Наукові статті кафедри ТГРБ

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 33
  • Документ
    Визначення напрямків розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Східна Європа: економіка, бізнес та управління
    (Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2018) Бут, Тетяна Вікторівна; But, Tetiana
    UK: The status has been assigned directly to the ring of tourist ambassadors to Ukraine, and the main short-term rosvitku that shlyakh usunennya has been announced. EN: В статье определены направления развития рынка туристических услуг в Украине, выявлены основные недостатки развития и пути их устранения.
  • Документ
    Managing the field of reconstruction and preservation of historical and cultural complexes in Ukraine and Europe
    (Lecture Notes in Civil Engineering, 2020) Бут, Тетяна Вікторівна; But, Tetiana; Пуліна, Тетяна Веніамінівна; Зайцева, Валентина Миколаївна; Христенко, Олена Володимирівна; Pulina, Tetiana; Khrystenko, Olena; Zaytseva, Valentina
    UK: У статті аналізується роль і місце пам'яток оборонної архітектури – фортець, замків, оборонних монастирів, храмів в історико-архітектурній спадщині України та виявляються суттєві проблеми реставрації та залучення замкових комплексів у сучасне життя. EN: The paper analyzes the role and place of the defense architecture monuments – fortresses, castles, defense monasteries, temples in the historical and architectural heritage of Ukraine and identifies significant problems of restoration and involvement of castle complexes in modern life.
  • Документ
    The Most Promising Innovation Solutions to Encourage a Conversion of the Existing Urban Areas into Smart Cities
    (International Journal of Engineering & Technology, 2019) Бут, Тетяна Вікторівна; But, Tetiana; Василенко, М.; Христенко, Олена Володимирівна; Ржепишевська, М.; Vasylchenko, M.; Khrystenko, Olena; Rzhepishevska, V
    UK: Дана стаття присвячена визначенню найбільш перспективних інноваційних рішень, що сприяють швидкому перетворенню міських районів в передові "розумні міста". EN: The given paper is dedicated to the determination of the most promising innovation solutions to encourage a rapid conversion of the ur-ban areas into the advanced Smart Cities.
  • Документ
    Assesment of tourism industry clustering potential
    (Scintific Papers of the University of Pardubice, 2018) Бут, Тетяна Вікторівна; But, Tetiana; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Ніконенко, Світлана Володимирівна; Bezkhlіbna, Anastasiia; Nykonenkо, Svitlana
    UK: Отримані дані дозволять сформувати регіональну програму розвитку туризму, виявити прогалини в управлінні інфраструктурою, провести комплексне дослідження ефективності та доцільності створення кластерних організацій на будь-якій території EN: The obtained data will make it possible to form a regional tourism development program, to identify gaps in infrastructure management, to do comprehensive research of whether it is effective and appropriate to establish cluster organizations on any territorie
  • Документ
    Підвищення рівня транспортних послуг як основа ефективного розвитку туризму України
    (Інститут економіки промисловості НАН України, 2016) Шелеметьєва, Тетяна Вячеславівна; Шелеметьева, Татьяна Вячеславовна; Shelemetieva, Tetiana V.
    UK: У статті досліджено роль транспортних послуг у розвитку туризму України. Визначено важливу роль авіаційного транспорту у здійсненні міжнародного сполучення України. Відзначено, що найбільшою компанією, яка надає послуги з бронювання і продажу авіаквитків, квитків на перевезення залізничним транспортом у міжнародному сполученні, широкий спектр туристичних послуг та оренди автомобілів є Київське агентство повітряних сполучень є «КИЙ АВІА». Доведено, що одним з найбільш зручних засобів сполучення длятуристів будь-яких категорій є залізниця. Проаналізовано сучасний стан транспортної інфраструктури в Україні. EN: The paper studies the role of transport services in the development of tourism in Ukraine. It identifies the important role of air transport in international traffic of Ukraine. It is noted that the largest company that provides services for booking and sale of airline tickets, tickets for transport by rail in international traffic, a wide range of travel services and car rental is a Kyiv agency of air communications “KYI AVIA”. It is proved that one of the most convenient means of transportation for tourists of all categories is the railway. The current state of Ukraine's transport infrastructure. RU: В статье исследована роль транспортных услуг в развитии туризма Украины. Определена важная роль авиационного транспорта в международном сообщении Украины. Отмечено, что крупнейшей компанией, которая предоставляет услуги по бронированию и продаже авиабилетов, билетов на перевозки железнодорожным транспортом в международном сообщении, широкий спектр туристических услуг и аренды автомобилей является Киевское агентство воздушных сообщений «КИЙ АВИА». Доказано, что одним из самых удобных средств сообщения для туристов любых категорий является железная дорога. Проанализировано современное состояние транспортной инфраструктуры Украины.
