Факультет економіки та управління
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет економіки та управління by Subject "4P of regional marketing"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Робоча програма навчальної дисципліни «Регіональний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Регіональний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Регіональний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни «Регіональний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.Item Силабус навчальної дисципліни «Регіональний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.Item Силабус навчальної дисципліни «Регіональний маркетинг» для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.