing. Проаналізовано частоту використання месенджерів за видами. Надано визначення поняттю «чат-бот» та складено алгоритм його функціонування. Наведено види чат-ботів, особливості їх роботи. Розглянуто переваги та недоліки використання чат-ботів для підприємств та для споживачів. EN: The article analyzes the impact of digitalization on marketing communications and the feasibility of using new approaches to their organization. In particular, the implementation of impersonal communications was considered, including messenger marketing. The frequency of use of messengers by type was analyzed. The concept of "chat-bot" is defined and the algorithm of its functioning is compiled. The types of chat bots, the peculiarities of their operation are given. Advantages and disadvantages of using chatbots for businesses and consumers are considered..