Наукові статті кафедри А, ТД та ГЕУ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри А, ТД та ГЕУ by Author "Bokarev, V. I."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив навантаження бензинового чотиритактного двигуна на критерій мащення шатунного підшипника колінчастого валу(АО «Мотор Сич» Запорожье, 2019) Кубіч, Вадим Іванович; Kubich, Vadim I.; Кубич, Вадим Иванович; Слинько, Георгій Іванович; Slyn’ko, Georgiy I.; Слынько, Георгий Иванович; Бокарьов, В. І.; Bokarev, V. I.; Бокарев, В. И.UK: Наведено результати теоретичних досліджень з моделювання величини результуючої сили, яка навантажує поверхні тертя шатунного підшипника бензинового чотиритактного двигуна за умов зміни розрахункових тисків горючих газів в циліндрах у кінці такту впуску на фіксованих частотах обертання колінчастого валу. В роботі показано зростання впливу газової складової сили, що навантажує поверхні третя шатунного підшипника зі зниженням частоти обертання. При цьому за низьких та середніх частот обертання критерій мащення може сягати критичних величин, що призводить до порушення режиму гідродинамічного тертя шатунного підшипника під час процесу згорання паливо-повітряної суміші в циліндрах двигуна. EN: The results of theoretical studies on the simulation of the resultant force value, which loads the friction surfaces of the connecting rod crankshaft bearing of a gasoline four-stroke engine, are presented in the conditions of change of the calculated pressures of combustible gases in the cylinders at the end of the intake stroke on fixed crankshaft rotating frequencies. An increase in the influence of the gas component of the load, which loads the friction surface of the connecting rod crankshaft bearing with a decrease in the speed of rotation, has been observed. At the same time, for low and medium rotational frequencies, the lubrication criterion may be critical, resulting in a violation of the hydrodynamic friction of the connecting rod during the combustion of the fuel-and-air mixture in the engine cylinders. RU: Приведены результаты теоретических исследований по моделированию величины результирующей силы, которая нагружает поверхности трения шатунного подшипника бензинового четырехтактного двигателя в условиях изменения расчетных давлений горючих газов в цилиндрах в конце такта впуска на фиксированных частотах вращения коленчатого вала. В работе показано рост влияния газовой составляющей силы, нагружающей поверхности трения шатунного подшипника со снижением частоты вращения. При этом, при низких и средних частотах вращения, критерий смазки может достигать критических величин, что приводит к нарушению режима гидродинамического трения шатунного подшипника в процессе сгорания топливо - воздушной смеси в цилиндрах двигателя.