  • Документ
    Оцінювання економічної ефективності туризму: науково-практичний аспект
    (Інститут економіки промисловості НАН України, 2012) Перекрест, Тетяна Вячеславівна; Перекрест, Татьяна Вячеславовна; Perekrest, Tetyana V.
    UK: У статті визначено вплив розвитку туристичного бізнесу на економічний розвиток держави та регіонів. Досліджено методику оцінювання економічної ефективності туризму. Розглянуто систему економічних показників розвитку туризму, основні показники оцінки туристської діяльності країни (регіону), економічної ефективності діяльності туристичних підприємств та галузі. Проведено оцінку економічної ефективності туризму на прикладі області. EN: In the article influence of development of tourist business is certain on economic development of the state and regions. Investigational methodology of evaluation of economic efficiency of tourism. It is considered system of economic indicators of development of tourism, basic indexes of estimation of tourist activity of country (to the region), economic efficiency of activity of tourist enterprises and industry. The estimation of economic efficiency of tourism is conducted on the example of area. RU: В статье определено влияние развития туристического бизнеса на экономическое развитие государства и регионов. Исследована методика оценки экономической эффективносты туризма. Рассмотрена система экономических показателей развития туризма, основые показатели оценки туристической деятельности страны (региона), экономической эффективности деятельности туристических предприятий и туристической отрасли. Проведена оценка экономической эффективности туризма на примере области.
  • Документ
    Сучасний стан професійної підготовки фахівців з готельно-ресторанної справи у країнах Західної Європи
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2013) Віндюк, Андрій Валерійович; Виндюк, Андрей Валериевич; Vindyuk, Andrei V.
    UK: У статті розглядається сучасний стан професійної підготовки фахівців з готельно-ресторанної справи у країнах Західної Європи, подано їх характеристику. Проаналізовано деякі аспекти організації підготовки спеціалістів в вищих навчальних закладах Європи. EN: In the article is examined and given the description about modern state of professional preparation of specialists on hotel-restaurant businesses in the countries of Western Europe. Some aspects of organization of preparation of specialists in higher educational establishments of Europe are analysed. RU: В статье рассматривается современное состояние профессиональной подготовки специалистов гостинично-ресторанного дела в странах Западной Европы, дана её характеристика. Проанализированы некоторые аспекты организации подготовки специалистов в высших учебных заведениях Европы.
  • Документ
    Використання ігрових методів у професійній підготовці бакалаврів з туризму
    (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2015) Віндюк, Андрій Валерійович; Виндюк, Андрей Валериевич; Vindyuk, Andrei V.
    UK: У статті розглядається методика застосування ділових ігор, відео практикумів, методу „Мозкової атаки” на практичних заняттях з дисциплін циклу професійно-практичної підготовки бакалаврів з туризму. Зазначено, що ігрові методи сприяють підвищенню якості навчання студентів. Наведено аналіз публікацій вчених про застосування ігрових методів та особливості їх використання. Визначено, що ігрова форма сприяє зацікавленості студентів, надає можливість інтерпретації, осмислювання отриманих результатів, завдяки чому проявляється особистість студента. Подано приклади ділових ігор, відео практикумів, методу „Мозкової атаки”. Доведено актуальність і доцільність обраної проблеми дослідження. EN: The article deals with methods of usage of business games, video practice, and brain storm technique at the practical classes for disciplines’ cycle of professional training of bachelors of tourism. It was noted that game methods contribute to rise of students’ learning quality. The article contains analysis of scholars’ publications about the applying of game methods and characteristics of their usage. The main psychological and pedagogical principles are implemented in a business game, they are: the principles of simulation modeling of specific circumstances and production dynamic, as well as game modeling of specialists’ professional activity content; the principle of content’s problematicity of educational business game and process of its deployment in the students’ cognitive activity; principle of participants’ joint action in the circumstances of role interaction, division and integration of specialists’ production functions which are simulated in a game; the principle of dialogue communication and interaction of game’s partners as an essential condition for educational tasks’ solving, preparation and making of agreed decisions, development of cognition activity; the principle of two-dimensional nature of game educational activity – the achievement of game’s goals is the tool for implementation of personal development goals, goals of education and guidance of tourism specialist. RU: В статье рассматривается методика применения деловых игр, видеопрактикумов, метода „Мозговой атаки” на практических занятиях по дисциплинам цикла профессионально практической подготовки бакалавров туризма. Отмечено, что игровые методы способствуют повышению качества учебы студентов. Приведен анализ публикаций ученых о применении игровых методов и особенности их использования. Определенно, что игровая форма способствует заинтересованности студентов, предоставляет возможность интерпретации, осмысливания полученных результатов, благодаря чему проявляется личность студента. Приводятся примеры деловых игр, видео практикумов, метода „Мозговой атаки”. Доказана актуальность и целесообразность избранной проблемы исследования.
