Кафедра управління фізичною культурою та спортом (Кафедра УФК та С)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра управління фізичною культурою та спортом (Кафедра УФК та С) by Subject "biofeedback"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Зарубежный опыт использования технологий биологической обратной связи в тренировочном процессе спортсменов(Учреждение образования «Белорусский государственный университет физической культуры», 2019) Чухланцева, Наталя Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Чухланцева, Наталья ВикторовнаUK: Впровадження у фізичне виховання інформаційно-комп'ютерних технологій (ІКТ) покликане модернізувати традиційну педагогіку, більш ефективно здійснювати збір, обробку та передачу інформації, якісно змінити методи та організаційні форми підготовки висококваліфікованих педагогів. Метою дослідження було на основі аналізу публікацій з проблеми застосування інформаційно- комп'ютерних технологій, а саме активних відеоігор у сфері фізичної культури, визначити аспекти та переваги використання активних відеоігор у процесі фізичного виховання школярів. EN: Analyzing of works on the use of biofeedback with the control of heart rate variability for improving the vegetative regulation of the cardiac activity. This method is safe and easy, promising for the psychophysical diagnosis of the current status of athletes, allows you to optimize physiological functions and improve the well-being of athletes. It is revealed that, it increases the efficiency of the training and competitive process and sports results. RU: Проанализированы научные публикации по проблеме применения биологической обратной связи с контролем вариабельности сердечного ритма для улучшения вегетативной регуляции сердечной деятельности спортсменов разных дисциплин. Данный метод является безопасным, простым в освоении и применении средством, перспективен для психофизической диагностики актуального состояния спортсменов, позволяет оптимизировать физиологические функции и улучшить самочувствие спортсменов. Выявлено, что в качестве вспомогательного фактора повышает эффективность учебно-тренировочного и соревновательного процесса, способствует прогрессу спортивных результатов.