Наукові статті кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри М та Л by Subject "agricultural marketing"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Теоретичні аспекти екологізації та цифровізації підприємств агропромислового комплексу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.У статті висвітлено процес розвитку концепції екологічного маркетингу з позиції орієнтації попиту. Виокремлено реакцію підприємництва на запити споживачів, яка полягає у переорієнтації діяльності підприємницького сектору на екологічно орієнтовані технології у виробництві та управлінні. Відмічено існування різних визначень маркетингу, що орієнтований на екологізований попит, зокрема, використовуються назви «екологічний», «еко», «зелений», «збалансований». Наведено основні підходи до визначення сутності поняття «екологічний маркетинг». Подано процес трансформації інтересу до екологічних товарів та послуг у екологізований попит та пропозицію. Розкрито причину появлення Greenwashing. Розглянуто специфікую точного землеробства та його вплив на екологічність товарів. Проаналізовано еволюцію ролі маркетингу у агрокомплексі під впливом цифровізації та її наслідки для споживачів. EN: The article highlights the process of developing the concept of ecological marketing from the perspective of demand orientation. The response of entrepreneurship to consumer requests is singled out, which consists in reorienting the activities of the entrepreneurial sector to environmentally oriented technologies in production and management. The existence of various definitions of marketing focused on green demand is noted, in particular, the names "ecological", "eco", "green", "balanced" are used. The main approaches to defining the essence of the concept of "ecological marketing" are given. The process of transformation of interest in ecological goods and services into ecological supply and demand is presented. The reason for the appearance of Greenwashing is revealed. I have considered the specification of precision agriculture and its impact on the environmental friendliness of goods. The evolution of the role of marketing in the agricultural complex under the influence of digitalization and its consequences for consumers is analyzed.