  • Документ
    Вибір методів діагностування розвитку економіки регіону
    (Харківский регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2014) Бут, Тетяна Вікторівна; Бут, Татьяна Викторовна; But, Tetiana V.
    UK: Досліджено основні положення методів діагностики розвитку регіону. Обґрунтовано, що методологічною базою діагностики розвитку економіки регіону є когнітивний підхід, за допомогою якого визначено структурно-логічну схему проведення оцінки розвитку економіки регіону. Проаналізовано переваги і недоліки існуючих регіональних методів, застосованих для оцінки та аналізу регіонального розвитку сфер життєдіяльності регіону, обґрунтовано застосування когнітивного моделювання. EN: The basic position of diagnostic methods development. Proved that the methodological basis of diagnosis of the regional economy is a cognitive approach by which defined structural logic circuit evaluation of the regional economy. The advantages and disadvantages of existing regional methods used to estimate and analyze the regional development of areas of life in the region, Application of cognitive modeling. RU: Исследованы основные положения методов диагностики развития региона. Обосновано, что методологической базой диагностики развития экономики региона является когнитивный подход, с помощью которого определены структурно - логическую схему проведения оценки развития экономики региона. Проанализированы преимущества и недостатки существующих региональных методов, применяемых для оценки и анализа регионального развития сфер жизнедеятельности региона, обосновано применение когнитивного моделирования.
  • Документ
    Соціально-економічний розвиток регіону: поняття і зміст
    (Херсонський державний університет, 2014) Бут, Тетяна Вікторівна; Бут, Татьяна Викторовна; But, Tetiana V.
    UK: У статті розглянуто сучасні наукові підходи що до трактування поняття «соціально-економічний розвиток регіону» з урахуванням їх особливостей та відмінних рис та наведено авторське визначення цього поняття. Доведено, що на сучасному етапі розвитку економіки – економіки знань, поняття «регіон» слід розглядати за інноваційно-інвестиційним підходом. Констатовано, що поняття «регіон» тісно пов’язано з поняттям «розвиток», який представляє собою процес сукупних змін у соціально-економічній системі регіону, який спрямований на його перехід до нового якісно-кількісного стану під впливом факторів внутрішнього й зовнішнього середовища, діючих у часі та просторі. EN: The article describes the modern scientific approaches to the interpretation of the concept of "socio-economic development of the region" in view of their characteristics and distinctive features and provides the author's definition of this concept. It is proved that at the present stage of economic development – the knowledge economy, the concept of "region" should be considered for innovation andinvestment approach. Stated that the concept of «region» is closely associated with the concept of «development», which is a process of cumulative change in the socio-economic system of the region, which is aimed at its transition to a new qualitative and quantitative status by factors internal and external environment, acting in time and space. RU: В статье рассмотрены современные научные подходы к трактовке понятия «социально-экономическое развитие региона» с учетом их особенностей и отличительных черт и приведены авторское определение этого понятия. Доказано, что на современном этапе развития экономики - экономики знаний, понятие «регион» следует рассматривать по инновационно-инвестиционным подходом. Констатировано, что понятие «регион» тесно связано с понятием «развитие», который представляет собой процесс совокупных изменений в социально-экономической системе региона, который направлен на его переход к новому качественно-количественного состояния под влиянием факторов внутренней и внешней среды, действующих во времени и пространстве.
  • Документ
    Музейний менеджмент в Україні та світі: проблеми та перспективи
    (Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2013) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Гресь-Євреінова, Світлана Володимирівна; Гресь-Евреинова, Светлана Владимировна; Hres-Yevreinova, Svitlana V.
