Наукові статті кафедри ТГ та РБ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ТГ та РБ by Author "Kuklina, Tetyana S."
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Диверсифікація бізнесу як система стратегічного варіанту розвитку турфірми(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Gurova, Darya D.; Гурова, Дарья ДмитриевнаUK: В статті аналізуються питання можливості проведення диверсифікації для туристичного бізнесу. Наведено можливість застосування корпоративної стратегії, яка являє собою реалізацію портфеля унікальних проектів. Запропоновано використовувати алгоритм, який включає в себе ключові рекомендації та інструменти. Наведені можливі ризики проекту із зазначенням ступеня ризику.EN: The article analyzes the possibility of diversification for tourism business. The possibility of applying corporate strategy, which represents the implementation of a portfolio of unique projects, is presented. It is suggested to use an algorithm that includes key recommendations and tools. The possible risks of the project with the indication of the degree of risk are given RU: В статье анализируются вопросы возможности проведения диверсификации для туристического бизнеса. Приведены возможность применения корпоративной стратегии, представляет собой реализацию портфеля уникальных проектов. Предложено использовать алгоритм, который включает в себя ключевые рекомендации и инструменты. Приведены возможные риски проекта с указанием степени риска.Item Дослідження якості послуг в закладах ресторанного господарства(Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2016) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Корнієнко, Ольга Миколаївна; Kornienko, Olga M.UK: В статті аналізуються питання щодо актуальних методів дослідження якості послуг в закладах ресторанного господарства. Розглянуто проблематику оцінювання якості послуг та наведено загальні заходи підвищення об’єктивності результатів EN: The article analyzes the issues relative to current methods of service quality in restaurant management schools. Considered the problem of assessing the quality of services and the General measures to increase the objectivity of the results.RU: В статье анализируются вопросы относительно актуальных методов исследования качества услуг в заведениях ресторанного хозяйства. Рассмотрена проблематика оценки качества услуг и приведены общие меры повышения объективности результатовItem Роль готельних підприємств Запорізької області в підвищенні інвестиційної привабливості регіону(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2015) Зайцева, Валентина Миколаївна; Zaytseva, Valentina M.; Зайцева, Валентина Николаевна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна СергеевнаUK: Розглянуто інвестиційна привабливість підприємства як комплексний показник, що характеризує доцільність інвестування коштів у підприємство. Проаналізовано інвестиційну привабливість Запорізької області та сформовано низку рекомендацій, реалізація яких сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості. Розглянуто сучасний стан ринку готельних послуг Запорізької області та виявлено, що інвестиції в готельний бізнес завжди актуальні і виправдані. EN: Considered investment attractiveness of the enterprise as a complex indicator of the advisability of investing in the company. Analyzed investment appeal of Zaporizhzhya region and generated a number of recommendations, implementation of which will contribute to the increase of investment attractiveness. Considers the current state of the market of hotel services of Zaporizhzhya region and revealed that investment in the hotel business is always relevant and justified. RU: Рассмотрены инвестиционная привлекательность предприятия как комплексный показатель, характеризующий целесообразность инвестирования средств в предприятие. Проанализированы инвестиционную привлекательность Запорожской области и сформирован ряд рекомендаций, реализация которых будет способствовать повышению инвестиционной привлекательности. Рассмотрены современное состояние рынка гостиничных услуг Запорожской области и выявлено, что инвестиции в гостиничный бизнес всегда актуальны и оправданы.Item Система управління пансіонатом «Запоріжсталь»(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2014) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Gurova, Darya D.; Гурова, Дарья ДмитриевнаUK: В статті аналізуються питання управління пансіонатом. Проаналізовано функції організації та процес її реалізації. Визначені умови нормування й оплати праці персоналу пансіонату. Запропоновано модель створення майстер-плану. EN: The article analyzes the issues of management of the boarding house. Analyzed the functions of the organization and the process of its implementation. The conditions for the regulation and remuneration of the staff of the boarding house. The proposed model for the creation of the master plan. RU: В статье анализируются вопросы управления пансионатом. Проанализированы функции организации и процесс ее реализации. Определены условия нормирования и оплаты труда персонала пансионата. Предложена модель создания мастер-плана.Item Формування попиту на ресторанні послуги серед студентської молоді(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2015) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Гурова, Дарья Дмитриевна; Gurova, Darya D.UK: В статті аналізуються питання формування попиту в ресторанному господарстві. Проаналізовано процес надання послуг харчування при вищому навчальному закладі. Визначено показники у системі формування попиту на продукцію та послуги закладів ресторанного господарства.EN: The article analyzes the formation of demand in the restaurant sector. The process of providing food services at the university. Defined parameters in the system to create demand for products and services establishments restaurants.RU: В статье анализируются вопросы формирования спроса в ресторанном хозяйстве. Проанализирован процесс предоставления услуг питания при высшем учебном заведении. Определены показатели в системе формирования спроса на продукцию и услуги предприятий ресторанного хозяйства.