Факультет економіки та управління
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет економіки та управління by Subject "absolute and relative values"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Робоча програма навчальної дисципліни «Публічна статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Публічна статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни «Публічна статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UYK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни «Публічна статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Регіональне управління» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, Anastasiia V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.