    UK: В статті аналізується сучасний стан музейного менеджменту в Україні та світі з метою перейняття новітньої практики управління музеями. За допомогою одного з методів стратегічного аналізу виявлено сильні та слабкі сторони Запорізького обласного краєзнавчого музею, на які керівництво музею може впливати, зазначені зовнішні загрози та можливості даного музейного закладу. EN: The article examines the current state in Ukraine and the world with a view to the adoption of the latest museum managemant practices. Using one of the methods of the strategic analysis the strengths and weak nesses of the Zaporizhzhya oblast local history museum is identified that administration can influence, external thre at sand opportunities of this museum is specified. RU: В статье анализируется современное состояние музейного менеджмента в Украине и мире с целью принятия новейшей практики управления музеями. С помощью одного из методов стратегического анализа выявлены сильные и слабые стороны Запорожского областного краеведческого музея, на которые руководство может влиять, указаны внешние угрозы и возможности данного музейного учреждения.
  • Документ
    Менеджмент «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс»
    (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Бесхлебная, Анастасия Павловна; Bezkhlibna, Anastasiia P.
    UK: Проаналізовано сучасний стан менеджменту Національного музею історії України у Другій світовій війні. Встановлено, що якість музейного сервісу Національного музею історії України у Другій світовій війні викликає зауваження. Музей потребує розробки маркетингової стратегії з просування власних ексклюзивних послуг (зокрема, через Інтернет). Встановлено, що за останні три роки відсоток державного фінансування в структурі коштів організації становить більше 95 %. Музей вже має свій сформований бренд, проте існують проблеми щодо організації обслуговування відвідувачів. EN: The current state of management of the National Museum of History of Ukraine in World War II was researched. The quality of service museum National Museum of Ukraine in World War II has reproved. Museum needs to develop a marketing strategy to promote their exclusive services (including online services). During the last three years the percentage of state financing in the structure of the organization is more than 95%. The museum already has formed a brand, but it has problems of visitors service. RU: Проанализировано современное состояние менеджмента Национального музея истории Украины во Второй мировой войне. Установлено, что качество музейного сервиса Национального музея истории Украины во Второй мировой войне вызывает замечания. Музей нуждается в разработке маркетинговой стратегии по продвижению собственных эксклюзивных услуг (в частности, через Интернет). Установлено, что за последние три года процент государственного финансирования в структуре средств организации составляет более 95%. Музей уже имеет свой сложившийся бренд, однако существуют проблемы по организации обслуживания посетителей.
  • Документ
    Менонітські поселення: історія формування та розвитку ностальгійного туризму в Україні
    (Запорізький національний університет, 2011) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Зацепіна, Наталя Олександрівна; Зацепина, Наталья Александровна; Zatsepina, Natalya О.
    UK: Стаття присвячена аналізу формування та розвитку ностальгійного туризму менонітів в Україні. Акцентується увага на характеристиці річного круїзу менонітів «Подорож пілігримів» 1995–2010 рр. Наголошується на необхідності відновлення круїзів Україною в контексті підготовки до Євро 2012. EN: The article analyzes the formation and development of the Mennonites’ nostalgic tourism in Ukraine. The attention is drawn to characterization of the Mennonite Heritage Cruise: A Pilgrim Journey 1995–2010. The authors stresses the idea that it’s important to resume Mennonite cruises in the context of Ukraines preporaitions for Euro 2012. RU: Статья посвящена анализу формирования и развития ностальгического туризма меннонитов в Украине. Акцентируется внимание на характеристике речного круиза «Путешествие пилигримов» 1995–2010 гг. Отмечатся необходимость возобновления круизов Украиной в контексте подготовки к Евро-2012.
  • Документ
    Якість послуг музеїв техніки м. Запоріжжя
    (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2014) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Гресь-Євреінова, Світлана Володимирівна; Гресь-Евреинова, Светлана Владимировна; Hres-Yevreinova, Svitlana V.
    UK: Стаття присвячена аналізу якості послуг музеїв техніки м. Запоріжжя. Вирішальне значення в наданні послуг займає здатність працівників музеїв своєю бездоганою працею домагатися задоволеності відвідувачів наданим обслуговуванням. Постійне підвищення якості – це довгостроковий внесок у забезпечення вірності клієнтури шляхом задоволення її потреб. Робиться висновок, що управління якістю послуг є чинником збільшення відвідуваності музеїв. EN: Thе article is dedicated to analyze the quality of services of technology museums of the city of Zaporozhye. The decisive significance in doing service is ability of museum staff to satisfactory the visitors. Constantly increase of the quality of service is a long-term contribution to the cause of guarantee of the loyalty of clentele. It is concluded that the management of service quality is a factor of increasing the attendance of museums. RU: Статья посвящена анализу качества услуг музеев техники города Запорожье. Решающее значение в оказании услуг занимает способность работников музеев своим безупречным трудом добиваться удовлетворения посетителей предоставленным обслуживанием. Постоянное повышение качества – это долгосрочный вклад в обеспечение верности клиентуры путем удовлетворения ее потребностей. Делается вывод, что управление качеством услуг является фактором увеличения посещаемости музеев.
