Browsing by Author "Mizin, Anastasiia M."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення маркетингових комунікацій вищого навчального закладу в соціальних мережах(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Мізін, Анастасія Миколаївна; Mizin, Anastasiia M.UK: В роботі надано авторське трактування поняття «маркетингові комунікації». Запропоновано механізм формування та використання комплексу маркетингових комунікацій для просування освітніх послуг НУ «Запорізька політехніка» в соціальних мережах. Адаптовано алгоритм підвищення ефективності просування освітніх послуг НУ «Запорізька політехніка» в соціальних мережах з урахуванням сучасних трендів. Проаналізовано поняття «маркетингові комунікації», їх види, моделі, компоненти та інструменти. Досліджено маркетинг соціальних мереж як складову маркетингових комунікацій. Проведено аналіз маркетингових комунікацій та інструментів НУ «Запорізька політехніка» в онлайн просторі. Оцінено ефективність використання соціальних мереж у просуванні університету. Надано рекомендації для удосконалення використання маркетингових комунікацій НУ «Запорізька політехніка» у соціальних мережах. EN: The author's interpretation of "marketing communications" concept is provided in the work. A mechanism for the formation and usage of marketing communications complex for the promotion of educational services of Zaporizhzhia Polytechnic University in social networks is proposed. The algorithm for increasing the effectiveness of the educational services promotion of Zaporizhzhia Polytechnic University in social networks has been adapted, taking into account modern trends. The concept of "marketing communications", their types, models, components and tools is analyzed. Social media marketing as a component of marketing communications has been studied. The analysis of marketing communications and tools of Zaporizhzhia Polytechnic University in the online space was carried out. The effectiveness of social networks use in the university promotion was evaluated. Recommendations are given for improving the use of marketing communications of Zaporizhzhia Polytechnic University in social networks.