  • Документ
    Аналіз маркетингу та менеджменту Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника
    (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Бесхлебная, Анастасия Павловна; Bezkhlibna, Anastasiia P.
    UK: Проаналізовано сучасний стан менеджменту Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника за 2011 – 2015 рр. Запропоновані шляхи оптимізації управління та організації музейної роботи: залучення спонсорських коштів; випуск рекламно-інформаційної презентаційної продукції; рекламно-інформаційні заходи з популяризації діючих музеїв та виставок заповідника (розповсюдження листівок, активна співпраця із телевізійними, друкованими ЗМІ та радіо, соціальних мережах, бігборди з інформацією про роботу музею та ін.); розробка мережі історико-культурних туристичних маршрутів різного спрямування – історичного, мистецького, сакрального тощо; розробка тематичного циклу віртуальних екскурсій; проведення театралізованих історичних вистав; створення системи електронного бронювання квитків та ін. Запропоновано використання сучасних інструментів маркетингу технологій нейромаркетингу, інтернет-маркетингу та ребрендінгу. EN: Analyzes the current state of management of the National Kyiv-Pechersk historical and cultural reserve for 2011–2015. Identified the various ways of optimizing the management and organization of Museum work. The proposed use of modern marketing tools, in particular, technologies, neuromarketing, online marketing and rebranding. RU: Проанализировано современное состояние менеджмента Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника за 2011 – 2015 гг. Предложены пути оптимизации управления и организации музейной работы: привлечение спонсорских средств; выпуск рекламно-информационной презентационной продукции; рекламно-информационные мероприятия по популяризации действующих музеев и выставок заповедника (распространение листовок, активное сотрудничество с телевизионными, печатными СМИ и радио, социальных сетях, бигборды с информацией о работе музея и др.); разработка сети историко-культурных туристических маршрутов разного направления – исторического, художественного, сакрального и т. п.; разработка тематического цикла виртуальных экскурсий; проведение театрализованных исторических представлений; создание системы электронного бронирования билетов и др. Предложено использование современных инструментов маркетинга технологий нейромаркетинга, интернет-маркетинга и брендинга.
  • Документ
    Аналіз відвідуваності історико-архітектурного музею-заповідника «Садиба Попова» Запорізької області
    (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.
    UK: Проаналізовано щорічну відвідуваність Василівського історико-архітектурного музею-заповідника «Садиба Попова» Запорізької області за 2004 – 2015 рр. та запропоновано стратегію збільшення його відвідуваності шляхом розробки нових тематичних екскурсій у формі квестів та нічних театралізованих вистав, спеціальних акцій для відвідувачів у нетуристський сезон. EN: The annual visits of the Vasilyevka historical and architectural museum “Manor Popova” of Zaporozhye region were analyzed during 2004 – 2014. It was proposed the factors of increase of its annual visits by way of creation of new thematic tours in the form of quests and nightly theatrical performances, special events for visitors in not tourist season. RU: Проанализирована годовая посещаемость Васильевского историко-архитектурного музея-заповедника «Усадьба Попова» Запорожской области за 2004 – 2015 гг. и предложены факторы увеличения его посещаемости путем разработки новых тематических экскурсий в форме квестов и ночных театрализованных представлений, специальных акций для посетителей в нетуристский сезон.
  • Документ
    Запровадження інноваційних технологій в музеях України
    (Запорізький національний університет, 2015) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.
    UK: Стаття присвячена запровадженню інноваційних технологій у музейну справу України. У статті виділено етапи впровадження інноваційних технологій в музеях України. Наприкінці 90-х рр. ХХ ст. – 10-і рр. ХХІ ст. з’являються музейні сайти, до обігу введені аудіогіди, 3D панорами, голографічні інновації та розпочато комп’ютерний облік фондових колекцій. З 10-х рр. ХХІ ст. в музейній практиці поширюються QR-коди, налагоджується зворотній зв'язок між музейною аудиторією та персоналом в соціальних мережах, українські музеї відкриваються для віртуального відвідування через появу віртуальних турів на сайтах та участь у Google Art Project. EN: The article is dedicated to the application of the innovative technology in the museums of Ukraine. The stages of application of the innovative technology in the museums of Ukraine were allocated in the article. In the 90-s of the ХХ century – in the 10-s of the ХХI century museum websites appeared, 3D panoramas, holographic innovations, audio guides were got, and computer services for cataloguing of museum collections were begun. In the 10-s of the ХХI century QR-codes were spread in museum practice, an reverse relationship between the audience and the museum staff was established in social networks, Ukrainian museums were opened for a virtual visit thanks to the emergence of virtual tours at websites and participate in the Google Art Project. RU: Статья посвящена внедрению инновационных технологий в музейном деле Украины. В статье выделены этапы внедрения инновационных технологий в музеях Украины. В конце 90-х гг. ХХ в. – 10-е гг. ХХI в. появляются музейные сайты, в обращение введены аудиогиды, 3D панорамы, голографические инновации и начат компьютерный учет фондовых коллекций. С 10-х гг. ХХI в. в музейной практике распространяются QR-коды, налаживается обратная связь между музейной аудиторией и персоналом в социальных сетях, украинские музеи открываются для виртуального посещения благодаря появлению виртуальных туров на сайтах и участию в GoogleArtProject.
  • Документ
    Сучасний стан та перспективи розвитку туризму в Японії
    (Запорізький національний університет, 2012) Гурова, Дар’я Дмитрівна; Гурова, Дарья Дмитриевна; Gurova, Darya D.
    UK: В статті проаналізовані сучасний стан та перспективи розвитку туризму в Японії, розкриті особливості внутрішнього та міжнародного туризму країни, показані заходи, які здійснює уряд Японії для збільшення кількості в’їзних туристів та підвищення привабливості країни після аварії на атомній станції. EN: In the article the modern state and prospects of development of tourism in Japan are analyzed, the features of internal and international tourism of country are exposed, measures that is accomplished by the government of Japan for the increase of amount of entrance tourists and increase of attractiveness of country after an accident at the nuclear power station are shown. RU: В статье проанализированы современное состояние и перспективы развития туризма в Японии, раскрыты особенности внутреннего и международного туризма страны, показаны мероприятия, которые совершает правительство Японии для увеличения количества въездных туристов и повышения привлекательности страны после аварии на атомной станции.
  • Документ
    Стратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфери
    (Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2013) Гурова, Дар’я Дмитрівна; Гурова, Дарья Дмитриевна; Gurova, Darya D.
    UK: В статті проведений стратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфери м. Запоріжжя, для аналізу конкуренції в галузі було запропоновано використання показника концентрації туристських фірм на ринку, шляхом сегментації та визначенням ключових факторів успіху була досліджена кон’юнктура туристського ринку регіону. EN: The strategic analysis of business tourism industry of Zaporozhye region was done, to analyze competition in the industry were invited to use the indicator concentration tourist companies market, through segmentation and identification of key success factors was investigated tourist market conditions in the region. RU: В статье проведен стратегический анализ деятельности предприятий туристской отрасли г.Запорожье, для анализа конкуренции в отрасли было предложено использование показателя концентрации туристических фирм на рынке, путем сегментации и определения ключевых факторов успеха была исследована конъюнктура туристского рынка региона.
  • Документ
    Поняття «моніторинг» при вивченні курсу «Моніторинг туристського ринку»
    (Класичний приватний університет, 2011) Гурова, Дар’я Дмитрівна; Гурова, Дарья Дмитриевна; Gurova, Darya D.
    UK: В статті досліджені особливості поняття «моніторинг» при вивченні навчальної дисципліни «Моніторинг туристського ринку». Розглянуті основні сфери застосування моніторингу, розкриті особливості моніторингу в туризмі, показані вміння, які набувають студенти під час вивчення курсу; проаналізовані завдання для практичної, самостійної роботи студентів, вивчена джерельна база курсу. EN: The peculiarities of the concept «monitoring» during the study of discipline «Monitoring of the tourism market» are discovered. The main spheres of the use of monitoring are examined, the peculiarities of the monitoring in tourism are given, the skills which students acquire during studying this course are shown, the tasks for the practical and independent work are analysed, literary base of the course are determined.. RU: В статье исследованы особенности понятия «мониторинг» при изучении учебной дисциплины «Мониторинг туристского рынка». Рассмотрены основные сферы употребления мониторинга, раскрыты особенности мониторинга в туризме, показаны умения, какие приобретают студенты во время изучения курса, проанализированы задания для практической, самостоятельной работы студентов, изучена литературная база курса.